Gå til innhold

2 jenter som synger....

Anbefalte innlegg

Gjest Sangersken
Skrevet

Jeg lurer...2 jenter som synger Mysteriet deg i kirken, altså annethvert vers..Tror dere noen vil reagere på det?

(Altså tolke lesbiske tendenser inn i dette osv...Er vanlig kirkebryllup med 1 mann og 1 dame som brudepar.. :-) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg helt forstår hva du mener... :klø:

Hvem og hva skulle noen reagere på?? At det er to jenter som synger en sang, og derfor må det tolkes som om de er lesbiske??

Skrevet
Tror ikke jeg helt forstår hva du mener... :klø:

Hvem og hva skulle noen reagere på?? At det er to jenter som synger en sang, og derfor må det tolkes som om de er lesbiske??

Det er en duett der de synger til hverandre om "dine duvende bryster" osv, tipper det er det Sangersken er redd for at skal bli oppfattet som "lesbisk". :wink:

Jeg ville kanskje fnist litt for meg selv hvis to jenter sang den, men alle skjønner jo at det er brudeparet teksten "gjelder for" denne dagen. :)

(Jada, jeg er barnslig. :ler: )

Gjest Sangersken
Skrevet

Det er en duett der de synger til hverandre om "dine duvende bryster" osv, tipper det er det Sangersken er redd for at skal bli oppfattet som "lesbisk". :wink:

Jeg ville kanskje fnist litt for meg selv hvis to jenter sang den, men alle skjønner jo at det er brudeparet teksten "gjelder for" denne dagen. :)

(Jada, jeg er barnslig. :ler: )

Ja, det er det jeg er redd for...og jeg håper alle vil forstå at det gjelder brudeparet :-)

Vi finner dessverre ingen mann som duger til å synge...

Skrevet

Ja, det er det jeg er redd for...og jeg håper alle vil forstå at det gjelder brudeparet :-)

Vi finner dessverre ingen mann som duger til å synge...

Klart folk forstår det! I bryllup gjelder jo alt brudeparet, ingen som bryr seg om sånt da. Jeg ville altså ikke fnist i et bryllup, men muligens på konsert, om du skjønner. :wink:

Skrevet

Ååå sånn og forstå.. nei det kan jeg ikke tenke meg at noen kommer til å legge merke til engang.

Alle er jo så fokuserte på brudeparet..

Gjest Sangersken
Skrevet

Klart folk forstår det! I bryllup gjelder jo alt brudeparet, ingen som bryr seg om sånt da. Jeg ville altså ikke fnist i et bryllup, men muligens på konsert, om du skjønner. :wink:

Takk for svar begge 2 :-)

Tar sjansen og håper at ingen fniser av oss :wink:

Skrevet
Takk for svar begge 2 :-)

Tar sjansen og håper at ingen fniser av oss :wink:

Det tror jeg ikke! I et bryllup er folk så fokusert på dere og alt er tårevått og vakkert uansett. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Om folk så hadde tenkt at jentene hadde sunga til kvarandre; hadde det i grunnen gjort noko?

Gjest Sangersken
Skrevet
Om folk så hadde tenkt at jentene hadde sunga til kvarandre; hadde det i grunnen gjort noko?

Ja, det hadde gjort noe. For det er snakk om et helt vanlig bryllup, med et helt vanlig brudepar som denne teksten er veldig spesiell for.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, det hadde gjort noe. For det er snakk om et helt vanlig bryllup, med et helt vanlig brudepar som denne teksten er veldig spesiell for.

Teksten blir vel ikkje mindre spesiell om det er to av samme kjønn eller to av ulikt kjønn som syng til kvarandre vel?

Gjest Sangersken
Skrevet

Teksten blir vel ikkje mindre spesiell om det er to av samme kjønn eller to av ulikt kjønn som syng til kvarandre vel?

Leste du hva jeg var redd for? Jeg var redd for at noen kunne reagere på det og synes det er rart at 2 jenter synger denne sangen "til hverandre"..for det er i prinsippet slik det høres ut. Det er mer naturlig at 1 mann og 1 dame synger denne sangen.

Gjest gjest1
Skrevet

Leste du hva jeg var redd for? Jeg var redd for at noen kunne reagere på det og synes det er rart at 2 jenter synger denne sangen "til hverandre"..for det er i prinsippet slik det høres ut. Det er mer naturlig at 1 mann og 1 dame synger denne sangen.

Kvifor er det meir naturleg?

Gjest Sangersken
Skrevet

Kvifor er det meir naturleg?

Fordi det er 1 mann og 1 dame som skal gifte seg, fordi alle forbinder denne sangen med Bjørn Eidsvåg og Lisa Nilsson som synger versene til hverandre, fordi det kanskje er litt spesielt å synge "og brystene som duver...osv" til en annen dame om man er heterofil og i et heterofilt bryllup?

Men, det er jo fint at du ikke ville ha reagert da...Det er det jeg lurer på om dere tror at andre ville ha reagert på det.

Gjest gjest1
Skrevet

Eg trur ikkje nokon vil reagere nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...