Gå til innhold

Marimekko - er dette et julekrus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unikko-serien kom med noen nye deler i rødt før jul, og jeg har fått denne koppen. Er det ment som en julekopp? Jeg ville vanligvis ikke tenkt det, men siden den dukket opp rundt jul og er rød så lurer jeg på om den er ment som det. Jeg ville jo brukt den året rundt, men er litt dumt.hvis det egentlig er et julekrus. Hva tenker dere? Hva ville dere gjort?

Anonymkode: e77e2...518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje særleg julete, denne. Heilårskrus. Fint, då.

Skrevet

Tuller du?

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke den vrker spesielt julete. Det er jo et litt sommerlig blomstermønster og rødt er jo en farge som brukes året rundt. 

Anonymkode: 28031...2d5

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, syns ikke det ser ut som en typisk julekopp.

Skrevet

Overhodet ikke. Sommerkopp det der. Du må ikke finne på å drikke av den der i julen.

Anonymkode: 611d6...78e

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke. Sommerkopp det der. Du må ikke finne på å drikke av den der i julen.

Anonymkode: 611d6...78e

😂 

Skrevet
7 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Tuller du?

Hvorfor sier du det? Ts lurer jo på om det er tenkt som en julekopp siden det har blitt promotert som det gjennom julen

Skrevet

Tullekopp! 

Neida. Det er en blomst som tilfeldigvis er rød på den koppen, og jeg får mere sommervibber av den. Ville si dette er en helårskopp, som var litt tullekopp til å begynne med og forvirret eieren sin! 😄 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, Million skrev:

Tullekopp! 

Neida. Det er en blomst som tilfeldigvis er rød på den koppen, og jeg får mere sommervibber av den. Ville si dette er en helårskopp, som var litt tullekopp til å begynne med og forvirret eieren sin! 😄 

Tullekopp?😄 siden forvirret meg tenker du?😁 eller en annen historie? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tullekopp?😄 siden forvirret meg tenker du?😁 eller en annen historie? 

Ja, jeg mente det var en tullekopp du fikk, siden den var så forvirrende å motta :) Er det julekopp eller helårskopp, denne tullekoppen? Hehe 😄 

Skrevet
13 minutter siden, Million skrev:

Ja, jeg mente det var en tullekopp du fikk, siden den var så forvirrende å motta :) Er det julekopp eller helårskopp, denne tullekoppen? Hehe 😄 

Ikke lett å si😄 da går vi for helårskopp!

Skrevet

Mye rart folk gir andre. Håper det er din stil, TS.

Anonymkode: 43e4e...2b0

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye rart folk gir andre. Håper det er din stil, TS.

Anonymkode: 43e4e...2b0

Hva er det for en ting å si? Håper de jeg gir gaver til er mer takknemlige enn deg

Skrevet

Marimekko har vært i mange år, og mange av tingene har røde blomster. Absolutt ikke noe julete med de tingene. Veldig fine, synes jeg.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du det? Ts lurer jo på om det er tenkt som en julekopp siden det har blitt promotert som det gjennom julen

Er ingenting julete ved den koppen, ja den er rød med det er da ikke en bestemt julefarve.

Den er kanskje blitt promotert opp mot julen for å skape ekstra salg, men det er en kopp en fint kan bruke hele året.

Skrevet

Jeg synes ikke den koppen er spesielt julete. Den ser ut som en kopp du kan bruke året rundt. 

• Liker 1
Skrevet

Fin kopp! Jeg synes ikke den var julete, og ville brukt den året rundt selv. Det at noe er rødt betyr ikke automatisk at det er en juleting. At koppen er lansert før jul er det trolig også kun et fåtall som vet. Hvis Marimekko har ment at dette er en julekopp får det være deres problem, ikke ditt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...