Gå til innhold

Seriøst? Er dette en ekte Gucci veske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skip til 07:00. Den ser jo kjempebillig ut. Er den fake? Ligner veldig på noe man får kjøpt på Glitter og cmyk. 

Anonymkode: 47505...4ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skip til 07:00. Den ser jo kjempebillig ut. Er den fake? Ligner veldig på noe man får kjøpt på Glitter og cmyk. 

Anonymkode: 47505...4ed

Det er vel heller andre veien: "Noe man får kjøpt på Glitter og Cmyk" ligner (les: er "inspirert"/kopiert) fra Gucci. 

Men hva er det med stemmen til dama på videoen? Merkeligste jeg har hørt på lenge. Er det en side for folk som vil ha sex med vesker?

Jeg ville ikke satset mange 5-øringer på at noe som helst fra denne kanalen er til å stole på.... 

Anonymkode: b6853...233

• Liker 1
Skrevet

Er hun dama i videoen rusa? Jeg syns dyre vesker er noe skikkelig tull å bruke penger på. De fleste er ikke spesielt pene heller.

Anonymkode: 98454...8d8

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller andre veien: "Noe man får kjøpt på Glitter og Cmyk" ligner (les: er "inspirert"/kopiert) fra Gucci. 

Men hva er det med stemmen til dama på videoen? Merkeligste jeg har hørt på lenge. Er det en side for folk som vil ha sex med vesker?

Jeg ville ikke satset mange 5-øringer på at noe som helst fra denne kanalen er til å stole på.... 

Anonymkode: b6853...233

Det er en ASMR-video: 
https://www.google.no/search?sxsrf=ACYBGNTstfeMgP7kRhzBVpddrWOM9gZpPw%3A1577298635911&source=hp&ei=y6oDXs-wM-v0qwHjnojQCQ&q=asmr&oq=asm&gs_l=psy-ab.3.0.0j0i131j0l2j0i131j0j0i10j0l3.525.1166..2568...1.0..0.88.208.3......0....1..gws-wiz.......35i39.ftEdoxi_Vd0

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns dyre vesker er noe skikkelig tull å bruke penger på. De fleste er ikke spesielt pene heller.

Anonymkode: 98454...8d8

Viktig presisering.

Anonymkode: 08340...6bc

Skrevet

Det er jo en veldig gammel modell, men man ser tydelig at det er en annen kvalitet enn vesker fra Glitter. Om den er ekte eller fake er ganske umulig å si fra den videoen.

Anonymkode: 7806b...da8

Skrevet

Disse er jo veldig gamle. Hadde veske av den typen for 15-20 år siden, da var sånne vesker «inn». Nå gjelder det stramme og minimalistiske, helt annen stil. 

Anonymkode: 12760...275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...