Gå til innhold

Hvor er mansjettknappene mine?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Hjelp meg! har klart å rote bort to par mansjettknapper til bunadskjorta mi. Har garantert bare kledd av meg hjemme...

Er dere synske eller kan dere bare gi meg et godt tips om hvor jeg skal lete?

Skrevet

i lommen på bunaden hvis du har noe sånt, i skuffer som det pakkes ting i,også kjent som roteskuffer..

i støvsugeren!

i vaser eller krukker, på barnerommet om du har barn.

i kjøleskapet..sånn for sikkerthets skyld :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Bak komoden i gangen? (Dersom du har en komode i gangen da)

Skrevet

I smykkeskrinet, i en lomme, på badet, på bordet i entreen, på nattbordet, bak/under sengen, i skittentøyskurven, i vinduskarmen, i bunadskoen, på plass på skjorta, på dashbordet eller gulvet i bilen, i pengeboka, i veska, i dåsen med q-tips, under kommoden, i støvsugerposen, på PC-bordet, i en skål med krimskrams - jeg kan godt tenke ut flere forslag, men synsk er jeg dessverre ikke :ler:

Hva gjorde du egentlig da du kom hjem og skulle ta av deg bunaden sist? Hvem tok den av deg? Kanskje han spiste dem?

Hilsen Trille

Skrevet

Da du kom hjem sist gang du hadde bunaden på deg tok du av deg mansjettknappene og brettet opp skjorta da du satte deg til å slappe av i stua.

Skrevet

Oj, så at andre foreslo det samme som jeg. Da må du nesten se der først. Kanskje vi er synske!

Skrevet

Du har sikkert puttet dem i bunadvesken .. det gjør jeg (se inni lommetørklet) :wink:

Skrevet

De står ikke igjen i knappehullet, der de skal være da?

Det er typisk sånn: ååå, finner ikke brillene mineeee!!!

Så står de på nesa liksom...

Gjest LoisLane
Skrevet
i lommen på bunaden hvis du har noe sånt, i skuffer som det pakkes ting i,også kjent som roteskuffer..

i støvsugeren!

i vaser eller krukker, på barnerommet om du har barn.

i kjøleskapet..sånn for sikkerthets skyld :ler:

Jeg har lomme på bunaden, der er de ikke. Roteskuffer har blitt endevendt da jeg mistet nøklene. Jeg har rydda så mye!

Vaser og krukker har jeg ikke framme, men jeg skal sjekke.

Barnerommet er under oppussing, så det er det blitt helt renska.

På kjølerommet er de ikke, og har de gått i støvsugeren er det for sent...

Gjest LoisLane
Skrevet

Hva gjorde du egentlig da du kom hjem og skulle ta av deg bunaden sist? Hvem tok den av deg? Kanskje han spiste dem?

Hilsen Trille

Det er jo det mest opplagte. Men at han har klart å fordøye fire mansjettknapper.

De er ikke i knapphullet - da jeg fant fram bunaden før syttende mai manglet mansjettknapper og sølje. Fant smykkeskrinet de lå - tomt. Sølja dukket opp på samme rom - et lagerrom der vi har vanntank, fryser og en sekjson med ymse - isbokser, syltetøyglass, vaser, fat, sølvtøy o.l. Har saumfart det rommet - men nei.

Bak kommoden i gangen er de ikke - jeg har halt den fram og sjekket. Hele gangen kan avskrives - der har jeg vasket og ryddet completely. Skap og kommoder på soverommet er også ryddet.

Det er altså over ett år siden sist jeg brukte dem. Det merkelige er at det samme skjedde i fjor! Jeg fant ikke mansjettknappene og måtte bruke et par som datteren min brukte til barnebunaden sin.

Og i år? Jeg kjøpte til slutt nye...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...