AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 La inn dette under forumet «Klær sko og mote», men der var det helt dødt; forsøker her: Er på totalt ukjent territorium, men trodde ikke en så tilsynelatende enkel sak skulle være en utfordring. Vi er i femtiårene og min samboer foretrekker å kle på seg når hun legger seg; dvs bruker nattkjole. Har selv sovet netto i over tretti år, og skjønner ikke helt vitsen. Nok om det; det er en annen diskusjon, og sikkert et annet forum. Hun er i mine øyne en flott dame, men mener selv hun er for stor. Bruker xl og xxl; det siste for hun liker romslige klær men er ikke strengt tatt nødvendig. I nattkjole liker hun typen «altfor stor t-skjorte»; altså en rett opp og ned nattkjole med halvlang erme. So far so good. Jeg tenkte å kjøpe en kjole eller to, men har forsøkt å få tak i hennes favorittype, men som er noe gjennomsiktig, for at jeg også kan ha litt glede av kjolen ved at den flotte dama under kjolen er synlig; spesielt strategiske plasser. Her er problemet. Har sjekket undertøysbutikker og nettet, men det eneste som finnes er mengder med såkalt «supersexy» tettsittende nattkjoler, eller eventuelt «babydoll» som umulig kan være behagelig å ha på seg. I tillegg ser det ut som man livnærer seg i en bransje som er alt annet en en A4 jobb; rett og slett for «horete» etter mitt syn, og helt sikkert etter dama sitt. Er det noen som vet hvor man kan få tak i en plain, rett opp og ned, behagelig nattkjole, men som er såpass gjennomsiktig at min flotte samboer synes i gjennom? 😊 (Lang historie for et enkelt spørsmål) Anonymkode: 16bdc...f57
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: La inn dette under forumet «Klær sko og mote», men der var det helt dødt; forsøker her: Er på totalt ukjent territorium, men trodde ikke en så tilsynelatende enkel sak skulle være en utfordring. Vi er i femtiårene og min samboer foretrekker å kle på seg når hun legger seg; dvs bruker nattkjole. Har selv sovet netto i over tretti år, og skjønner ikke helt vitsen. Nok om det; det er en annen diskusjon, og sikkert et annet forum. Hun er i mine øyne en flott dame, men mener selv hun er for stor. Bruker xl og xxl; det siste for hun liker romslige klær men er ikke strengt tatt nødvendig. I nattkjole liker hun typen «altfor stor t-skjorte»; altså en rett opp og ned nattkjole med halvlang erme. So far so good. Jeg tenkte å kjøpe en kjole eller to, men har forsøkt å få tak i hennes favorittype, men som er noe gjennomsiktig, for at jeg også kan ha litt glede av kjolen ved at den flotte dama under kjolen er synlig; spesielt strategiske plasser. Her er problemet. Har sjekket undertøysbutikker og nettet, men det eneste som finnes er mengder med såkalt «supersexy» tettsittende nattkjoler, eller eventuelt «babydoll» som umulig kan være behagelig å ha på seg. I tillegg ser det ut som man livnærer seg i en bransje som er alt annet en en A4 jobb; rett og slett for «horete» etter mitt syn, og helt sikkert etter dama sitt. Er det noen som vet hvor man kan få tak i en plain, rett opp og ned, behagelig nattkjole, men som er såpass gjennomsiktig at min flotte samboer synes i gjennom? 😊 (Lang historie for et enkelt spørsmål) Anonymkode: 16bdc...f57 Kjøpte en tynn bomulls nattkjole til min kone for 2 uker siden hos Cubus, så vanskelig å få tak i er det ikke 🙂 Anonymkode: bdb20...64d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte en tynn bomulls nattkjole til min kone for 2 uker siden hos Cubus, så vanskelig å få tak i er det ikke 🙂 Anonymkode: bdb20...64d Har vært på Cubus, Lindex og tilsvarende (og på nett), og det er mengder av typen partneren liker, men ingen har så langt vært særlig transparente så vidt jeg kan se. Har testet ved å stikke hånden på innsiden av de mest aktuelle, og da har hånden blitt borte. Kan ikke akkurat helle en bøtte vann over henne hver kveld heller 😂 Er ting og tang synlig gjennom den du kjøpte? (artikkelnummer?😊) Kan jo hende at ting var utplukka helt oppunder jul (lille julaften; er jo mann og handler best under press) Anonymkode: 16bdc...f57 1
visp Skrevet 26. desember 2019 #4 Skrevet 26. desember 2019 Jeg skjønner behovet for å ville se henne, men om hun dekker kroppen sin med tøy, nettopp for at den ikke skal syntes, kommer hun ikke til å ville gå med noe gjennomsiktig. Kan du ikke bare ta den av henne når dere legger dere så dere iallefall kan være nakne i senga? 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #5 Skrevet 26. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært på Cubus, Lindex og tilsvarende (og på nett), og det er mengder av typen partneren liker, men ingen har så langt vært særlig transparente så vidt jeg kan se. Har testet ved å stikke hånden på innsiden av de mest aktuelle, og da har hånden blitt borte. Kan ikke akkurat helle en bøtte vann over henne hver kveld heller 😂 Er ting og tang synlig gjennom den du kjøpte? (artikkelnummer?😊) Kan jo hende at ting var utplukka helt oppunder jul (lille julaften; er jo mann og handler best under press) Anonymkode: 16bdc...f57 Har nok dessverre ikke noe art.nr men den var hvit med tynne langsgående grå striper og viser både nipler og dott tydelig igjennom 🙂 Ellers så har jo kondomeriet noen VEEEELDIG gjennomsiktige 🙂 Anonymkode: bdb20...64d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #6 Skrevet 26. desember 2019 2 minutter siden, visp skrev: Jeg skjønner behovet for å ville se henne, men om hun dekker kroppen sin med tøy, nettopp for at den ikke skal syntes, kommer hun ikke til å ville gå med noe gjennomsiktig. Kan du ikke bare ta den av henne når dere legger dere så dere iallefall kan være nakne i senga? Bruker nok ikke nattkjole for ikke å synes, men heller for at hun fryser lett; spesielt ved toalettbesøk en gang eller tre i løpet av natta, og har alltid ligget med t-skjorte/truse; også årene før min tid (over tjue år siden). Må respektere hennes valg. Er ikke et stort samtaleemne, og neppe grunnlag for skilsmisse; bare en litt spennende greie for mitt lille mannlige ego 😄 TS Anonymkode: 16bdc...f57
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nok dessverre ikke noe art.nr men den var hvit med tynne langsgående grå striper og viser både nipler og dott tydelig igjennom 🙂 Ellers så har jo kondomeriet noen VEEEELDIG gjennomsiktige 🙂 Anonymkode: bdb20...64d Takker for svar; tenkte ikke på Kondomeriet i farta. Må ut på romjulsturné skjønner jeg. Tror nok imidlertid Cubusvarianten faller best i smak hos brukeren 😊 Anonymkode: 16bdc...f57
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #8 Skrevet 26. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker nok ikke nattkjole for ikke å synes, men heller for at hun fryser lett; spesielt ved toalettbesøk en gang eller tre i løpet av natta, og har alltid ligget med t-skjorte/truse; også årene før min tid (over tjue år siden). Må respektere hennes valg. Er ikke et stort samtaleemne, og neppe grunnlag for skilsmisse; bare en litt spennende greie for mitt lille mannlige ego 😄 TS Anonymkode: 16bdc...f57 En stoooooooor og vid t-skjorte UTEN truse under er jo vel så sexy spør du meg 🙂 Anonymkode: bdb20...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå