AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Har bare noen perioder der jeg er så sinnsykt kåt. Skal gå tur med en kompis etterpå, og fantaserer om ting jeg vil gjøre sammen med han når vi kommer opp på fjellet. Han har så sykt fine lepper og jeg drømmer bare om å kysse dem. Det er jo godt å gå å være kåt også da. Anonymkode: 22f26...b99
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bare noen perioder der jeg er så sinnsykt kåt. Skal gå tur med en kompis etterpå, og fantaserer om ting jeg vil gjøre sammen med han når vi kommer opp på fjellet. Han har så sykt fine lepper og jeg drømmer bare om å kysse dem. Det er jo godt å gå å være kåt også da. Anonymkode: 22f26...b99 Så pul han da...…...…. Anonymkode: d3453...5af 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #3 Skrevet 7. januar 2020 Jeg blir av en eller annen grunn yr når snøen faller, gjerne etter jul. Kanskje et minne fra tenåringstiden, for lenge siden, når vi prøvde å leggge noen av det annet kjønn i snøen og fikk lov å være helt tett på. Anonymkode: 4488d...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå