AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Skrevet 26. desember 2019 Vet jo hvordan det føles for meg (er dame) men hvordan vil dere menn beskrive det? Anonymkode: cb8ff...f09 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Skrevet 26. desember 2019 LItt vanskelig å forklare, men det kommer stort sett som lyn fra klar himmel. Plutselig får man et helt vanvittig behov, da må jeg som regel "ordne opp" selv. Det gjør jeg som regel i dusjen =)...Den helt "rene", fysiske følelsen er omtrent som...tja...."Det er litt trangt i boxer-shortsen" 😃 Anonymkode: efd1d...050
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #3 Skrevet 26. desember 2019 ..Det blir litt trangere i den ellers så komfortable boxershortsen, det "snører" seg til i hodet, man tenker på en deilig dame som også er kåt.....Den slags 😃 Anonymkode: efd1d...050
Bamseklemmer Skrevet 26. desember 2019 #4 Skrevet 26. desember 2019 Det kjennes fantastisk ut, noen ganger kommer den av seg selv, noen ganger frembringer jeg den. Blir sjeldnere at jeg bare runker ut ei ladning i full fart, jeg liker å holde på kåtskapen, klemmer og runker til jeg nesten kommer, så holder jeg opp, venter litt, så begynner jeg på nytt. Såkalt "edging"... det gjør jeg for trening av utholdenhet og for mengde økning. Orgasmen blir forsterket når jeg først kommer, hvis jeg bare lar det renne ut uten å trykke etter for hardt, kan jeg komme flere ganger. Mine orgasmer alene er noen ganger større enn med partner, sikkert mange som har det slik? 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #5 Skrevet 26. desember 2019 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Det kjennes fantastisk ut, noen ganger kommer den av seg selv, noen ganger frembringer jeg den. Blir sjeldnere at jeg bare runker ut ei ladning i full fart, jeg liker å holde på kåtskapen, klemmer og runker til jeg nesten kommer, så holder jeg opp, venter litt, så begynner jeg på nytt. Såkalt "edging"... det gjør jeg for trening av utholdenhet og for mengde økning. Orgasmen blir forsterket når jeg først kommer, hvis jeg bare lar det renne ut uten å trykke etter for hardt, kan jeg komme flere ganger. Mine orgasmer alene er noen ganger større enn med partner, sikkert mange som har det slik? Selvsagt!! Edging er helt fantastisk !!! Anonymkode: efd1d...050 5
Bamseklemmer Skrevet 26. desember 2019 #6 Skrevet 26. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt!! Edging er helt fantastisk !!! Ja gjør ikke dere kvinner også det? Fordelen med å være kvinne er jo at dere ikke trenger å fylle opp tankene igjen, dere kan jo liksom bare holde på i evigheter....😜 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #7 Skrevet 26. desember 2019 Ok...Her skal du få en ordentlig beskrivelse av hvordan det faktisk er....eller føles.... Gutten/mannen blir tent av en eller et bilde/setting av noe som er pirrende....Blir stiv....Det er så utrolig deilig...Det vokser i buksene, penis blir hard. Det føles godt. Gutt/mann tar lett tak i sin egen penis, begynner å kjærtegne seg selv lett, tenker på den damen han er interessert i....Leker lett med seg selv.....Finalen kommer an på damen 😃 Anonymkode: efd1d...050 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #8 Skrevet 26. desember 2019 21 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Ja gjør ikke dere kvinner også det? Fordelen med å være kvinne er jo at dere ikke trenger å fylle opp tankene igjen, dere kan jo liksom bare holde på i evigheter....😜 jeg er ikke TS. Jeg er kvinne og har fått 5 orgasmer etterhverandre. Det er skikkelig deilig å bare noen ganger ta litt lengre kosetid. Hvis jeg har tid til det. Er det bedre orgasme for menn når dere gjør det selv eller med damen? Anonymkode: 72acc...f85 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #9 Skrevet 26. desember 2019 ...Litt vrient å forklare....Men der er på en måte litt enklere..Det er ganske lettvint å bare runke, komme, og være ferdig. Men det er mye,mye,MYE bedre å gjøre det med en dame ... Anonymkode: efd1d...050 1
Bamseklemmer Skrevet 26. desember 2019 #10 Skrevet 26. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bedre orgasme for menn når dere gjør det selv eller med damen? Så fantastisk da, har prøvd med 5 orgasmer, men da kom det bare blårøyk ut av den🙈 Kommer veldig ann på damen og dagsformen da, spiller vi på lag og skjønner hverandre går det bra. Er hun for dominant kan det virke avtennende. Treffer jeg ei som er uten erfaring eller ei som er knotete, kan jeg få en voldsom orgasme. Akkurat det har jeg ikke helt forstått enda, men det kan jo være at de er mere tergende på sin måte, ukontrollerte bevegelser gir jo lengre tid for å komme. Men det kan også komme av at jeg liker uskyldighet og sjenerte damer?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #11 Skrevet 26. desember 2019 57 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Så fantastisk da, har prøvd med 5 orgasmer, men da kom det bare blårøyk ut av den🙈 Kommer veldig ann på damen og dagsformen da, spiller vi på lag og skjønner hverandre går det bra. Er hun for dominant kan det virke avtennende. Treffer jeg ei som er uten erfaring eller ei som er knotete, kan jeg få en voldsom orgasme. Akkurat det har jeg ikke helt forstått enda, men det kan jo være at de er mere tergende på sin måte, ukontrollerte bevegelser gir jo lengre tid for å komme. Men det kan også komme av at jeg liker uskyldighet og sjenerte damer? Haha, forstår den😂. Ja, det er ofte slik at vi kvinner tenner på menn som tar kontroll og omvendt. Men finnes de som liker det andre veien. Men hvis det er en dame man har vært lenge sammen med da? Er runking bedre enn henne da? Blir man da litt lei av kroppen hennes og da er det bedre å runke? Anonymkode: 72acc...f85 1
Bamseklemmer Skrevet 26. desember 2019 #12 Skrevet 26. desember 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er runking bedre enn henne da? Blir man da litt lei av kroppen hennes og da er det bedre å runke? I mitt tlffelle ja! Det er pga sexen låses i faste stillinger og at det kun skulle skje i senga. Hvorfor ikke gjøre det lydløst på verandaen, i garasjen eller på en biltur. Hvor mange ganger hørte jeg: nei ikke nå, jeg blir så våt! eller vi kan ikke gjøre det her, da vi var på campingtur eller telttur langt oppå fjellet... Vi hadde forskjellig tenningsmønstre og hun ble mer og mer lesbisk, hun fant sin venninne, men jeg elsker henne for det. Nå er jeg singel, ikke bitter... Bare litt fortumlet og har blitt mere kåt enn før, mulig det er iveren til å møte ei ny som gjør det? Endret 26. desember 2019 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #13 Skrevet 26. desember 2019 Føles som en voldsom kløe som man bare dør etter å få klødd. Får ikke til å konsentrere meg eller tenke på andre ting Anonymkode: 2b765...dc9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #14 Skrevet 26. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet jo hvordan det føles for meg (er dame) men hvordan vil dere menn beskrive det? Anonymkode: cb8ff...f09 Helt jæææææææææææævlig......…..om man ikke har en kvinnetiss å tømme seg i 🙂 Anonymkode: 48eb4...14a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #15 Skrevet 26. desember 2019 Det føles deilig. En kilende, elektrisk/pulserende varme som vokser og vokser i boxern. Kroppen blir fylt med velvære og hodet tømmes for andre tanker. Anonymkode: 45a11...a1c 1
Hr. Aktiv Skrevet 26. desember 2019 #16 Skrevet 26. desember 2019 Enkelt forklart, man blir stiv og får lyst til å sprute fortrinnsvis i ei mus. I senere tid så blir jeg ikke slik kåt på sekundet slik jeg ble før. Nå må det jobbes med og bygges opp sammen med ei dame. Der vi ligger og koser os, kliner, stryker og klår på hverandre. Når hun endelig tar tak i penisen så er det nesten slik at man havner i ekstase 1
isw Skrevet 26. desember 2019 #17 Skrevet 26. desember 2019 Hvis jeg en periode er kåt, handler det ikke om å gå med ereksjon hele dagen. Det handler mer om å tenke på alt jeg har lyst til å gjøre med hun jeg har lyst til å gjøre det med. Fantasier og drømmer. 1
Sphere Skrevet 26. desember 2019 #18 Skrevet 26. desember 2019 Tipper det kan oppleves og beskrives ganske så individuelt. For min del har situasjonen en del å si også. Jeg kan feks flørte heftig med ei dame jeg liker veldig godt, og da er hele kroppen med. Da er det som om en varme bølger inn igjennom meg fra topp til tå. Begynner i det små, før det blir kraftigere og kraftigere bølger. Og det sentreres mer og mer mot penis. Det blir vanskelig å holde fokus på andre ting. Slår fetisjen min inn, blir det mer kaos. Gode og vonde følelser blandes. Det oppleves sterkere, men også mer slitsomt. Det er større sjanse for at jeg rødmer, og jeg kan bli regelrett satt ut. 3
Gjest Anonym Bruker Skrevet 26. desember 2019 #19 Skrevet 26. desember 2019 Hos kvinner finnes ingen fysiske tegn som indikerer at de er kåte i motsettning til hos menn som får erigrert penis .
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #20 Skrevet 27. desember 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Føles som en voldsom kløe som man bare dør etter å få klødd. Får ikke til å konsentrere meg eller tenke på andre ting Anonymkode: 2b765...dc9 ...og en veldig kribling i magen i tillegg til det som står ovenfor. Anonymkode: 08d00...26a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå