AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #1 Del Skrevet 25. desember 2019 Er kun 23, jente og hatt analfissur i 5 år. For meg er det så rart at det ikke går bort enklere. Jeg er sunn og aktiv. Har prøvd flere kremer og botox en gang. I sommer ble det noe bedre, men fikk plutselig forstoppelse som gjorde det værre. Noen andre som har opplevd dette, og så lenge som meg? Hvorfor vil det ikke gro? Anonymkode: 196b9...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #2 Del Skrevet 25. desember 2019 Ja, har erfaring. Har hatt det siden mai 2018. Nå er det borte, endelig. Utrolig slitsomt. Anbefaler deg et sunt kosthold, mye fiber så avføringen blir myk. Og jeg anbefaler også Lambi toalettpapir, IKKE Coop. Fikk også en salve av legen. Jeg vet ihvertfall hvordan en gynekologisk undersøkelse foregår 😂 Say no more... Jeg er 39år. Anonymkode: bc1da...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 25. desember 2019 #3 Del Skrevet 25. desember 2019 (endret) Analfissur er slitsomt. Mann 39. Endret 25. desember 2019 av DeLorean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #4 Del Skrevet 25. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, har erfaring. Har hatt det siden mai 2018. Nå er det borte, endelig. Utrolig slitsomt. Anbefaler deg et sunt kosthold, mye fiber så avføringen blir myk. Og jeg anbefaler også Lambi toalettpapir, IKKE Coop. Fikk også en salve av legen. Jeg vet ihvertfall hvordan en gynekologisk undersøkelse foregår 😂 Say no more... Jeg er 39år. Anonymkode: bc1da...44c Da jeg har hatt det så lenge har jeg søkt på nett og tatt til meg alle tips legene har gitt, men det virker så rart at det varer så lenge, og spesielt siden jeg er så ung. Så deilig for deg å ha blitt kvitt det! Anonymkode: 196b9...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 25. desember 2019 #5 Del Skrevet 25. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da jeg har hatt det så lenge har jeg søkt på nett og tatt til meg alle tips legene har gitt, men det virker så rart at det varer så lenge, og spesielt siden jeg er så ung. Så deilig for deg å ha blitt kvitt det! Anonymkode: 196b9...de4 Prøvde å være AB, det falt litt i fisk. Jo takk, fin julegave. Men fem år da, stakkars deg. Føler med deg. Kjipe greier det her. Holdt på å gå meg på nervene flere ganger. Nå tar jeg meg særdeles god tid på toalettet. Er livredd for at riften skal gjenoppstå. Lykke til da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #6 Del Skrevet 25. desember 2019 Jeg hadde det i to år. Fikk en salve med nitroglyserin mener jeg å huske? Var så vondt at jeg holdt på å besvime gang på gang, kaldsvettet og gråt når jeg måtte på do.. Men hadde tromboserte hemoroider i tillegg. Så måtte ha behandling på sykehus. Litt ekkelt, men har siden dette begynt å dusje når jeg har hatt avføring. Dette er for å slippe å tørke meg med papir så ofte. Dette har hjulpet da analfissuren kom tilbake gang på gang, og nå har jeg vært frisk i to år. Håper det ordner seg for deg, ts. Anonymkode: b50dc...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #7 Del Skrevet 25. desember 2019 Er eldre enn deg men har også hatt det lenge. Når det var som verst måtte jeg legge meg ned etter jeg hadde vært på do. Da fikk jeg en salve, og denne gjorde det litt bedre. Har ikke så store smerter nå, men fissuren er der fortsatt. Anonymkode: f4547...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #8 Del Skrevet 27. desember 2019 På 25.12.2019 den 21.34, AnonymBruker skrev: Jeg hadde det i to år. Fikk en salve med nitroglyserin mener jeg å huske? Var så vondt at jeg holdt på å besvime gang på gang, kaldsvettet og gråt når jeg måtte på do.. Men hadde tromboserte hemoroider i tillegg. Så måtte ha behandling på sykehus. Litt ekkelt, men har siden dette begynt å dusje når jeg har hatt avføring. Dette er for å slippe å tørke meg med papir så ofte. Dette har hjulpet da analfissuren kom tilbake gang på gang, og nå har jeg vært frisk i to år. Håper det ordner seg for deg, ts. Anonymkode: b50dc...dfb Ikke gøy. Ja, føler en dusj med varmt vann er lindrende, og har begynt med dette etter avføring. Det som er kjipt er at jeg syntes det ble bedre i sommer, men plutselig ble det værre og nå i jula er jeg ganske sår. Er deprimert også, mulig det har en negativ påvirkning. Takk ts Anonymkode: 196b9...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #9 Del Skrevet 27. desember 2019 På 26.12.2019 den 0.48, AnonymBruker skrev: Er eldre enn deg men har også hatt det lenge. Når det var som verst måtte jeg legge meg ned etter jeg hadde vært på do. Da fikk jeg en salve, og denne gjorde det litt bedre. Har ikke så store smerter nå, men fissuren er der fortsatt. Anonymkode: f4547...bfb Det er så kjedelig. Har vært veldig sår i dag. Har resept på en salve kalt «anoheal», tenker jeg burde prøve ut den igjen (prøvd den før, men ikke lenge nok), men har vanskelig for å starte da jeg ikke vet om det er rett tidspunkt nå, om jeg burde vente til sommeren når jeg er mer stressfri. ts Anonymkode: 196b9...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #10 Del Skrevet 27. desember 2019 Prøvd å smøre med bephantene? Enkel salve på apoteket til en hundrings men den gjør underverker. Anonymkode: cae45...d21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gobo Skrevet 22. februar 2022 #11 Del Skrevet 22. februar 2022 Er det noen som fortsatt følger dette innlegget, selv om det er gammelt? Skulle gjerne hørt hvordan det har gått videre og fått tips til egen situasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 23. februar 2022 #12 Del Skrevet 23. februar 2022 Gobo skrev (På 22.2.2022 den 18.24): Er det noen som fortsatt følger dette innlegget, selv om det er gammelt? Skulle gjerne hørt hvordan det har gått videre og fått tips til egen situasjon.. Hei. Nærmest på stedet hvil her. Det kommer og går. Det gror, det åpner seg, det blør. Samme syklusen i årevis nå. Prøvd masse kremer, hjelper ikke. Har dog perioder som det er veldig bra. Ganske bra nå, men plutselig er det rene mensen der nede 😔 Passer på at avføringen er myk og smidig. Viktig med fiber! Ikke noe å være flau over. Er det ille hos deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå