Gjest Woow Skrevet 3. juni 2005 #21 Skrevet 3. juni 2005 Helt feil! Jeg har et HEELT nøytralt (uinteressert) forhold til Harley. Og andre motorsykler. Det fins fler alternativer enn digger eller hater!!! Jeg mente de har interesse for mc da vettu.
:-) anna Skrevet 3. juni 2005 #22 Skrevet 3. juni 2005 Sårri... så svart/hvitt er det ikke. Jeg har som sagt hatt lappen i 12 år, og er en av grunnleggerne av en veldig aktiv MCklubb. Kan vel altså sies å ha interesse for motorsykkel. Men jeg hverken hater eller elsker Harley. Jeg synes mange Harleyer er fine sykler, og kunne nok ha tenkt meg en, men jeg kunne like gjerne ha tenkt meg noe helt annet...
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #23 Skrevet 3. juni 2005 Jeg synes det er kjempekult at du tart lappen, men jeg synes Harley er det kuleste også jeg da.. Liker det som er litt harry jeg :oops:
Gjest Mc-Girl Skrevet 5. juni 2005 #24 Skrevet 5. juni 2005 Harry å kjøre harley liksom...... nei vet du hva... det er det dummest jeg har hørt på lenge. Det å kjøre mc er en enorm frihets følelse synes nå jeg.... ingen dag kan måle seg mot lørdagen på våren når sykkelen tas frem og pusses for så å sette seg oppå å bare komme seg ut på veien i strålendes solskin og kjenne at våren virkelig har satt seg, høre lyden når man drar på utover landeveien..... Har selv en HD-RoadKing, sambo har Electra Glid, og vi drar hver helg ut på lengre turer, både med en og to sykkler. Blir vel mindre turer når det kommer avkom i hus.... men det blir noen år til..... Er jo "bare" 27 jeg, så noen år til skal jeg ha på Harleyen. Så jenter, kom dere på kjøreskole-benken og kom dere ut på veien, trenger flere jenter på HD...... og andre typer sykkler da...
aline Skrevet 5. juni 2005 #25 Skrevet 5. juni 2005 noen jenter som kjører mc er harry, noen er ikke. noen jenter som kjører harley er harry, noen er ikke. noen jenter som kjører R sykkel er harry, noen ikke. det finnes harleyer som jeg oppfatter som harry også, og harleyer som ikke er det. Har sett en dresskledd herre kjøre hjem fra jobb på sin harley. (selv om jeg synes det er ufint å kjøre uten beskyttende drakt, var ett artig bilde likevel).
Gjest Rubinrød Skrevet 5. juni 2005 #26 Skrevet 5. juni 2005 aline du har selvfølgelig helt rett! Kom forresten på at som 16-åring drømte jeg om at det en dag skulle komme en utolig deilig kjekkas meg svart hår, stram hvit t-skjorte og slitt olabukse på harly`n sin og hente meg.. Ca 10 år senere kom en fyr med R-sykkel og jeg falt pladask,for begge to Så ok, jeg gir meg, ikke alle damer/menn på HD er blodharry Og klart det finnes harry R-sykkelkjørere også.
Charmina Skrevet 5. juni 2005 #27 Skrevet 5. juni 2005 CHARMINA : Gikk inn for å se på bildene dine, du så ikke ut som noen harry harleydame, slik jeg ser de Håper du får tatt deg en tur på motorsykkel snart da! Takk ..............men har ikke fått Harley ennå da men drømmer veldig Og når jeg får på meg snekkerbuksa mi i skinn så føler jeg meg veldig feminin altså Også var det veldig gøy å innimellom se reaksjonen fra enkelte "gutter" på at det var ei dame som eide sykkelen de sto utenfor butikken og beundret Og lillebroren min sin reaksjon da jeg ringte og fortalte at jeg hadde tatt lappen på sykkel "Hærregud ikke gjør dette mot meg , nå må jo jeg også ta den dere greia der og jeg vet ikke om det er noe for meg" (storesøsteren vår har også lappen ) Tror han syntes det var litt nedtur å ha to søstre som kjørte sykkel plutselig! Husker også når jeg gikk på teorikurset og kjørelæreren spurte om reaksjonene til foreldrene våre på at vi tok lappen på motorsykkel. Mange av gutta fortalte om bekymrete foreldre. Da kom en av jentene med en artig historie. Da de var i tenårene måtte begge brødrene hennes høytidelig love at de ikke skulle ta MC lappen noen gang - men de spurte aldri henne om å avgi dette løftet - og her astt hun Håper det blir masse jenter som hiver seg rundt og tar lappen for det kan jeg love dere - det er utrolig kjekt. .................men litt upraktisk med små barn da
Gjest seroxata Skrevet 5. juni 2005 #28 Skrevet 5. juni 2005 noen som har vært på mc-treff?? Akkurat det savner jeg ved eksen min, vi kjørte rundt på slike treff, og det var så utrolig kult!
Gjest Rubinrød Skrevet 5. juni 2005 #29 Skrevet 5. juni 2005 CHARMINA: Jeg har heller ikke fortalt foreldrene min og broren min(som nok blir super misunnelig!!! hi hi) at jeg tar lappen. Skal komme overaskende på besøk, det blir morsomt Men min mamma og pappa vet hvor glad jeg er i fart så de blir nok veldig bekymrett. Men uten grunn, jeg kommer til å ta det pent. Jeg kjører ikke over evne. Kjører opp 16. juni
Charmina Skrevet 5. juni 2005 #30 Skrevet 5. juni 2005 Skal krysse fingrene for deg den 16 juni da det går sikkert kjempefint! Husker jeg var så nervøs at jeg nesten ble syk men det gikk så fint så! Greit at ingen ante at jeg tok lappen for da var det jo ingen som hadde ant noe om jeg strøk heller Og gjett om de ble lange i fjeset når jeg kom kjørende kjempegøy
Gjest Rubinrød Skrevet 16. juni 2005 #31 Skrevet 16. juni 2005 Måtte bare skrive at JEG KLARTE DET! Nå har jeg lappen, guuud så morsomt!
Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 17. juni 2005 #33 Skrevet 17. juni 2005 Gratulerer så mye, Rubinrød!! Selv tok jeg lappen ifjor, og syns det er kjempegøy!! Både broren min og samboeren min kjører, og jeg vet de syns det er kuult at "lillejenta" kjører sykkel 8) Hadde noen sagt til meg for 10 år siden at jeg skulle ta lappen på sykkel hadde jeg nok bare ledd, men fy flate så gøy det er :-) Jenter på sykkel er kuult 8)
Gjest Madam Felle Skrevet 17. juni 2005 #35 Skrevet 17. juni 2005 hvor mye ca koster mc-lappen forresten?? feil sitat :-?
Transe Skrevet 17. juni 2005 #36 Skrevet 17. juni 2005 Det er kos med MC men når det varmt nok til det vil jeg bruke kjole og det er ikke å anbefale på MC.
Gjest nextbaby Skrevet 17. juni 2005 #37 Skrevet 17. juni 2005 Jeg har hatt MC-lappen siden 1996...kjører lite pga. barn og familie, men har sykkel (BMW 650). Noen turer og til/fra jobb...det er herlig!! Harley har stort sett lavt tyngdepunkt og er derfor MYE mere lettkjørt enn "type gubbe=BMW". Men- BMW er herlig når du mestrer den TAR GJERNE NOEN TIPS PÅ HVORDAN BLI TRYGGERE TIL Å SMETTE MELLOM BILENE NÅR DET ER STOR TRAFIKK/KØ
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå