Gå til innhold

skinkeboksene fra Stabburet...

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

Noen andre som sliter like jævli med de som jeg gjør?

Jeg blir SPRØ av å slåss med de fordømte boksene hver gang jeg skal ha piknik-skinke til noe. Hadde den ikke vært så god til så mye, skulle jeg boikotta hele Stabburet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan drive en stakkars til vannvidd! :evil: For ikke å snakke om boksene med makrell i tomat.... :frustrert:

Gjest Lompa
Skrevet

Jepp.... Sistnevnte spruter ned klærne, OG omgivelsene, med illeluktende saus,som setter flekker og....nei,GRRRR!!!

Jeg ble så forbannet i sted og spurte om noen kunne forklare meg hvordan jeg får åpnet de hersens boksene uten å måtte ringe Dynamitt-Harry! Er fristet til å dra til fabrikken engang og be DE vise meg hvordan man skal åpne dritten. Damen jeg snakket med sa at de har daglige tester på å åpne bokser, og det går helt bra.

Jeg tillot meg å spørre HVA de åpner boksene med, og fikk til svar at de bruker vanlig boksåpner. Merkelig, ettersom alle jeg kjenner har prøvd det, og endt med å sta bannende og svettende over boksehelvetet med etterhvert alskens mulige og umulige redskaper.

#/&/&%&%#¤¤ ta hele Stabburet og hermetikken deres!!!

Skrevet

Tar jeg ikke mye feil har Gilde skinke i bokser med dra-opp-lokk, som man ikke behøver bokseåpner til. :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
Tar jeg ikke mye feil har Gilde skinke i bokser med dra-opp-lokk' date=' som man ikke behøver bokseåpner til. :wink:[/quote']

:frustrert: Ja! De er helt umulige å åpne.

Makrell i tomat derimot, der må man bare trykke inn lokket FØR man begynner å dra. Har aldri noen ulykker med det.

Skrevet
Jepp.... Sistnevnte spruter ned klærne, OG omgivelsene, med illeluktende saus,som setter flekker og....nei,GRRRR!!!

Jeg ble så forbannet i sted og spurte om noen kunne forklare meg hvordan jeg får åpnet de hersens boksene uten å måtte ringe Dynamitt-Harry! Er fristet til å dra til fabrikken engang og be DE vise meg hvordan man skal åpne dritten. Damen jeg snakket med sa at de har daglige tester på å åpne bokser, og det går helt bra.

Jeg tillot meg å spørre HVA de åpner boksene med, og fikk til svar at de bruker vanlig boksåpner. Merkelig, ettersom alle jeg kjenner har prøvd det, og endt med å sta bannende og svettende over boksehelvetet med etterhvert alskens mulige og umulige redskaper.

Det er riktig, Lompa! Få ut all aggresjonen nå! Men, husk å puste godt ut etterpå... Puh... :wink:

Skrevet

Jeg bruker baren en helt vanlig bokseåpner på den bokseskinka, og det går somregel uten problem. Noen ganger er det et lite felt som ikke vil la seg "skjære over", men jeg har aldri hatt sånne problemer at jeg blir sint og må få ut frustrasjonene...

Sånne "dra opp" bokser liker jeg ikke så godt, for jeg synes ikke jeg er sterk nok til å få det helt til, men slikt har jeg en utmerket samboer til. Og makrell i tomat spiser jeg ikke uansett, da...

Gjest kaffeavtale
Skrevet

Kjøp Tuppervare sin boksåpner. Den åpner alle slags bokser uten skarpe kanter og uten søl. Helt fenomenal

Gjest Lompa
Skrevet

:oops: :sjenert:

Jeg er vel en smule hissig og utålmodig av meg, ja....

Skrevet
:oops: :sjenert:

Jeg er vel en smule hissig og utålmodig av meg, ja....

:o Neeeiii.... Virker da ikke sånn? :wink:
Merkelig, ettersom alle jeg kjenner har prøvd det, og endt med å sta bannende og svettende over boksehelvetet med etterhvert alskens mulige og umulige redskaper.

:ler:

Gjest Lompa
Skrevet

:oops: :oops:

"Litt" stressa på jobben i dag. og når jeg da står og holder på med noe som EGENTLIG er kjapt og enkelt, men det tar dobbelt så lang tid pga boksene, OG telefonen,OG dørklokka kimer samtidig...da er det slutt på tålmodigheten min.(Er alene på jobb med sentralbordet og lunsjlaging til 35 mennesker! :roll: ) Damen på Stabburet hørtes ut som hun kjempet mot latteren da jeg lurte på om jeg måtte ringe Dynamitt-Harry... :oops:

Skrevet

Det kan ikke ha noe med hormoner å gjøre?

Gjest Lompa
Skrevet
Det kan ikke ha noe med hormoner å gjøre?

Hmmmmm....?Moi??!!!

*Kikker uforstående på phair*

Skrevet

Men seriøst. Piknik-skinke er ikke godt altså. Det er vondt og burde vært bannlyst!

Skrevet

Jeg vil hylle Staburet for deres praktiske åpningsmekanismer på alle sine hermetikk produkter. Enkelt og kjapt. Helt uenig med Lompa. Hadde bare maten inni vært like god som løsningene for å åpne boksene, så hadde jeg kjøpt enda mer Stabbur produkter. :-)

Skrevet
Jeg vil hylle Staburet for deres praktiske åpningsmekanismer på alle sine hermetikk produkter. Enkelt og kjapt. Helt uenig med Lompa. Hadde bare maten inni vært like god som løsningene for å åpne boksene' date=' så hadde jeg kjøpt enda mer Stabbur produkter. :-)[/quote']

Vi upraktiske, utekniske mennesker med IALLEFALL ti tommeltotter liker ikke slike kommentarer! :evil: :frustrert:

Skrevet
Tar jeg ikke mye feil har Gilde skinke i bokser med dra-opp-lokk' date=' som man ikke behøver bokseåpner til. :wink:[/quote']

Gilde sin skinke på boks er fysj og æsj. Da er det bedre å sloss med en boks fra stabburet!

Skrevet

Det jeg lærte da jeg var liten og syntes sånne bokser var vanskelige å åpne, var:

putt en kniv gjennom "draringen" og bruk den som brekkstang. Går kjempelett opp :)

Gjest Lompa
Skrevet
Det jeg lærte da jeg var liten og syntes sånne bokser var vanskelige å åpne, var:

putt en kniv gjennom "draringen" og bruk den som brekkstang. Går kjempelett opp :)

Ække noen "dra-ring" der lenger.... :evil:

Skrevet

Stabburets skinke inneholder under 50% rent kjøtt...... Holder meg til Gilde, jeg. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...