Gå til innhold

Ikke regnet med av "svigermor." Fikk meg en liten latter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer fikk en gave av sin mor som det sto kun til han på og en liten sum. Dama nevnte ikke meg en gang, selv om vi har bodd sammen en stund og jeg bærer barnet hans i magen.  

Broren hans og fruen har samme situasjon som oss og var begge nevnt på gaven. De fikk en litt høyere sum. 

Noen andre med morsomme "svigermødre" i julen? 😂

Anonymkode: 237d4...e59

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre med morsomme "svigermødre" i julen? 😂

Herregud. Det er jo ikke morsomt. 

Anonymkode: c1a2b...144

• Liker 27
Skrevet

Morsomme svigermødre? 

Er jo på ingen måte morsomt at hun ekskluderer deg så mye! Spesielt når du har hennes barnebarn i magen

Anonymkode: 46068...935

• Liker 31
Skrevet

Morsomt? At hun ekskluderer deg? Joa...

Anonymkode: 28aff...185

• Liker 3
Skrevet

Nupp. Fikk dritdyre gaver av svigers (mor og stefar og pengegaver fra faren og farmoren (felles) 

Skrevet

? Morsomt at farmora til ungen ikke liker deg? Høres heller ut som starten på HELVETE i mange år fremover..

Anonymkode: 279bf...a88

• Liker 20
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Det er jo ikke morsomt. 

Anonymkode: c1a2b...144

Det er så mye mer hun har gjort, så hun ønsket vel en reaksjon. En latter er en positiv reaksjon, noe hun ikke forventet. Men det er det hun får. Hver gang hun finner på noe nytt, så klarer jeg ikke annet enn å le. 

• Liker 28
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt? At hun ekskluderer deg? Joa...

Anonymkode: 28aff...185

Jeg vet at jeg ikke et problemet. Så da ler jeg.

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

? Morsomt at farmora til ungen ikke liker deg? Høres heller ut som starten på HELVETE i mange år fremover..

Samboer vil ikke ha mer med dama å gjøre. Nå gjorde hun dette så synlig at alle forstår han. 

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samboer vil ikke ha mer med dama å gjøre. Nå gjorde hun dette så synlig at alle forstår han. 

Han bør gjerne velge vekk én kvinne til, da heller ikke du virker som en spesielt bra person..

• Liker 8
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bør gjerne velge vekk én kvinne til, da heller ikke du virker som en spesielt bra person..

De har sin greie. Det er ikke bare mot meg hun er slik. Det er mye jeg ikke kan forklare her, men kontakten de i mellom har vært lite tilstedet helt fra han var barn. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten er det hans valg, ikke mitt. 

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva i alle dager får deg til å si det? Hadde det passet deg bedre om TS satte seg ned og furtet på julaften? Det er mye bedre å ta den slags med et smil, livet bli mye lettere på den måten. 

Anonymkode: 42e61...272

• Liker 43
Skrevet

Jeg synes TS virker som en god person som klarer å ta dette med en latter! Det er jo absolutt den beste måten å håndtere smålige personer på. 

• Liker 38
Skrevet

Jeg skriver kun "til pappa" selvom gaven er til husholdningen hans. Samme kommer jeg til å gjøre når mamma finner seg noen.

Anonymkode: 1f935...d0f

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Marieeeee said:

Jeg synes TS virker som en god person som klarer å ta dette med en latter! Det er jo absolutt den beste måten å håndtere smålige personer på. 

Helt enig.

Anonymkode: d5766...5cd

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skriver kun "til pappa" selvom gaven er til husholdningen hans. Samme kommer jeg til å gjøre når mamma finner seg noen.

Anonymkode: 1f935...d0f

Skal du ikke gi gave til parteren da?

Anonymkode: c993a...ee1

• Liker 6
Skrevet

Partneren

Anonymkode: c993a...ee1

Skrevet

Høres ut som noe min svigermor kunne ha gjort... sannsynligvis ikke mot meg, men uten tvil mot et par av mine svigerinner. Ikke alltid så enkelt å forstå tankegangen til den dama, som regel jatter jeg bare med henne.

Anonymkode: bf7ce...ffe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...