Gå til innhold

Er det frustrerende når vi skifter tempo/endrer det vi gjør.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok aller først, den eneste som kan opplyse meg om jeg gjør rett er min partner, og jeg skal nik snakke med henne om det!

Men, vil gjerne høre hvordan kvinner generelt ser på dette:

Vi har sex, hygger oss, jeg legger meg tilrette mellom bena hennes, slikker klitten, og lar en finger gli inn i henne og benytter «kom til meg bevegelsen» med fingeren. Jeg merker hun nærmer seg klimaks, og da tenker jeg « nei vi må holde på lenger før hun kommer» så jeg kan ofte avbryte, for å gjøre noe annet, kose med brystene hennes, eller la pikk og fitte møtes for litt kos og hygge, før jeg fortsetter å slikke henne frem til en orgasme.

Tanken har jo vært at det skal forlenge hennes nytelse, at hun har det godt over lenger tid.... 
Men merker ofte at hun blir frustrert når jeg stopper opp, og hun kan be meg fortsette, også er jeg innimellom dum nok til å si jada skal fortsette, skal bare.... også gjør jeg noe annet med henne før jeg fortsetter der jeg slapp.

Vi er ikke alltid så flinke til å.snakke om slikt, men har tenkt å prate med henne om det, for jeg ønsker ikke hun skal være frustrert over at jeg stopper midt i noe hun digger.

Spørsmålet er egentlig da, er det frustrerende om mannen stopper opp når du er like ved orgasme, når tanken hans er å forlenge din nytelse.
Er det bedre at han fortsetter til du oppnår orgasme, og at dere så koser videre etterpå?
Ville du følt at du var «ferdig» om du fikk orgasme inder forspillet, og at resten av sexen ville være «pliktsex» fordi han hadde gitt deg orgasme så du vil gi noe tilbake?

Jeg ønsker jo at hennes opplevelse skal være best mulig, for jeg tenker at på den måten vil hun få lyst på sex igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger kan det være spennende å la samboer «bestemme» over min orgasme, men å konstant nekte å fullføre fordi du tror resten av sexen blir pliktsex fra hennes side er tull, mange (jeg feks) kan få flere orgasmer i løpet av akten, da er det bare tull at jeg «bare» skal få en på grunn av de tankene du har.

Anonymkode: 547cd...928

• Liker 13
Skrevet

Vi kan jo få flere orgasmer vi!

Anonymkode: a39ad...223

• Liker 3
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger kan det være spennende å la samboer «bestemme» over min orgasme, men å konstant nekte å fullføre fordi du tror resten av sexen blir pliktsex fra hennes side er tull, mange (jeg feks) kan få flere orgasmer i løpet av akten, da er det bare tull at jeg «bare» skal få en på grunn av de tankene du har.

Takk for svar, der fikk du meg til å føle meg som en dust...
Skal helt klart endre meg, og la henne få lov å komme først.
så hun slipper frustrasjonen når jeg stopper opp.

Endret av Geojak
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Geojak skrev:

Takk for svar, der fikk du mg til å føle meg som en dust...
Skal helt klart endre meg, og la henne få lov å komme først.

Dere må kommunisere mer om sex, hun må være med på leken om du skal «bestemme» over orgasmen, ellers blir det fort dårlig stemning.

• Liker 4
Skrevet

Hvis det stoppes like før klimaks klarer jeg mest sannsynlig ikke å bygge det opp igjen. Så for meg hadde det vært nedtur. Jeg kan fint fortsette et par min etter en orgasme. Sex er ikke ferdig. Men kan bli lei om jeg nesten var på klimaks og kjenner at det ikke kommer mer. 

Anonymkode: e7e27...4a8

• Liker 9
Skrevet

Det du beskriver her ts er i hvert fall ikke noe jeg setter pris på. Tvert i mot.

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis det stoppes like før klimaks klarer jeg mest sannsynlig ikke å bygge det opp igjen. Så for meg hadde det vært nedtur. Jeg kan fint fortsette et par min etter en orgasme. Sex er ikke ferdig. Men kan bli lei om jeg nesten var på klimaks og kjenner at det ikke kommer mer. 

Samme her, da blir ikke sex noe gøy til slutt 

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig er det frustrerende! For meg er det MER tennende, og selv om jeg klager der og da, fordi jeg VIL JO komme! Så vet heldigvis kjære (fordi vi har snakket sammen), at jeg elsker det 😃 

Men ja, du må prate med henne. 

Anonymkode: 54611...594

• Liker 2
Skrevet

Er enig med de andre over. Synes i tillegg at det er mye bedre å penetreres etter en orgasme. Om du ønsker å forlenge sexen kan jo hun suge deg først?

Anonymkode: a9fb2...935

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Geojak skrev:

Ok aller først, den eneste som kan opplyse meg om jeg gjør rett er min partner, og jeg skal nik snakke med henne om det!

Men, vil gjerne høre hvordan kvinner generelt ser på dette:

Vi har sex, hygger oss, jeg legger meg tilrette mellom bena hennes, slikker klitten, og lar en finger gli inn i henne og benytter «kom til meg bevegelsen» med fingeren. Jeg merker hun nærmer seg klimaks, og da tenker jeg « nei vi må holde på lenger før hun kommer» så jeg kan ofte avbryte, for å gjøre noe annet, kose med brystene hennes, eller la pikk og fitte møtes for litt kos og hygge, før jeg fortsetter å slikke henne frem til en orgasme.

Tanken har jo vært at det skal forlenge hennes nytelse, at hun har det godt over lenger tid.... 
Men merker ofte at hun blir frustrert når jeg stopper opp, og hun kan be meg fortsette, også er jeg innimellom dum nok til å si jada skal fortsette, skal bare.... også gjør jeg noe annet med henne før jeg fortsetter der jeg slapp.

Vi er ikke alltid så flinke til å.snakke om slikt, men har tenkt å prate med henne om det, for jeg ønsker ikke hun skal være frustrert over at jeg stopper midt i noe hun digger.

Spørsmålet er egentlig da, er det frustrerende om mannen stopper opp når du er like ved orgasme, når tanken hans er å forlenge din nytelse.
Er det bedre at han fortsetter til du oppnår orgasme, og at dere så koser videre etterpå?
Ville du følt at du var «ferdig» om du fikk orgasme inder forspillet, og at resten av sexen ville være «pliktsex» fordi han hadde gitt deg orgasme så du vil gi noe tilbake?

Jeg ønsker jo at hennes opplevelse skal være best mulig, for jeg tenker at på den måten vil hun få lyst på sex igjen..

Betyr dette at din kone har fått igjen «lysten til å ha lyst», eller kaster du deg inn i enhver tråd ikledd en rolle som passer for anledningen?

Anonymkode: e9b12...2a0

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr dette at din kone har fått igjen «lysten til å ha lyst», eller kaster du deg inn i enhver tråd ikledd en rolle som passer for anledningen?

Vi har snakket om det, og hun har «lyst til å få lyst» igjen, men lysten kommer ikke så ofte som jeg skulle ønske.

Dette innlegget er et ledd i min vei til å gi henne de beste opplevelsene når lysten er der. I et håp om at nettopp det skal vekke «lysten til å få lyst» litt oftere.

Da jeg snakket med henne om akkurat dette temaet i denne tåden, fikk jeg ikke noe entydig svar, så da forsøker jeg å høste sv andres erfaring.

Nei jeg har ikke gitt henne opp, må bare finne de rette veier til å øke lysten igjen, uten at det skal oppfattes som mas.

Skrevet
1 time siden, Geojak skrev:

Vi har snakket om det, og hun har «lyst til å få lyst» igjen, men lysten kommer ikke så ofte som jeg skulle ønske.

Dette innlegget er et ledd i min vei til å gi henne de beste opplevelsene når lysten er der. I et håp om at nettopp det skal vekke «lysten til å få lyst» litt oftere.

Da jeg snakket med henne om akkurat dette temaet i denne tåden, fikk jeg ikke noe entydig svar, så da forsøker jeg å høste sv andres erfaring.

Nei jeg har ikke gitt henne opp, må bare finne de rette veier til å øke lysten igjen, uten at det skal oppfattes som mas.

Ok, fikk bare ikke dette innlegget + innlegg du har hatt i et knippe andre tråder til å matche det vi debatterte i tråden «Må vi sitte å vente på at lysten skal dukke opp», eller noe i den duren; husker ikke helt hva jeg kalte tråden. Men for all del; er det en mulighet for at du får ting inn i en positiv utvikling, så er jo det kjempebra. Lykke til med det

Kan jo være at vi er litt i utakt vedrørende benevnelsen «ingen sex». Du mener kanskje at lite sex i praksis er så godt som ingen sex. For min del er ingen sex faktisk ingen sex. 
Spille ingen rolle. Vi får gjøre en innsats på hver vår kant og håpe på det beste. 😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, fikk bare ikke dette innlegget + innlegg du har hatt i et knippe andre tråder til å matche det vi debatterte i tråden «Må vi sitte å vente på at lysten skal dukke opp», eller noe i den duren; husker ikke helt hva jeg kalte tråden. Men for all del; er det en mulighet for at du får ting inn i en positiv utvikling, så er jo det kjempebra. Lykke til med det

Kan jo være at vi er litt i utakt vedrørende benevnelsen «ingen sex». Du mener kanskje at lite sex i praksis er så godt som ingen sex. For min del er ingen sex faktisk ingen sex. 
Spille ingen rolle. Vi får gjøre en innsats på hver vår kant og håpe på det beste. 😊

Ok beklager om jeg har vært utydelig på det, men en gang de siste tolv måneder, føles som «ingen» når vi for noen år siden hadde sex minst en gang i uken, så ble det etterhvert fler måneder mellom hver gang og nå mer enn 7 måneder siden sist.

Men etter å ha vært sammen i over 28 år, har jeg ikke lyst til å gi opp. Har fler ganger tenkt at det enkleste kanskje ville være å bryte opp, for så å starte på nytt.. Men følelsene mine for henne er der fortsatt, så jeg ønsker å forsøke litt til, og jobbe med det.

Noen av mine kommentarer her inne kan nok henge sammen med slik det var, den gang vi holdt på mer enn en gang i uken. Med lang erfaring, må det jo være lov å bygge kommentarer på hvordan det har vært, og ikke nødvendigvis slik det er akkurat nå. Jeg lever jo på minnene, og håper vi finner tilbake til hverandre også i senga, om ikke hver uke så hvertfall mer enn en gang pr år.

Skrevet

Hvis han vet hva han driver med så er det frustrerende på en god måte. Hvis han ikke vet hva han driver med er det frustrerende på en dårlig måte.

Anonymkode: 4dea7...29a

• Liker 2
Skrevet

Det er så frustrende at jeg har ikke ord!

Er jeg så nær så MÅ jeg komme. Og når jeg har kommet vil jeg gjerne komme flere ganger! Men da har jeg ikke like stor hastverk og nyter sexen på en annen måte, så er det bare bonus om jeg får flere orgasmer etterhvert.

Men å komme nesten helt til målet og så ikke komme dit, det er på grensen til at jeg har lyst til å dryle vedkommende i trynet. Det er dårlig gjort!

Anonymkode: 9aa1c...e17

• Liker 3
Skrevet
På 25.12.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Hva om man fortsetter, men med lavere intensitet?

Skrevet

Jeg vil ha store problemer med å komme om jeg var nære også byttet du fart eller gjorde noe annet. Da er det vanskelig å bygge opp igjen en orgasme. Jeg må ha litt tid etter en orgasme før jeg orker/vil ha sex. 

Jeg synes det er supert at du ønsker å gjøre det beste for dama di og prøver å få igang sexlivet igjen. Men, kommunikasjon er så viktig! 

Anonymkode: 7e716...d87

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...