AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #1 Del Skrevet 26. desember 2019 Jeg har fått en diger afte i munnen, og det gjør så sabla vondt. Forsøkte å få tak i oralmedic på lillejulaften, men det var ikke å oppdrive på et eneste apotek. Kjenner det ødelegger jula litt, for det er vondt å både prate og spise. Pusser tennene i ett sett, fordi jeg synes det lindrer litt. Noen som har gode råd?? De pleier å vare ganske lenge, spesielt på innsiden av leppa hvor såret gnisser mot tennene hele tiden. Anonymkode: 9d4a7...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #2 Del Skrevet 26. desember 2019 Kanskje ikke pusse tennene hele tiden? Såpen i tannkremen kan føre til sår og blemmer. Jeg bruker kun zendium, ellers får jeg sår. Anonymkode: ca921...a6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 26. desember 2019 #3 Del Skrevet 26. desember 2019 Prøv Vademekum rett på afta. Svir litt men så dempes smertene. Synes jeg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 26. desember 2019 #4 Del Skrevet 26. desember 2019 Har de corsodyl på apotek i nærheten? Det lindrer godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå