AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #1 Skrevet 25. desember 2019 Ja det er vi som er vertskap, likevel hadde jeg håpet på litt hjelp. Hun hadde med seg dessert som avtalt, men kunne ikke ta ansvar for å sette den i bollen hun selv hadde med engang. Vi måtte starte feiringen klokken 17 fordi hun måtte jobbe, og barna måtte naturligvis holdes oppe lenger. De ble fort trøtte og høye på sukker. Mannen min og meg måtte da rydde opp etter mat , ordne deseert, koke kaffe, ordne med godterier og småkaker. Pluss håndtere to ville barn mens hun bare satt der. Jeg måtte spør henne om hun kunne skifte bleie, etter hun informerte om at tlsse bleie. Jeg måtte også spør om hun kunne vaske hendene på barnet som var full av sjokolade, som hun hadde servert dem. Det var bomba her når hun dro. Jeg hadde håpet på litt hjelp 🥴 Er det unormalt at svigers hjelper å rydde julaften? Anonymkode: 4e919...101 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 25. desember 2019 Det er ihvertfall unormalt å klage så sinnsykt som du gjør her! Dere var vertskap, og det er deres barn. Ikke klag på at ikke svigermor ikke vasket hendene på barnet. Jeg blir sjokkert over innstillingen din. Anonymkode: 3825f...46d 193
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #3 Skrevet 25. desember 2019 Spurte dere om hjelp i det hele tatt? Anonymkode: 8e8a9...082 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 25. desember 2019 Det er veldig spesielt å be gjester skifte bleie og vaske barn. Kanskje dere ikke bør ha gjester? Anonymkode: 87c7c...2c1 132
Gjest Forumhei Skrevet 25. desember 2019 #5 Skrevet 25. desember 2019 Hva f... er du lat? skal ikke være noe problem...
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #6 Skrevet 25. desember 2019 Stakkars, tenk å ha en sånn svigerdatter 😡 Anonymkode: 121b6...6d3 28
Forundret.. Skrevet 25. desember 2019 #7 Skrevet 25. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er vi som er vertskap, likevel hadde jeg håpet på litt hjelp. Hun hadde med seg dessert som avtalt, men kunne ikke ta ansvar for å sette den i bollen hun selv hadde med engang. Vi måtte starte feiringen klokken 17 fordi hun måtte jobbe, og barna måtte naturligvis holdes oppe lenger. De ble fort trøtte og høye på sukker. Mannen min og meg måtte da rydde opp etter mat , ordne deseert, koke kaffe, ordne med godterier og småkaker. Pluss håndtere to ville barn mens hun bare satt der. Jeg måtte spør henne om hun kunne skifte bleie, etter hun informerte om at tlsse bleie. Jeg måtte også spør om hun kunne vaske hendene på barnet som var full av sjokolade, som hun hadde servert dem. Det var bomba her når hun dro. Jeg hadde håpet på litt hjelp 🥴 Er det unormalt at svigers hjelper å rydde julaften? Anonymkode: 4e919...101 Tenker at det ikke er unormalt.. Noen ser lenger enn til sin egen snute mens andre stopper der. Min svigermor hjalp til mens min egen mor satt på stort sett samme stol fra Kl 1600 i går til Kl 1600 i dag... 7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #8 Skrevet 25. desember 2019 Kanskje hun har lest alle trådene som klager over at svigermødre blander seg for mye? Anonymkode: ccd99...4c6 28
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #9 Skrevet 25. desember 2019 Hva med svigerfar? Anonymkode: 2a768...a47 42
Loke37 Skrevet 25. desember 2019 #10 Skrevet 25. desember 2019 Hæ, kun din egen familie + 1 en gjest også klager du sånn ?? 39
Svigermor Skrevet 25. desember 2019 #11 Skrevet 25. desember 2019 Hvis dere inviterer så mange gjester så dere må ha ekstra hjelp til å servere og rydde så foreslår jeg at dere leier inn hjelp. 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #12 Skrevet 25. desember 2019 Hahaha om jeg hadde skrevet at svigerdatteren ikke hjalp til så hadde dere vært enige ! Haha. Ja be bestemor om å vaske hendene til barnet mens jeg sto med masse oppvask, det er forkastelig av meg. Slår meg selv på lanka nå. Anonymkode: 4e919...101 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 Populært innlegg #13 Skrevet 25. desember 2019 Det var vel endelig hennes tur å sitte på ræva under en julefering etter å ha vært verten selv i mange år med sine barn løpende i beina sine. Tviler på at hennes mann gjorde noe som helst. Dere er to voksne med to barn. Det burde være håndterbart. Anonymkode: cecab...d14 59
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #14 Skrevet 25. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha om jeg hadde skrevet at svigerdatteren ikke hjalp til så hadde dere vært enige ! Haha. Ja be bestemor om å vaske hendene til barnet mens jeg sto med masse oppvask, det er forkastelig av meg. Slår meg selv på lanka nå. Anonymkode: 4e919...101 Syting... Anonymkode: 8e8a9...082 11
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #15 Skrevet 25. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha om jeg hadde skrevet at svigerdatteren ikke hjalp til så hadde dere vært enige ! Haha. Ja be bestemor om å vaske hendene til barnet mens jeg sto med masse oppvask, det er forkastelig av meg. Slår meg selv på lanka nå. Anonymkode: 4e919...101 Du høres litt umoden ut. Du og mannen din er to voksne, og burde absolutt klare å servere en gjest uten at huset ser bomba ut. Å starte middag kl. 17 er absolutt ikke uvanlig (høres ut som dette er julaften, i og med at du snakker om feiring). Og kanskje er dette en svigermor som er usikker på hvor langt hun kan gå med tanke på å hjelpe til i svigerdatterens hjem. Husk at veldig mange svigerdøtre klager på det også. Anonymkode: 0533a...bff 42
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #16 Skrevet 25. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var vel endelig hennes tur å sitte på ræva under en julefering etter å ha vært verten selv i mange år med sine barn løpende i beina sine. Tviler på at hennes mann gjorde noe som helst. Dere er to voksne med to barn. Det burde være håndterbart. Anonymkode: cecab...d14 Mannen er dø. Hun har ikke vært mye til vert. Anonymkode: 4e919...101 2
Gjest RødeFare Skrevet 25. desember 2019 #17 Skrevet 25. desember 2019 Jeg synes det er naturlig å hjelpe til eller tilby seg å hjelpe til når man er hos familien. Samtidig synes jeg ikke middag og to barn er en så uoverkommelig oppgave at jeg ville blitt satt ut om jeg (og mannen!) måtte gjøre det «alene». Hvis hun kom rett fra jobb var hun kanskje sliten?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #18 Skrevet 25. desember 2019 Dere to voksne mennekser med én gjest, det burde ikke være et problem. Jeg tenker at egentlig er det svigermor du har et problem med, og ikke det at hun ikke hjalp til i dag. Anonymkode: 2843a...9a2 35
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #19 Skrevet 25. desember 2019 30 minutter siden, AnonymBruker said: Vi måtte starte feiringen klokken 17 fordi hun måtte jobbe, og barna måtte naturligvis holdes oppe lenger. Hva jobber hun med? Hvor gamle er barna dine? Hvor lenge måtte de holdes oppe? Anonymkode: b7210...ab7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå