AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Hei! Er det noen her som kan se sin egen eller andres aura? Jeg har alltid fascinert meg over det spirituelle. Jeg har krystaller, forskjellige smykker osv. Fullmånen blir jeg veldig tiltrukket til. Aura har jeg lest om også men aldri verken prøvd eller sett det. Helt til igår. Jeg mottok et smykke i julegave, av en nydelig chakrasten. Hang den i bilen og kjørte til en venninnegjeng. Vi pratet og spiste, helt til jeg plutselig legger merke til at min nærmeste venninne har et blått lys rundt hele seg, lyset følger henne i bevegelsene men er litt tregere. Jeg satt der bare å måpte før de andre spurte hva det var. Jeg spurte om de andre så det blåe lyset rundt henne, men de bare så rart på meg. Prøvde å flytte meg for å se om det var gjenskinn av TV eller whatever men det var rundt henne uansett! Ingen av de andre hadde lys rundt seg? Jeg tenkte ikke på at det var aura før en av de i gjengen sa kanskje du ser aura. Behynte seriøst å lure på om jeg hadde fått i meg syre. Det var utrolig vakkert og jeg klarte ikke konsentrere meg om noe annet hele kvelden!! KAN det være aura? Hva annet kan det være ? Mulig det er en logisk forklaring her altså men jeg finner den ikke. Anonymkode: 7e352...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå