Gjest lebepomade Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 For meg som trenger litt støtte til brystene, hva skal jeg bruke under topper/kjoler der det ikke er fint at bh viser?? hva er trikset her? ser jo mange som går med slike kjoler og topper, og det ser så fint ut, men bruker de ingenting under da eller? jeg tenker da ikke på "usynlige" stropper på bh, men noe man kan bruke som ikke synes i kjole med bar rygg eller mye utringet. Noen som har tips til meg??
Gjest Virvel Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Det finnes "selvklebende" bher som bare er skåler og ikke noe mer. Har aldri prøvd, så jeg aner ikke om de holder seg der de skal. Bher med avtagbare skulderstropper kan du gjøre mye rart med, f.eks. lage halterneck, eller du kan feste en stropp i en av hektene bak på bhen, føre den frem rundt magen, og feste den i den andre hekten bak. (Hvis du skjønte noe av det, vanskelig å forklare!) Da kan du bruke den til topper med dypere utringing bak.
~sikka~ Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 Det finnes tape som er lagd for å holde opp pupper. Sjekk i en undertøyssjappe.
Gjest assa Skrevet 1. juni 2005 #7 Skrevet 1. juni 2005 sparkjøp har slike tape ,koster 60 kr for 2 par.
Dagensdiva Skrevet 1. juni 2005 #8 Skrevet 1. juni 2005 Jeg kan holde dem oppe for deg, baby hehehehe!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #9 Skrevet 1. juni 2005 hehehehe!! Du liker gode gamle arnold aka mumien du? Jeg skal ta deg til pyramidene
Dagensdiva Skrevet 2. juni 2005 #10 Skrevet 2. juni 2005 Du liker gode gamle arnold aka mumien du? Jeg skal ta deg til pyramidene :o vel vel vel....roolig nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå