Gå til innhold

Hei hvordan betaler jeg denne regningen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

trenger virkelig hjelp. det er første gang jeg skal betale regning og det står ikke hva som er kid på regningen. Er kundenummer det samme som kid nummer? 

Anonymkode: f9c36...18e

ts, det er snakk om husleie og jeg trodde jeg skulle betale den den 20 hver måned, men det var vist den 1 så er kjempe på etterskudd og veldig stressa, sitter her med pengene men vil ikke fylle inn feil på kid nummer...

1 minutt siden, nordlending skrev:

Kidnummeret er et langt nummer. Dersom de ikke benytter kid, men ønsker at en skal oppgi kundenummer som tekst i stedet, skal det stå på fakturaen.

det står ingen ting om det... men er et langt nummer på venstre side helt i bunnen av regningen, jeg lurer på om det kanskje er det nummeret, men det står ikke om det er kid eller ikke

• Liker 1
1 minutt siden, nordlending skrev:

Da er det kidnummeret som står der. Du får uansett feilmelding om du forsøker å legge inn et kidnummer som ikke eksisterer :)

det står et langt nummer, ved siden av står det beløp og ved siden av der igjen står det kontonummer. 

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

det står et langt nummer, ved siden av står det beløp og ved siden av der igjen står det kontonummer. 

Da er det første nummeret kidnummeret. Vanlig at det står oppført sånn nederst på arket :)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er slik de pleier bygge det opp på bunnen av regningen. Kontonummer, beløp og KID.

Fikk du det til?

Anonymkode: 1fb9d...0a1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...