Gå til innhold

Ligger nå her i fyllesjuka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er så kåt at jeg henger oppetter veggene, flere som har det sånn etter en fyllekule? Nå har jeg også vært med familien i fire dager der jeg ikke har hatt mulighet for å nappe løken. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 72145...f30

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok

Erru sur i dag? 

Skrevet

Hvorfor har du behov for å dele dette med offentligheten?

Anonymkode: ea1cc...57c

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du behov for å dele dette med offentligheten?

Anonymkode: ea1cc...57c

Fordi jeg kjeder meg. Og jeg er fyllesyk. Har sett værre ting bli delt her inne. 

• Liker 1
Skrevet

Og hvorfor kan du ikke «nappe løken» i samme hus som familien? :klo: Familier er, tross alt, bygd på sex. Uten sex - ingen familier. 

Anonymkode: 85613...cbe

• Liker 1
Skrevet

Ta deg en dusj å napp løken da vel. 

Anonymkode: 9baa8...2d2

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, SinEater skrev:

Fordi jeg kjeder meg. Og jeg er fyllesyk. Har sett værre ting bli delt her inne. 

vi får treffes å nappe hverandres løker da 😉 

Anonymkode: a672c...494

Skrevet
9 minutter siden, SinEater skrev:

Erru sur i dag? 

Nei

Skrevet
44 minutter siden, SinEater skrev:

Og er så kåt at jeg henger oppetter veggene, flere som har det sånn etter en fyllekule? Nå har jeg også vært med familien i fire dager der jeg ikke har hatt mulighet for å nappe løken. 

Vurdert swingerklubb? På torsdager/fredager kan ofte single menn slippe inn, og da kan du knulle fremmede kvinner.

Ikke alle er smelldigge, men det er jo veldig spennende å knulle en dame man ikke har utvekslet et eneste ord med. Og det er fint å ikke prate så mye når man er fyllesyk. Nå er jeg i et forhold, men da jeg var singel elsket jeg å dra på swingersklubb dagen derpå :)

Anonymkode: 6ccd3...24d

Skrevet

At en kåt mann lager en tråd om hvor stakkars å kåt han er på kvinneguiden må vel være som at en unge sier den vil ha godteri.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurdert swingerklubb? På torsdager/fredager kan ofte single menn slippe inn, og da kan du knulle fremmede kvinner.

Ikke alle er smelldigge, men det er jo veldig spennende å knulle en dame man ikke har utvekslet et eneste ord med. Og det er fint å ikke prate så mye når man er fyllesyk. Nå er jeg i et forhold, men da jeg var singel elsket jeg å dra på swingersklubb dagen derpå :)

Anonymkode: 6ccd3...24d

Tror ikke det er noen swinger klubber i midt-Telemark desverre. Hadde tatt en tur om jeg kunne! 😁 

Skrevet
Akkurat nå, bloody skrev:

At en kåt mann lager en tråd om hvor stakkars å kåt han er på kvinneguiden må vel være som at en unge sier den vil ha godteri.

Jeg vil ha godteri også... 

Skrevet

er i samme setting, er kåt og frustrert, men vil liksom ikke kaste bort kåtheten på en ensom runk

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...