Nemigirl Skrevet 26. desember 2019 #21 Skrevet 26. desember 2019 21 minutter siden, Jerry Lee skrev: Mulig dette blir slettet, men syns det var kvalmt å se ham der som om han er fullverdig medlem av kongefamilien der han arrogant breiet seg inn i kapellet med et sleskt glis....og inne satt med armen rundt Ari Behns yngste datter. Motbydelig! Tenkte akkurat det samme. Virker som en utrolig arrogant fyr. 17
Ann Mo Skrevet 26. desember 2019 #22 Skrevet 26. desember 2019 (endret) What does a shaman do? "A shaman (/ˈʃɑːmən/ SHAH-men, /ˈʃæmən/ or /ˈʃeɪmən/) is someone who is regarded as having access to, and influence in, the world of benevolent and malevolent spirits, who typically enters into a trance state during a ritual, and practices divination and healing." - Måtte google. Tillegg: Jeg tror ikke på slikt, så har ikke fra før av sjekket hva dette er for noe. Men dersom jeg som norsk borger skal være respektabel ovenfor det nye medlemmet av kongefamilien (?) så bør jeg vel vite hva dette er for noe. Jeg googlet derfor "sjaman powers" Hva i all verden for noen makter er dette som sjamaner skal ha? Mulighet til å snakke og influere verden med gode og slemme ånder? Endret 26. desember 2019 av Ann Mo 3
Jerry Lee Skrevet 26. desember 2019 #23 Skrevet 26. desember 2019 6 minutter siden, keops skrev: Ja, føler et enormt fysisk ubehag selv bare jeg ser oppsynet på denne svindleren. Må jo være komplett splittet personlighet, raseri og unnskyldninger om en annen. Og denne arrogante, frastøtende væremåten, prøver å drite ut normal skepsis til svindelgeskjeften sin, akkompagnert av en tilbedende prinsesse som ser ut som hun har fått overdose mandler i julegrøten sin. motbydelig indeed Men det som irriterer like mye er at uten Kongeparets godkjenning måtte han ha sittet alene på bakerste benk. Kirken er jo åpen for alle...men Majestetene "velsignet" hans nærhet til familien. Jeg forstår det ikke. Jeg bare grøsser av hele greia. 11
keops Skrevet 26. desember 2019 Forfatter #24 Skrevet 26. desember 2019 11 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men det som irriterer like mye er at uten Kongeparets godkjenning måtte han ha sittet alene på bakerste benk. Kirken er jo åpen for alle...men Majestetene "velsignet" hans nærhet til familien. Jeg forstår det ikke. Jeg bare grøsser av hele greia. Ja, enig. Kongehuset må ha fått nye rådgivere eller gått på en eller annen smell. La sjamanen delta hvor han vil, men absolutt ikke i første rekke slik som dette. Forstår det heller ikke. 15
Ann Mo Skrevet 26. desember 2019 #25 Skrevet 26. desember 2019 2 timer siden, Ann Mo skrev: Jeg forstår ikke logikken i at Durek Verrett skulle være med på kongelig offisielt oppdrag, når det ser ut til at det er svært strenge regler om hvem som skal være med på slike oppdrag. Å ta del i den private feiringen er privat anliggende, men deltakelse på kongelig offisielt oppdrag har jo med de kongelige rolles ovenfor befolkningen i Norge? NRK video for Dureks deltakelse i gudstjenesten Dagbladets sak om Dureks deltakelse i gudstjenesten Eneste logiske jeg kan tenke meg, er at de har forlovet seg, eller at det er planlagt at de skal forlove seg og gifte seg. Dersom det er kun familie som får lov til å være med på slik representasjon av kongefamilien? 7
keops Skrevet 26. desember 2019 Forfatter #26 Skrevet 26. desember 2019 12 minutter siden, Ann Mo skrev: Eneste logiske jeg kan tenke meg, er at de har forlovet seg, eller at det er planlagt at de skal forlove seg og gifte seg. Dersom det er kun familie som får lov til å være med på slik representasjon av kongefamilien? Disse ubehagelige tankene har streifet meg også. La oss få slippe å være vitne til dette, fins det noen barmhjertighet igjen så bør en slik begivenhet ikke direktesendes eller omtales i særlig grad. Greier faktisk ikke tanken på denne figuren i en slik setting. 9
Gjest YtreYtterst Skrevet 26. desember 2019 #27 Skrevet 26. desember 2019 1 hour ago, Jerry Lee said: Mulig dette blir slettet, men syns det var kvalmt å se ham der som om han er fullverdig medlem av kongefamilien der han arrogant breiet seg inn i kapellet med et sleskt glis....og inne satt med armen rundt Ari Behns yngste datter. Motbydelig! Det bildet ser interessant nok ut til å være fjernet.
Tempen Skrevet 26. desember 2019 #28 Skrevet 26. desember 2019 En sak er at Martha lar seg manipulere og utnytte av Durek, men at kongehuset slipper han til og indirekte lar han bruke kongen og dronningen som støtte og redskap til sin svindel, er uforståelig... 27
Søgni Skrevet 26. desember 2019 #29 Skrevet 26. desember 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Søgni, mod.
Flovef Skrevet 26. desember 2019 #30 Skrevet 26. desember 2019 6 hours ago, Elseby13 said: Det er hyggelig at kongefamilien inviterte Durek til kirken. Det viser at de er inkluderende og varme. Aris død er fryktelig trist. Inkluderende og varme når man inkluderer en som sier han kan rense vagina for penisavtrykk til kvinner med mange sexpartnere, at leukemi bare skyldes surt blod og at kreft er selvpåført? Han har også brettet ut om sexlivet med Martha i podcast. Litt av et forbilde i det norske monarki. 32
Silva Pluvialis Skrevet 26. desember 2019 #31 Skrevet 26. desember 2019 9 minutter siden, Flovef skrev: Inkluderende og varme når man inkluderer en som sier han kan rense vagina for penisavtrykk til kvinner med mange sexpartnere, at leukemi bare skyldes surt blod og at kreft er selvpåført? Han har også brettet ut om sexlivet med Martha i podcast. Litt av et forbilde i det norske monarki. Alt det der er totalt galskap. Det kommer han ikke unna. Men; man skal aldri nektes adgang til kirken. Den må og skal alltid være åpen for de som måtte ønske å komme 3
keops Skrevet 26. desember 2019 Forfatter #32 Skrevet 26. desember 2019 4 minutter siden, Gorilla skrev: Alt det der er totalt galskap. Det kommer han ikke unna. Men; man skal aldri nektes adgang til kirken. Den må og skal alltid være åpen for de som måtte ønske å komme Ja, man skal ikke nektes adgang men bør jo heller ikke fraktes til «åstedet» og leies inn av kongeparet. Jeg tar fullstendig avstand fra det de driver med nå, kjenner ikke igjen disse personene. 21
Gjest Villfisker Skrevet 26. desember 2019 #33 Skrevet 26. desember 2019 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Mulig dette blir slettet, men syns det var kvalmt å se ham der som om han er fullverdig medlem av kongefamilien der han arrogant breiet seg inn i kapellet med et sleskt glis....og inne satt med armen rundt Ari Behns yngste datter. Motbydelig! Enig. En sånn mann ville jeg aldri hatt i nærheten av barn eller ungdom.
Drizzt Skrevet 26. desember 2019 #34 Skrevet 26. desember 2019 (endret) 7 timer siden, SunnivaOslo skrev: Fordi Afghanistan ikke ligger i Afrika.. Hva har det med saken å gjøre? Er det usant at man ikke kan ta hele Afrika i Europa? Han har jo ikke sagt at Afghanistan ligger i Afrika. Det er bare noe enkelte har tolket seg fram til. Jeg for min del er sikker på at måten hele greia ble gjennomført på var feil fra A til Å. For det første burde han ikke kommet sammen med de kongelige. For det andre burde han ikke sittet i første rad og for Guds skyld ikke mellom Martha og barna hennes. For det tredje burde han ikke hatt armen rundt yngste dattera. Er det ingen som ga ham litt opplæring om hva som er greit og ikke greit å gjøre der? Det norske kongehuset fremstår som en vits i forhold til det britiske når det gjelder denne saken. Inkluderende, my a&&. Det er fullstendig feil. Endret 26. desember 2019 av Drizzt 23
Stina234 Skrevet 26. desember 2019 #35 Skrevet 26. desember 2019 Med å ha en datter som er så til de grader en ødeleggende faktor for kongehusets renome burde Kongen distansere kongehuset fra både engleskole og sjaman. At hun burde fratas prinsessetittelen er åpenbar. 15
Søgni Skrevet 26. desember 2019 #36 Skrevet 26. desember 2019 Tråden er igjen ryddet for spekulasjoner, samt for avsporinger og kommentarer om moderering. Spørsmål og kommentarer til moderering tas på Ris og ros, eller på PM til moderator. Søgni, mod.
SunnivaOslo Skrevet 26. desember 2019 #37 Skrevet 26. desember 2019 1 time siden, Drizzt skrev: Hva har det med saken å gjøre? Er det usant at man ikke kan ta hele Afrika i Europa? Han har jo ikke sagt at Afghanistan ligger i Afrika. Det er bare noe enkelte har tolket seg fram til. Jeg for min del er sikker på at måten hele greia ble gjennomført på var feil fra A til Å. For det første burde han ikke kommet sammen med de kongelige. For det andre burde han ikke sittet i første rad og for Guds skyld ikke mellom Martha og barna hennes. For det tredje burde han ikke hatt armen rundt yngste dattera. Er det ingen som ga ham litt opplæring om hva som er greit og ikke greit å gjøre der? Det norske kongehuset fremstår som en vits i forhold til det britiske når det gjelder denne saken. Inkluderende, my a&&. Det er fullstendig feil. Det har jo alt med saken å gjøre når han snakker om Afghanistan og så nevner Afrika? Er snakk om å kunne geografi her. Det andre du skriver er jeg jo enig i.
Outlander Skrevet 26. desember 2019 #38 Skrevet 26. desember 2019 Javel, da får kongehuset ta støyten som kommer nå. Det er de som bestemt seg å la Durek være med de i offentligheten, en person som sier at kreft er selvpåført. Utfallet her kommer til å bli kraftig. 10
Søgni Skrevet 27. desember 2019 #39 Skrevet 27. desember 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende innlegg, kommentar til moderering og avsporinger. Siden tråden har blitt ryddet mange ganger på kort tid, så stenges denne tråden. Søgni, mod. 2
Anbefalte innlegg