Gå til innhold

Regulering for batn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har både brukt regulering selv og min eldste datter har hatt regulering. Min yngste kommer innenfor 40%en. Er ikke sikker på dette, men er ikke det snakk om kosmetisk grunnet! 

Har jo hørt at man ikke lengre kunne få støtte til regulering, med bakgrunn i kosmetisk årsak? Spørsmålet er først og fremst om dette stemmer og det er vedtatt. Spørsmål nr to, jeg har hørt, vet ikke om det stemmer, at når man allerede har barn i søskenflokken som har hatt regulering, så vil andremann få det uansett, stemmer det? Spørsmål nr 3, har hørt at når man allerede har barn i familien som har hatt regulering , så får man søskenmoderasjon på prisen. 

Noen som har peiling på dette her? 

Anonymkode: 65be5...945

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får søskenmoderasjon, men kun om det er snakk om samme foreldre. 

Anonymkode: a3fc7...9e6

Skrevet

Alle i en søskenflokk får ikke regulering selv om den eldste får det, nei. Her har 2 av 6 hatt regulering. Ingen av oss foreldre har hatt, men jeg burde hatt (mine foreldre mente at det ble for dyrt, så jeg fikk ikke).

Anonymkode: 05ee4...324

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får søskenmoderasjon, men kun om det er snakk om samme foreldre. 

Anonymkode: a3fc7...9e6

De er helsøsken. 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle i en søskenflokk får ikke regulering selv om den eldste får det, nei. Her har 2 av 6 hatt regulering. Ingen av oss foreldre har hatt, men jeg burde hatt (mine foreldre mente at det ble for dyrt, så jeg fikk ikke).

Anonymkode: 05ee4...324

Vi har jo betalt noe selv, både jeg og storesøster til 13.åringen vår. Tannlegen mener at hun trenger det, men innen 40% eller noe (om jeg ikke husker feil). Hun bør få, men det er jo dyrt. Så derfor håpet jeg på lillesøster også fikk dekt dette. 

Anonymkode: 65be5...945

Skrevet

40% som er gruppe c går som oftest innenfor kosmetiske årsaker. Det blir vanskeligere å få støtte til regulering fra 01.01.20.

Anonymkode: ed1ca...e37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...