Gå til innhold

sugde..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld ble det noen glass for mye på både meg og min manns kompis og kone. Det resulterte i at jeg med min mann og kompisens kones  velsignelse sugde kompisen. VI er alle i 60 åra og da dette var ok for alle parter gikk jeg ut i fra at det ikke skulle resultere i sjalusi dagen derpå.....så hva gjør jeg nå ??? 

Anonymkode: 7acda...a6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å drikk så mye 

Anonymkode: b77b9...937

• Liker 11
Skrevet

Du er altså kvinne, og mannen din sa det var greit at du sugde kompisen hans?

Skrevet

Forholdet deres suger.

Anonymkode: 24cf2...b8f

Skrevet

Den som er med på leken, må tåle steken.

Altså, du fikk lov fra alle, du gjorde ikke noe galt. Det er din mann som må (eventuelt kompisens kone) la dette gå over.

Skrevet
14 minutter siden, Keikolina skrev:

🤣

Trolleri trollera

Hvorfor er dette troll, vet om flere lignende hendelser som har skjedd på nachspiel opp gjennom årene.

Anonymkode: 68e92...cb1

Gjest Keikolina
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dette troll, vet om flere lignende hendelser som har skjedd på nachspiel opp gjennom årene.

Anonymkode: 68e92...cb1

Ser jo at det er en ungdom som har skrevet det. En halveis historie.

Skrevet

Dagen derpå kan være riktig så stygg mot en... 

Skrevet

Venninne min og jeg er begge i midten av femti årene. For en tid tilbake, hadde vi en hyggelig lørdagskveld sammen med et  vennepar. Maten vinen og ikke mist stemmingen var på topp.
Praten gikk over både løst og fast. Også sex. Jeg sa, som sant er: «jeg elsker det å slikke».
Venninnen min så på kona i venneparet og sa hun : «det gjør han, å bare så du vet det, han er skikkelig god på det....», og spurte: «har du lyst til å prøve?». Hun henvendte seg til mannen sin,  «kan jeg det? Får jeg prøve hvordan han er?». For han var det mere enn greit nok. Med tillatelsen i boks, dro hun både skjørt og truser lyn kjapt av, å satte seg bekvemt i stresslessen...
Nå var det ingen vei tilbake. Det måtte gjennomføres. Som resultat av dette, har det blitt flere hyggelige sammenkomster.  Et party hvor alle får suge så mye kuk og slikke så mye fitte de har lyst til, er en fin fin måte å bruke lørdagskvelden på. 

Så Ts, for prøve å løse den ugreie situasjonen, snakk med kona i venneparet deres, å forslå for henne en felles oralsex kveld. Får dere mennene deres med på det, slutter mannen din garantert å grynte.     

• Liker 1
Skrevet

Du sluttet å spørre om samtykke til sånn, når folk er full. 

Anonymkode: eef57...271

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...