AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 I går kveld ble det noen glass for mye på både meg og min manns kompis og kone. Det resulterte i at jeg med min mann og kompisens kones velsignelse sugde kompisen. VI er alle i 60 åra og da dette var ok for alle parter gikk jeg ut i fra at det ikke skulle resultere i sjalusi dagen derpå.....så hva gjør jeg nå ??? Anonymkode: 7acda...a6d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 Slutt å drikk så mye Anonymkode: b77b9...937 11
jabx Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 Du er altså kvinne, og mannen din sa det var greit at du sugde kompisen hans?
Gjest Warrior Skrevet 26. desember 2019 #5 Skrevet 26. desember 2019 Du gjør ingenting. Du fikk jo lov.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #6 Skrevet 26. desember 2019 Forholdet deres suger. Anonymkode: 24cf2...b8f
Ardenus Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 Den som er med på leken, må tåle steken. Altså, du fikk lov fra alle, du gjorde ikke noe galt. Det er din mann som må (eventuelt kompisens kone) la dette gå over.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #9 Skrevet 26. desember 2019 14 minutter siden, Keikolina skrev: 🤣 Trolleri trollera Hvorfor er dette troll, vet om flere lignende hendelser som har skjedd på nachspiel opp gjennom årene. Anonymkode: 68e92...cb1
Gjest Keikolina Skrevet 26. desember 2019 #10 Skrevet 26. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er dette troll, vet om flere lignende hendelser som har skjedd på nachspiel opp gjennom årene. Anonymkode: 68e92...cb1 Ser jo at det er en ungdom som har skrevet det. En halveis historie.
Hr. Aktiv Skrevet 26. desember 2019 #11 Skrevet 26. desember 2019 Dagen derpå kan være riktig så stygg mot en...
casanova 1 Skrevet 26. desember 2019 #12 Skrevet 26. desember 2019 Venninne min og jeg er begge i midten av femti årene. For en tid tilbake, hadde vi en hyggelig lørdagskveld sammen med et vennepar. Maten vinen og ikke mist stemmingen var på topp. Praten gikk over både løst og fast. Også sex. Jeg sa, som sant er: «jeg elsker det å slikke». Venninnen min så på kona i venneparet og sa hun : «det gjør han, å bare så du vet det, han er skikkelig god på det....», og spurte: «har du lyst til å prøve?». Hun henvendte seg til mannen sin, «kan jeg det? Får jeg prøve hvordan han er?». For han var det mere enn greit nok. Med tillatelsen i boks, dro hun både skjørt og truser lyn kjapt av, å satte seg bekvemt i stresslessen... Nå var det ingen vei tilbake. Det måtte gjennomføres. Som resultat av dette, har det blitt flere hyggelige sammenkomster. Et party hvor alle får suge så mye kuk og slikke så mye fitte de har lyst til, er en fin fin måte å bruke lørdagskvelden på. Så Ts, for prøve å løse den ugreie situasjonen, snakk med kona i venneparet deres, å forslå for henne en felles oralsex kveld. Får dere mennene deres med på det, slutter mannen din garantert å grynte. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #13 Skrevet 26. desember 2019 Du sluttet å spørre om samtykke til sånn, når folk er full. Anonymkode: eef57...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå