Gå til innhold

Har lyst å begynne selge sex for å få et bedre liv for mitt barn og meg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg likevel aldri kunne tenkt meg et fast forhold med menn(flust av dårlige erfaringer for å si det sånn), og er aleneforsørger som lever i fattigdom på en inntekt nå, har lyst på nok penger til å kunne gi mitt barn mulighet til en ferie, være med på fritidsaktiviteter, kunne få gå til tannlege selv, osv..

Noen som har erfaring med dette, for og imot?!

Setter pris på seriøse svar her..

Anonymkode: 9a847...f67

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ulovlig å selge sex. Så dette burde være et tema man kan diskutere på KG.

Hvis du vil selge sex må du være klar over hva "tiden" din er verdt. Om du har mulighet så reis til Dubai en måned eller to. Norske kvinner er blant de mest populære og ettertraktede kvinnene i hele verden. Når du har fått litt erfaring, så kan du kan ta så mye som 15-20.000 kroner for en time, særlig hvis du er blond. Og de fleste menn der nede vil gjerne ha en hel kveld. Da er det bare å begynne å gange opp. En kveld består gjerne restaurantbesøk, drinker, fest og helt til slutt sex.

Men vær forberedt på å få mange spørsmål om bakgrunnen din, for folk vil stusse over hvorfor en vakker kvinne fra et rikt land holder på med dette, så lag deg en historie på forhånd. For det er svært uvanlig at skandinaviske kvinner er tilgjengelig på markedet. Og mange er villig til å tømme lommene for kveld med en norsk kvinne.

Etterhvert vil du få deg en fast kundekrets, som du holder kontakt med. Så kan du reise ned en gang i året og dra inn en årsinntekt på en uke. To årsinntekter om du blir i to uker.

Vær også oppmerksom på at det er en del menn der som gjerne vil være med på morra, men ikke har råd. De må du lære deg å luke ut tidlig. Så er det de som tror de eier deg bare fordi de har betalt for tiden din, de må du også luke unna. I starten er det generelt best å alliere seg med en annen kvinne, gjerne en erfaren en og gjerne en skandinav, selv om de kan være vanskelig å finne.

Om du ikke har mulighet til å reise, så finn deg en norsk sugerdaddy i Norge. Ikke begynn med ordinært sexsalg. Det er farlig og ender aldri bra. La dette markedet være til de utenlandske kvinnene.

Anonymkode: 9484f...021

• Liker 17
Skrevet

Takk for svar men jeg har ikke anledning til å dra fra mitt barn som er i tidlig skolealder for å dra til utlandet flere uker i strekk! Har ingen til å ta vare på barnet i mellomtiden..

Tenkte mer på å selge sex hjemme hos meg selv på kveldstid, når barnet er i seng..?!

Klart, det vil jo ryktes etterhvert siden jeg bort nært et lite tettsted og folk vil se ned på meg, men det gjør de allerede så det holder siden jeg er alenemor, fattig og jobber bare som renholder nå, så akkurat det er ikke relevant..

• Liker 3
Skrevet

Er forøvrig blond, slank og veltrent så tror det ville vært et veldig godt kundegrunnlag her jeg bor nå..

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om det er så lurt å selge sex med barnet sovende i hus. Det optimale hadde jo vært å prøve å få en annen jobb eller ekstrajobb, evt søke om støtte. 
Dersom det likevel ikke er relevant kan du kanskje starte med noe bildere? Selge bilder for eksempel?

Anonymkode: 94659...4d5

• Liker 42
Skrevet

Det er nok enklere for deg å selge bilder og camshows enn selve sexdelen. Godt betalt er det også og du trenger ikke ligge med noen du ikke liker.

Anonymkode: d0ddb...6c7

• Liker 36
Skrevet

Det finnes menn som er noe å samle på. Men du må lete litt, men dem finnes. ;)

Det å prostituere deg er et dårlig valg synes jeg ihyvertfall mtp. barna og slik loven er i dag. Du har null beskyttelse og alt og tape for noen tuselapper. Tror neppe barnevernet er spesielt fornøyde med karrierevalg om dette kommer dem for øret. 

• Liker 26
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte mer på å selge sex hjemme hos meg selv på kveldstid, når barnet er i seng..?!

Dette ville jeg frarådet på det sterkeste. Om du må så vær i alle fall veldig selektiv med hvem du tar som kunde. De fleste henvendelser kommer gjerne fra utenlandske menn i Norge. Og når avtalen er i boks, så dukker plutselig han og hele kameratgjengen hans opp og skal ha seg. Mange prostituerte sier klart og tydelig i fra at de kun øsnker etniske skandinavere som kunder. Da har de i alle fall luket ut det verste. Men det er fortsatt farlig. Støtter forslaget om å heller søke en sugardaddy eller to.

Anonymkode: c6412...71a

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette ville jeg frarådet på det sterkeste. Om du må så vær i alle fall veldig selektiv med hvem du tar som kunde. De fleste henvendelser kommer gjerne fra utenlandske menn i Norge. Og når avtalen er i boks, så dukker plutselig han og hele kameratgjengen hans opp og skal ha seg. Mange prostituerte sier klart og tydelig i fra at de kun øsnker etniske skandinavere som kunder. Da har de i alle fall luket ut det verste. Men det er fortsatt farlig. Støtter forslaget om å heller søke en sugardaddy eller to.

Anonymkode: c6412...71a

Hvordan finne seg en sugardaddy da?!

Skrevet

At du tør. Bruker alle kundene kondom, eller er det noen som nekter? Farlig yrke iallfall. 

Anonymkode: 43450...15d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Det finnes menn som er noe å samle på. Men du må lete litt, men dem finnes. ;)

Det å prostituere deg er et dårlig valg synes jeg ihyvertfall mtp. barna og slik loven er i dag. Du har null beskyttelse og alt og tape for noen tuselapper. Tror neppe barnevernet er spesielt fornøyde med karrierevalg om dette kommer dem for øret. 

Å finne bra menn har jeg gitt opp for lenge siden!!

Og jeg har ikke lyst å jobbe meg ihjel lenger med vasking, og fortsatt være fattig og ikke kunne gi mitt barn noe som helst av hva alle barn har i sin hverdag, leker av og til, gode klær, fritidsaktiviteter osv, og det å selv ha råd til f.eks å gå til frisøren og tannlegen selv,en gang i året, at det ikke er totalt katastrofe når bilen må på verksted, hater ALT ved fattigdommen så intenst..

Menn står forøvrig i kø pga utseende mitt,for å få sex, så hvorfor skal jeg la dem få tømme seg gratis de få gangene jeg har behov for å få sex og nærhet selv,? Hvorfor ikke få et bedre liv for oss begge og tjene masse penger på det samtidig?!

Om noen år kan vi jo bare flytte herfra uansett?!

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan finne seg en sugardaddy da?!

Anbefaler en tur innom nakenprat og fetlife for inspo.

Anonymkode: d0ddb...6c7

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

At du tør. Bruker alle kundene kondom, eller er det noen som nekter? Farlig yrke iallfall. 

Anonymkode: 43450...15d

Har aldri prøvd..

Ts

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å finne bra menn har jeg gitt opp for lenge siden!!

Og jeg har ikke lyst å jobbe meg ihjel lenger med vasking, og fortsatt være fattig og ikke kunne gi mitt barn noe som helst av hva alle barn har i sin hverdag, leker av og til, gode klær, fritidsaktiviteter osv, og det å selv ha råd til f.eks å gå til frisøren og tannlegen selv,en gang i året, at det ikke er totalt katastrofe når bilen må på verksted, hater ALT ved fattigdommen så intenst..

Menn står forøvrig i kø pga utseende mitt,for å få sex, så hvorfor skal jeg la dem få tømme seg gratis de få gangene jeg har behov for å få sex og nærhet selv,? Hvorfor ikke få et bedre liv for oss begge og tjene masse penger på det samtidig?!

Om noen år kan vi jo bare flytte herfra uansett?!

Drive med kostbar dating over tid. One nighterne orker ikke det og faller av som fluer. De som henger igjen etter mange dater og forskjellige ting vil som regel mye mere enn bare det å tømme seg. Jeg kjenner flere som meg som ikke er noen tømm og rømm. Vi satser på noe seriøst, men her er problemet damene som er så useriøse.

Hvor bor du? Kan du flytte til et billigere sted?

Hvor er pappa til barna, kan han bidra?

Du skriver at du er pen og min erfaring med pene blondier ofte har en dyr livsstil.

Kan du få en bedre betalt jobb?

Det finnes mange muligheter. 

• Liker 2
Skrevet

Du kan da for alvor ikke mene at du skal invitere inn horekunder inn i hjemmet ditt mens barnet ditt er hjemme?! Du aner jo ikke hvordan disse mennene er og hva om barnet våkner og ser deg i en slik situasjon? Gjør det for all del utenfor hjemmet eller når barnet ikke er hjemme. 

Anonymkode: 6b812...7a9

• Liker 45
Skrevet

Nå skal jeg foreslå noe radikalt, men hva med å ta en utdannelse hvis du er lei av vaske jobber? Jeg har selv vært i din situasjon, og gjort det du foreslår. Du må aldri finne på å gjøre dette med barnet hjemme. Skal du gjennomføre dette MÅ du tenke sikkerhet først. Salget skjer når du har fri, på hotell. Som andre nevnte, du vet aldri hvem som dukker opp. Ikke kult med en gjeng på 10 stk som banker deg helseløs. En kollega av meg havnet på akutten etter en lignende hendelse. Var helt ødelagt i alle hull og måtte sitte i rullestol i en mnd. Nei jeg tuller ikke. Dette er raske penger, men ikke lettvinte penger. Selv syntes jeg ikke det var verdt risikoen og selvrespekten. Selv gjorde jeg dette i en kort periode mens jeg studerte og hadde en normal jobb på si. Ingen vet dette om meg idag og lever ett normalt A4 liv. Tenk deg godt om før du tar din avgjørelse, og for guds skyld ikke utsett barnet ditt for fare. Det er ikke bare ditt rykte som blir ødelagt, i og med at du bor i en liten bygd men barnet ditt kommer til å få gjennomgå og høre at moren er en hore. Så mange hensyn å ta her. Skal du gjennomføre må du gjøre det så diskré og sikkert som mulig. 

Anonymkode: 19349...082

• Liker 37
Skrevet
7 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Drive med kostbar dating over tid. One nighterne orker ikke det og faller av som fluer. De som henger igjen etter mange dater og forskjellige ting vil som regel mye mere enn bare det å tømme seg. Jeg kjenner flere som meg som ikke er noen tømm og rømm. Vi satser på noe seriøst, men her er problemet damene som er så useriøse.

Hvor bor du? Kan du flytte til et billigere sted?

Hvor er pappa til barna, kan han bidra?

Du skriver at du er pen og min erfaring med pene blondier ofte har en dyr livsstil.

Kan du få en bedre betalt jobb?

Det finnes mange muligheter. 

Vel, om jeg blir samboer med nok en mann som i kjent stil ikke bidrar med noe som helst annet enn hva som befinner seg mellom beina hans,så koster han meg ufattelig dyrt, som sist, da jeg må betale for han, i tillegg til å miste det lille ekstra jeg har av skattefradrag og dobbelt barnetrygd, så NEI TAKK, til flere menn i mitt liv, står glatt over!!

Pappa bryr seg null..

Dyr livsstil ja?!?🙄😂

Går ikke til tannlege engang,6 år siden sist, går i 8 år gamle vintersko med hull i, kjøper aldri klær, dyr mat,går på kino, på byen drar på ferie etc..

Vet du egentlig hva fattigdom er, og medfører?!?

Vurderer å selge sex, for å få råd til hva alle andre har råd til, ikke for å leve noe luksusliv...

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nå skal jeg foreslå noe radikalt, men hva med å ta en utdannelse hvis du er lei av vaske jobber? Jeg har selv vært i din situasjon, og gjort det du foreslår. Du må aldri finne på å gjøre dette med barnet hjemme. Skal du gjennomføre dette MÅ du tenke sikkerhet først. Salget skjer når du har fri, på hotell. Som andre nevnte, du vet aldri hvem som dukker opp. Ikke kult med en gjeng på 10 stk som banker deg helseløs. En kollega av meg havnet på akutten etter en lignende hendelse. Var helt ødelagt i alle hull og måtte sitte i rullestol i en mnd. Nei jeg tuller ikke. Dette er raske penger, men ikke lettvinte penger. Selv syntes jeg ikke det var verdt risikoen og selvrespekten. Selv gjorde jeg dette i en kort periode mens jeg studerte og hadde en normal jobb på si. Ingen vet dette om meg idag og lever ett normalt A4 liv. Tenk deg godt om før du tar din avgjørelse, og for guds skyld ikke utsett barnet ditt for fare. Det er ikke bare ditt rykte som blir ødelagt, i og med at du bor i en liten bygd men barnet ditt kommer til å få gjennomgå og høre at moren er en hore. Så mange hensyn å ta her. Skal du gjennomføre må du gjøre det så diskré og sikkert som mulig. 

Anonymkode: 19349...082

Har høyskole utdanning fra før fra helsevesenet, men kan ikke jobbe turnus da jeg er alenemor, så den utdanningen er null verdt gitt..😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...