Gjest LoisLane Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Lurer på om du har noen fysiske triks, som å lee på ørene, få fingeren ut av ledd etc. Jeg har egentlig ingen, men får veldig stort mellomrom mellom langfinger og ringfinger (de andre fingrene må være samlet). Ikke SÅ impressing da, men...
Gjest Gulltopp Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Jeg kan bevege ørene, og så er jeg flink til å ta hendene bak ryggen slik at de kommer frem igjen på magen slik at det ser ut som om noen står bak meg og holder. Ellers er jeg sørgelig talentløs.
Gjest Leya Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 Jeg kan flagre med ørene jeg. Også kan jeg bevege "parykken". Vet ikke om det er så kjempeimponerende men..
Mrs. K Skrevet 1. juni 2005 #4 Skrevet 1. juni 2005 Jeg kan vrikke navlen fra side til side og litt opp og ned og bøye fingeren på en måte så det ytterste leddet bare henger og dingler. Dessverre kan jeg ikke bøye det ytterste ledd på fingeren uten også å bøye det andre. Noen som kan krumme storetåen nedover uten at nr. 2 tå følger med? Hilsen Trille
LilleBille Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 . Dessverre kan jeg ikke bøye det ytterste ledd på fingeren uten også å bøye det andre. Noen som kan krumme storetåen nedover uten at nr. 2 tå følger med? Hilsen Trille Det kan jeg - begge deler - og så kan jeg rulle tungen helt sammen og blåse "uglelyder"
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juni 2005 #6 Skrevet 1. juni 2005 Jeg kan bøye knærne og albuene bakover. Kan legge stortåa oppå foten, rulle tunge, snu tunga og holde fingrene strekt med bare det ytterste leddet bøyd.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #7 Skrevet 2. juni 2005 Jeg kan lage melodier med klapping (hendene foran åpen munn), dog bare innenfor en oktav
Gjest Javisst Skrevet 2. juni 2005 #8 Skrevet 2. juni 2005 Tisse stående, men det blir fort mye griseri av det. Men så er jeg mann, da.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #10 Skrevet 2. juni 2005 Tror du har missforstått, Javisst - du er ikke mann med mindre du faktisk treffer potta. -- Jeg kan lee, eller 'loggre' om du vil, med ørene jeg også :-) Også kan jeg rulle med tungen
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #11 Skrevet 2. juni 2005 Rulle tunge, snu tunge, legge stortåa oppå foten (visste ikke at det var et triks) :o
sixx Skrevet 2. juni 2005 #12 Skrevet 2. juni 2005 Jeg kan pusse gipstak. :oops: Begynner lissom å få trening nå.
@lfa Skrevet 2. juni 2005 #13 Skrevet 2. juni 2005 Jeg kan vifte med nesen (vet ikke om det er noe spesielt, men mannfolket kan det ikke, så da føyer jeg til det også), rulle tunge med lyd, lage gravidmage, og stikke en strikkepinne eller lignende "gjennom" en finger (kun denne ene).
Gjest pace Skrevet 9. juni 2005 #14 Skrevet 9. juni 2005 Jeg kan bøye min høyre lillefinger helt ned til håndflaten, uten å bøye de andre fingrene mine, fant jeg ut en gang. Ingen andre som jeg har sett hittil som får til.
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #15 Skrevet 10. juni 2005 Jeg oppdaget at jeg kunne løfte ene øyebrynet litt (uten å løfte det andre), så nå øver jeg "hele tiden" for å bli flinkere
Anglofil Skrevet 10. juni 2005 #16 Skrevet 10. juni 2005 Jeg oppdaget at jeg kunne løfte ene øyebrynet litt (uten å løfte det andre)' date=' så nå øver jeg "hele tiden" for å bli flinkere [/quote'] Samme her . Ellers kan jeg få hofta ut av ledd og "knekke opp nakken". Mvh Yvonne
Samantha Skrevet 10. juni 2005 #17 Skrevet 10. juni 2005 Eg kan le sånn som Inga Berit i "Jakten på kjærligheten" (blanding av dei to)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå