Gå til innhold

Skal knulle en kone mens mannen filmer, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Gutt 23 her. Har de siste dagene chattet med et eldre ektepar (rundt 45 år) der jeg skal knulle henne mens mannen filmer. Vi har blitt enige om at jeg kan ha på maske, selv om det kun er privat bruk. Så det er jo greit.

Men vi har også blitt enige om at mannen skal få runke meg rett før jeg spruter i munnen hennes. Han er bifil og jeg er hetero, så jeg gleder meg ikke veldig til den biten, men jeg synes kona hans er ganske sexy og jeg har ikke knullet på noen år nå.

Men har noen andre hetero blitt runket av en mann før? Er det kjempeekkelt? Det er jo bare snakk om noen sekunder, men er bare redd for å bli slapp så jeg ikke får sprutet i henne.

Hilsen "Egil" (dekknavn)

Anonymkode: a955b...f50

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig du blir slapp og føler det som et overgrep, det er mulig du syns det er digg og ikke tenker på hvem som runker deg. 

Umulig å si, du burde møte paret på en bar først uforpliktende, snakke litt og tenke etter om du vil bli runka av han, før du gjør avtale om å gjennomføre ideen. 

Anonymkode: 4296a...af8

• Liker 4
Skrevet

Du har jo noe å si du også? Du får forhandle deg fra akkurat den biten der. Si at du ikke er bekvem med det.

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Gutt 23 her. Har de siste dagene chattet med et eldre ektepar (rundt 45 år) der jeg skal knulle henne mens mannen filmer. Vi har blitt enige om at jeg kan ha på maske, selv om det kun er privat bruk. Så det er jo greit.

Men vi har også blitt enige om at mannen skal få runke meg rett før jeg spruter i munnen hennes. Han er bifil og jeg er hetero, så jeg gleder meg ikke veldig til den biten, men jeg synes kona hans er ganske sexy og jeg har ikke knullet på noen år nå.

Men har noen andre hetero blitt runket av en mann før? Er det kjempeekkelt? Det er jo bare snakk om noen sekunder, men er bare redd for å bli slapp så jeg ikke får sprutet i henne.

Hilsen "Egil" (dekknavn)

Har prøvd det samme med ett ektepar i 70 årene da jeg var 19,  og alt gikk bra fordi det var uvant og spennende 🙂 

Anonymkode: 63102...26d

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, visp skrev:

Du har jo noe å si du også? Du får forhandle deg fra akkurat den biten der. Si at du ikke er bekvem med det.

Ikke så mye mer. For det sto i "annonsen" at mannen ønsker å suge, men vi ble enige om at kun runking kan gå greit. Og det var en del som har kontaktet dem, så jeg føler meg bare heldig som "vant". Sikkert fordi jeg er ganske slank :)

Jeg fikk også "forhandlet" at jeg bruker maske under knullingen, så føler jeg ikke kan kreve så mye mer nå. Og jeg skal jo møte dem etterpå så kan liksom ikke avlyse nå.

TS

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så mye mer. For det sto i "annonsen" at mannen ønsker å suge, men vi ble enige om at kun runking kan gå greit. Og det var en del som har kontaktet dem, så jeg føler meg bare heldig som "vant". Sikkert fordi jeg er ganske slank :)

Jeg fikk også "forhandlet" at jeg bruker maske under knullingen, så føler jeg ikke kan kreve så mye mer nå. Og jeg skal jo møte dem etterpå så kan liksom ikke avlyse nå.

TS

Jeg ville absolutt ha møtt de først, før dette skal skje. Det kommer ikke til å bli noen bra opplevelse for deg om noe skal føles galt.

Jeg er sikker på at du finner et par som er fornøyd kun med at mannen ser på om du gir det litt mer tid.

Du gjør som du vil, men én ting er fantasi- noe helt annet er virkeligheten.

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville absolutt ha møtt de først, før dette skal skje. Det kommer ikke til å bli noen bra opplevelse for deg om noe skal føles galt.

Jeg er sikker på at du finner et par som er fornøyd kun med at mannen ser på om du gir det litt mer tid.

Du gjør som du vil, men én ting er fantasi- noe helt annet er virkeligheten.

Jeg burde kanskje vente, men jeg er så sprengkåt om dagen. Jeg har ikke knullet på lenge, så jeg vil virkelig knulle i kveld.

Jeg tenker også at det verste som kan skje er at jeg synes det er litt ekkelt, men jeg får jo ikke noen traumer eller noe. Pikken min skal jo være i munnen hennes mens han runker, så jeg håper jeg klarer å fokusere mest på det :)

TS

• Liker 6
Skrevet

Hvordan klarer noen å PLANLEGGE hvordan sex-akten skal være? 

???? 

Det blir jo som å vite på forhånd hva som kommer til å skje?  

‘nå må jeg gjøre x. Nå må jeg gjøre y’. 

liksom. Åssen klarer noen slik sex. Hjelpes.

er folk koreografer, eller noe? 😝

planlegge minutt for minutt. Akkurat som Bergensbanen minutt for minutt. Eller hurtigruten for den saks skyld. 

Anonymkode: cad73...b01

• Liker 13
Skrevet

Jeg burde kanskje vente, men jeg er så sprengkåt om dagen. Jeg har ikke knullet på lenge, så jeg vil virkelig knulle i kveld.

Jeg tenker også at det verste som kan skje er at jeg synes det er litt ekkelt, men jeg får jo ikke noen traumer eller noe. Pikken min skal jo være i munnen hennes mens han runker, så jeg håper jeg klarer å fokusere mest på det :)

TS

Jeg syns bare det høres merkelig ut at de ikke har bedt om et møte først. Det er så mye du kan reagere negativt på: lukt, irritererende måter å snakke på, væremåte. Du må være forsiktig.

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer noen å PLANLEGGE hvordan sex-akten skal være? 

???? 

Det blir jo som å vite på forhånd hva som kommer til å skje?  

‘nå må jeg gjøre x. Nå må jeg gjøre y’. 

liksom. Åssen klarer noen slik sex. Hjelpes.

er folk koreografer, eller noe? 😝

planlegge minutt for minutt. Akkurat som Bergensbanen minutt for minutt. Eller hurtigruten for den saks skyld. 

Vi har jo ikke planlagt noe annet enn at han skal runke meg når jeg spruter. De skrev også at jeg kan "bruke henne som jeg vil", for det er de tenner på :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns bare det høres merkelig ut at de ikke har bedt om et møte først. Det er så mye du kan reagere negativt på: lukt, irritererende måter å snakke på, væremåte. Du må være forsiktig.

Vi har chattet ganske lenge de siste dagene, og de virker hyggelige. Og renslige :)

Jeg skal være forsiktig ja :)

• Liker 2
Skrevet

Ikke gjør noe du ikke vil. 

Anonymkode: b98ad...d73

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: b98ad...d73

Dette!

Det er et voksent ektepar som bruker deg til sine lyster, de tenker tydeligvis ikke på hva du liker. Sett grenser. Enten sier du at du ikke vil, eller så sier du at du kan bli med, men uten at han tar på deg. 

Anonymkode: 91707...c1e

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg vil mer knulle enn jeg ikke vil bli runket, om det ga mening :)

TS

• Liker 5
Skrevet

Tenk hvis han ikke respekterer et nei da 

Anonymkode: e20f3...fb5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk hvis han ikke respekterer et nei da 

Da har han et stort problem. Jeg er kanskje litt naiv, men jeg kan forsvare meg. Og vi skal jo være hjemme hos dem også, så det kommer til å gå fint sånn sett.

Vi har uansett vært veldig tydelige på at han ikke skal kunne ta på meg i det hele tatt, bortsett fra når jeg skal sprute :)

TS

• Liker 1
Skrevet

Og dette skal filmes og potensielt legges ut på nett? Hahahaha. Lykke til! 

Anonymkode: ad20a...baf

• Liker 1
Skrevet

Og dette skal filmes og potensielt legges ut på nett? Hahahaha. Lykke til! 

Anonymkode: ad20a...baf

Det er kun til privat bruk. Men jeg skal uansett bruke maske, i tilfelle de finner på å legge det ut. Noe jeg tviler sterkt på at de gjør, men da er jeg sikret.

Det var da svært så mange unge gutter som lar seg misbruke her inne på KG for tiden.....

Anonymkode: 176d4...1aa

Jeg skal knulle en voksen dame i kveld. Føler meg lite misbrukt av den grunn. Selv om jeg helst skulle sluppet runkingen :)

Men det har vært mye dømming her og lite konkrete tips og erfaringer. Ingen som har opplevd liknende? Har nå funnet ut at dette kalles "Cuckold", og det er ganske vanlig, relativt sett.

TS

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal knulle en voksen dame i kveld. Føler meg lite misbrukt av den grunn. Selv om jeg helst skulle sluppet runkingen :)

Men det har vært mye dømming her og lite konkrete tips og erfaringer. Ingen som har opplevd liknende? Har nå funnet ut at dette kalles "Cuckold", og det er ganske vanlig, relativt sett.

TS

Det var da en annen gutt her inne som var med et eldre par, gikk ikke så bra for han.

Anonymkode: 176d4...1aa

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette!

Det er et voksent ektepar som bruker deg til sine lyster, de tenker tydeligvis ikke på hva du liker. Sett grenser. Enten sier du at du ikke vil, eller så sier du at du kan bli med, men uten at han tar på deg. 

Anonymkode: 91707...c1e

Det er jo et ektepar som har sendt ut en bestilling, som ts har svart på. Ts trenger jo ikke å være med på dette i det hele tatt, det er hans valg. Nå vil ha tydeligvis det, og da må han også finne seg i det ekteparet søkte  etter. Han har jo allerede forhandlet seg til at mannen skal runke istedenfor å suge han. 

Om ts ikke vil at mannen skal delta, burde han jo heller ikke svart på annonsen. Ellers må han trekke seg ut så fort som mulig, sånn at ekteparet heller får leve ut sin fantasi med noen andre som vil delta på det ekteparet søkte etter.

Anonymkode: af8b7...257

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...