Gå til innhold

Han ødela det litt med å sende nakenbilder av seg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med menn som må eksponere seg selv? Nokså tidlig...i et begynnende forhold? Hva er greia med det?

Jeg har datet en fyr tre uker....Og han klarer å sende meg bilder, når han har lagt seg på kvelden...av seg selv i nettoen.Ikke noe vulgært med erigert penis og slikt, jeg ser den knapt...men bilder av seg selv naken, og skriver at han skulle hatt meg der osv...

For meg er det altfor fort - og jeg forstår ikke helt . Hvorfor gjør noen menn dette? sist jeg gjorde det til en mann, var sånn ca 8 mndr inn i et fast forhold...Og hva skal jeg si, så ikke han dytter meg lenger bort fra seg?Jeg ser jo han har fin kropp, men han trenger ikke sende meg bilder av den (enda).

Anonymkode: 9caec...a39

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spør på en fin måte om han ikke kan vente litt med sånne bilder. Og gå videre med datingen. Han kan være en bra mann TS. 

Endret av DeLorean
  • Liker 18
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med menn som må eksponere seg selv? Nokså tidlig...i et begynnende forhold? Hva er greia med det?

Jeg har datet en fyr tre uker....Og han klarer å sende meg bilder, når han har lagt seg på kvelden...av seg selv i nettoen.Ikke noe vulgært med erigert penis og slikt, jeg ser den knapt...men bilder av seg selv naken, og skriver at han skulle hatt meg der osv...

For meg er det altfor fort - og jeg forstår ikke helt . Hvorfor gjør noen menn dette? sist jeg gjorde det til en mann, var sånn ca 8 mndr inn i et fast forhold...Og hva skal jeg si, så ikke han dytter meg lenger bort fra seg?Jeg ser jo han har fin kropp, men han trenger ikke sende meg bilder av den (enda).

Er vel en kåt fyr som trenger å vite at du ser på penisen hans …….er enig i at etter noen mnd når man er mer serrriøs så er det mer opphissende 🙂 

Anonymkode: 7c38a...88f

• Liker 1
Skrevet

Han er kåt på deg... 

Anonymkode: be953...a14

• Liker 5
Gjest HarryDotter
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du fysisk tiltrukket av ham?

Skrevet

TS, en ting du kan slutte med er i hvertfall å tro at det bare er menn som gjør slikt. Jeg får slike obskøne bilde og videoer av damer fra tinder før jeg har truffet de personlig. Gjelder kun unge voksne kvinner, voksne kvinner har jeg ikke opplevd det fra. 

Anonymkode: 5bca7...f34

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, en ting du kan slutte med er i hvertfall å tro at det bare er menn som gjør slikt. Jeg får slike obskøne bilde og videoer av damer fra tinder før jeg har truffet de personlig. Gjelder kun unge voksne kvinner, voksne kvinner har jeg ikke opplevd det fra. 

Men menn liker jo å få nakenbilder, så det er ikke sammenlignbart!

Anonymkode: c0ac1...984

• Liker 6
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vil si du er særdeles heldig som enda ikke har blitt spammet ned med kukbilder, runkevideoer og sæd på magen bilder( SE hvor mye jeg klarte å sprute nå...)! Som så mange av oss andre kvinner blir utsatt for første uka..

Så han kan faktisk være en normal mann, som er verdt å satse på!!

Anonymkode: e3e11...052

• Liker 6
Skrevet

Han viser veldig dårlig dømmekraft. Hva vil dette si på andre områder?

Nei, han hadde jeg dumpet.

Anonymkode: 0fe84...e33

• Liker 5
Skrevet

Æsj...ekkelt...Slike fyrer er bare ekle, sorry, men sånn er det. Første ukene er det penklær og roses, man må være stuevarm før de kan begynne å slippe en fjert.

Anonymkode: 6bac6...766

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men menn liker jo å få nakenbilder, så det er ikke sammenlignbart!

Gjør virkelig alle menn det? 

Sist jeg sjekket så var jeg mann, jeg synes det er trash og Harry herfra og inn i evigheten. Så Harry at jeg ikke har ord for det. 

• Liker 21
Skrevet

Det er helt vanlig. Han vil vise seg fram, har lyst på deg og vil vise det. Klarer du på en pen måte å si at han å vente litt med sånne bilder, kan han være en fin fyr allikevel.

Det eneste jeg bekymrer meg for i så fall, er hvor mange "venninner" han sender og mottar bilder fra. Har forstått at noen har lav grense for hvem de deler sånt med - både kvinner og menn.

Anonymkode: 1961e...59c

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist jeg sjekket så var jeg mann, jeg synes det er trash og Harry herfra og inn i evigheten. Så Harry at jeg ikke har ord for det. 

Ja, du hadde sikkert takket nei om en dame du likte hadde spurt om du ville ha et nakenbilde av henne.

• Liker 2
Skrevet

Ja, du hadde sikkert takket nei om en dame du likte hadde spurt om du ville ha et nakenbilde av henne.

Tja, hun hadde hvert fall sunket betraktelig i kurs hos meg.

vh

annen mann

Anonymkode: 4527f...336

• Liker 10
Skrevet

NEI!!

• Liker 4
Gjest HarryDotter
Skrevet

Som jeg har påpekt tidligere. Det er normalt å tiltrekkes sin partner både psykisk og fysisk. De fleste av oss trenger begge deler for å føle full match. Å like å se kroppen til en person men er tiltrukket av er på ingen måte trashy eller harry! Det er normalt. Å mene det er galt betyr at man er proppfull av konstruerte sosiale koder og normer som forteller oss hvor slutty og horete vi er dersom vi viser oss frem til en potensiell partner.

Ts. Ta det som et kompliment. Han liker deg. Han føler seg trygg nok på deg til at han våger å sende deg bilder av ham i en sårbar posisjon. Han viser deg jo ikke rævhullet eller orgasmer close up. Glem alt av hva samfunnet har bestemt for deg å mene om dette og følg det du tenker om selve personen.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange som hadde takket pent nei til deg ja, og evt. slettet alt som ble sendt med en gang. Personlig er jeg helt uinteressert i å motta slikt på mobilen tidlig i et forhold (eller utenfor forhold). Så om noen jeg datet sendte slike bilder/videoer etter kort tid ville jeg seriøst vurdert om jeg skulle avslutte kontakten eller ikke. 

Anonymkode: 544d5...2ec

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser jo han har fin kropp, men han trenger ikke sende meg bilder av den (enda).

Har du aldri tenkt over hvor mange damer han har sendt kukbilde til før han traff deg?

• Liker 4
Skrevet

Jeg er dame og jeg vil bare si at jeg personlig sender ingen slike bilder, ikke en gang på oppfordring i et forhold og jeg vil ikke ha tilsendt slike heller. Jeg har ikke bruk for det og de gjør ingenting positivt for meg i synet på mannen jeg snakker med. En slik mann hadde jeg droppet å snakke med, for vi hadde sett ting altfor forskjellig. 

Har snakket med en del menn på nett og har tidlig i bekjentskapet sagt hva jeg syns om nakenbilder, men allikevel mener enkelte menn at de nok skal få snakket meg rundt og så sender de bilder, eller badekåpa åpner seg "tilfeldig" på skype. Det er respektløs oppførsel for min del og det blir for dumt det hele. Jeg er ikke interessert. Respekter det. 

Anonymkode: a178b...a14

• Liker 13
Skrevet

Jeg støtter deg 100% i å føle deg støtt, ts. Det var jo ingenting som skulle tilsi at du ble kjempeglad for premien, en erigert penis og en naken kropp! Jippi!!! Nå følte du deg spesiell, heldig, og ble selvfølgelig veldig, veldig kåt og klar for litt action! 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

Jeg hadde sagt pent nei takk til videre dating og blokka. Men så tiltrekkes jeg av litt sjenerte menn som ikke liker å eksponere seg. Har fått lite slike bilder, og kutter kontakten tvert hvis jeg får. Har data noen velutstyrte menn, og de har vært mer opptatt av tiden vi tilbragte sammen, enn å dele den biten.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...