Gå til innhold

Hvor finne slettet fil i xp?

Anbefalte innlegg

Gjest meg....
Skrevet

åh, nå har jeg gjort det...Satt i et par timer og skrev en langt dokument som jeg skulle sende ut til noen kollegaer.. Lagret et .doc - dokument på skrivebordet, dro det ned til hurtigmenyen og slettet det som lå på skrivebordet!! :roll: Var nok litt rask på labben der....

Når jeg nå klikker på dokumentet i hurtigmenyen får jeg bare melding "manglende snarvei. Velg bla hvis du vil finne filen selv" .... men nå er jo snarveien borte, siden jeg klarte å slette den..

Noen som vet om jeg fortsatt kan finne dokumentet???

Hvor finner jeg ting jeg har slettet i windows?(xp pro)

Lagrer ikke ting i søppelbøtten...

Anyone - please?? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Hvis du ikke lagrer ting i søppelbøtten, så er det vel borte? Hvorfor gjør du ikke det, forresten?

Gjest meg igjen....
Skrevet

Tror det finnes fremdeles i windows-registrene ett eller annet sted.... Sys.adm burde iallefall kunne grave frem sånt....men jeg er sikke helt sikker på hvordan jeg gjør det...eller om det går i dette tilfellet.

Har stilt inn OS til å ikke lagre ting i søppelbøtten fordi jeg av og til sletter ting jeg ikke vil skal bli lest av andre...(kan av og til være litt sensitive dok. jeg ikke vil at gud og hver man kan grave frem) :wink:

Skrevet

Eller prøv eit "undelete"-program. T.d. demoversjonen av "Search and Recover" - http://www.iolo.com/downloads.cfm

Om du kan, innstaller på ein annan disk/partisjon enn det du sletta, sidan det alltid er ei fare for at du overskriv sletta fil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...