AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #1 Skrevet 25. desember 2019 Heihei, jeg har en seng fra IKEA som heter Säbövik. Den har ben under som er 15cm høye, og siden jeg har to store madrasser på senga har den blitt veldig høy. Jeg lurer da på om jeg kan ta av bena så den blir lavere, eller om det er dumt og kan ødelegge senga?? Den har to rammer som er 70x200cm hver under senga som den eventuelt hadde stått på, hvis jeg hadde tatt av bena. Noen tips?? Anonymkode: 1fd8c...ddb
Duftavsommerregn Skrevet 25. desember 2019 #2 Skrevet 25. desember 2019 Hei! Du må ikke ta av beina. Da vil det slå seg under sengen din med fuktighet som igjen raskt vil føre til mugg.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #3 Skrevet 25. desember 2019 Enig med det over. Man svetter en del i løpet av natten så det er viktig med lufting under. Men du kan sikkert korte ned bena eller støtte under med noe annet. Trenger nok ikke være mer enn en glipe på 3-4cm rundt hele veien under så det kommer til frisk luft. Anonymkode: f1893...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå