AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Har godt språk og sier selv at han ikke kjenner at han må tisse før det bare kommer. Kan sitte på do og så ville gå fra fordi han "ikke må tisse", så kommer det 30 sekunder senere. Blitt mange uhell. Fortsette å prøve, eller vente? Anonymkode: a3ace...251
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 Fortsette å øve med å sitte på do ville jeg gjort, ja. Lag en god rutine på det slik at dere tar han jevnlig på do. Noen sier man bare skal hive bleiene, men det funker ikke på alle. Vi var uten bleie en hel sommer og det hjalp ikke 😅 3 mnd senere var han helt tørr både dag og natt, da var han visst klar. Anonymkode: 9df56...608
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 Alle mine tre har sluttet med bleie på våren/ sommeren. Hvis han ikke er motivert, hadde ikke jeg orket å styre med bleieslutt midtvinters. Men er han allerede fylt tre år skjønner jeg at det blir lenge å vente til våren. Sommeren det året de fyller tre har funket for de fleste jeg kjenner. Men noen er tidligere eller senere. Anonymkode: 64aa5...750 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #4 Skrevet 26. desember 2019 Ville ha lagt hele opplegget litt på hylla fram til våren er i full gang. Bleieslutt egner seg mye mer da, og kan ta mye kortere tid. Anonymkode: db740...67b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #5 Skrevet 26. desember 2019 Vi prøvde i sommer men det funket ikke. Han fylte 3 år på høsten. Vi venter nr 2 til våren, så ser ikke for meg at vi klarer å følge opp bleieslutt på en god måte til sommeren heller. Håpet å kunne klare det nå i juleferien. Ts Anonymkode: a3ace...251
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #6 Skrevet 26. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi prøvde i sommer men det funket ikke. Han fylte 3 år på høsten. Vi venter nr 2 til våren, så ser ikke for meg at vi klarer å følge opp bleieslutt på en god måte til sommeren heller. Håpet å kunne klare det nå i juleferien. Ts Anonymkode: a3ace...251 Bleieslutt behøver ikke å være en stor greie. Mange barn blir klare av seg selv. Her øvde begge på å tisse på kommando i badekaret...hehe. ikke sett i proppen, så blir det ikk3 så uhygienisk Anonymkode: 2e5f4...edc
Gjest Elseby13 Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 Før ble barn tørre rundt 1,5 år. Så spørsmålet om en 3-åring er klar, er en oppkonstruert problemstilling.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #8 Skrevet 26. desember 2019 9 minutter siden, Elseby13 said: Før ble barn tørre rundt 1,5 år. Så spørsmålet om en 3-åring er klar, er en oppkonstruert problemstilling. Ja, du bruker vel gammeldagse tøybleier som blir ordentlig våte, og skifter bleie 3 ganger per dag. Anonymkode: 2e5f4...edc
QBee Skrevet 26. desember 2019 #9 Skrevet 26. desember 2019 Hadde ventet til våren eller til han evt er mer klar. Vår eldste var lik da vi først prøvde, masse uhell og gjerne rett etter at hun hadde sittet på do. Tok noen få måneder så var hun plutselig klar og var tørrr både natt og dag ila en ukes tid. Ikke noe å stresse med enda.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #10 Skrevet 26. desember 2019 Du kompliserer det hele. Vent til sommeren og slutt med bleie. Ta med skiftetøy når dere skal noe sted. Anonymkode: 3f16e...3b9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #11 Skrevet 26. desember 2019 Men hvorfor skal jeg vente til sommeren? Nå går han i bomullsbukse inne, uten truse under. Null stress å vaske det. Tar på ull og bleie når vi skal ut, og bleie på natt. Om han tisser fritt i hagen på sommeren så ser jeg ikke hvordan vi kommer nærmere bleieslutt av det, tisset skal jo i do. Ts Anonymkode: a3ace...251 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #12 Skrevet 26. desember 2019 Dette er en av grunnene til at jeg aldri vil orke å få et barn nr. to. Orker ikke styret med bleieslutt. Det kan bli et helvete. Anonymkode: 79e31...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå