Gå til innhold

Motorsykkel

Anbefalte innlegg

Gjest Rubinrød
Skrevet

Hei!

Jente på 27 år her, driver og tar motorsykkel-lappen.

Synes dere der ute det er harry at jenter kjører det?

Tenker ikke på Harley altså, for det er jo harry.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes slettes ikke det er Harry!

Selv tok jeg lappen for mange år siden.

Kjørte lenge en Yamaha Virago :hjerte:

Har veldig lyst på sykkel igjen (når ungene er blitt litt større), og da står en Harley høyt oppe på listen!

Hvorfor i all verden synes du at Harley er Harry :o :klø:

-Charmina

Skrevet

Det er kjempekult! :)

Motorsykkel blir det på meg etterhvert og, nå kjører jeg rundt på trimma scooter.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Syns det er Harry å tenke som du gjør :roll:

Først lurer du på om det er Harry å kjøre motorsykkel, for så å si at det er Harry å kjøre Harley. Patetisk tankegang spør du meg

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har lyst på lappen selv jeg :wink:

Skrevet

Hvorfor i all verden er det harry med Harley?

Og dersom andre syns det er ahrry med jenter på sykkel, ser jeg ingen grunn til å la være å gjøre noe så gøy!!! Heller harry og lykkelig, enn å tilpasse seg andres fordommer...

Skrevet

MC er moro - har lappen - men ikke sykkel!

Gjest Rubinrød
Skrevet

Jeg hadde vel ikke tenkt å la være å kjøre, selv om noen her synes det var harry!! Herregud.

Det er vel de damene jeg har sett som kjører Harley jeg synes er harry da, det må jeg da få lov til og mene.

Men helt sikkert helt "vanlige" folk som kjører det også.

(jadajada, vet at harryfolk er like vanlig som andre)

Alle som vurderer og ta lappen,kast dere i det, dere vil aldri angre :)

Skrevet
Jeg hadde vel ikke tenkt å la være å kjøre, selv om noen her synes det var harry!! Herregud.

Det er vel de damene jeg har sett som kjører Harley jeg synes er harry da, det må jeg da få lov til og mene.

Men helt sikkert helt "vanlige" folk som kjører det også.

(jadajada, vet at harryfolk er like vanlig som andre)

Alle som vurderer og ta lappen,kast dere i det, dere vil aldri angre :)

Hvordan ser de ut de som ser "harry" ut da :klø:

Gjest Rubinrød
Skrevet

Og forresten Madam Felle, etter min mening finnes det harry biler og harry motorsykler.

Gjest seroxata
Skrevet

hvor mye ca koster mc-lappen forresten??

Gjest Gjesta
Skrevet

Er da ikke harry i det hele tatt!

Gleder meg til jeg kan ta fatt på motorsykkel-lappen, og Harley er en sykkel jeg gjerne kunne tenkt meg. :)

Skrevet
hvor mye ca koster mc-lappen forresten??

Kjøretimene koster det samme som på bil,og man må ha teorikurs og det hele. Men har man lappen på bil så har man jo allerede trafikk forståelsen og slipper unna med færre timer!

Det er iallefall utrolig gøy å kjøre.

Savner det veldig innimellom.

Skrevet

Å kjøre sykkel er slett ikke harry.

Du gjør det vel dessuten til den livsstilen du vil.

Å kjøre sykkel kan være en måte å leve livet sitt på om du "blir" motorsyklist... altså trasker rundt i dongerivest med klubbmerke på ryggen og bruker hver eneste helg til å reise på MC-treff.

Men en motorsykkel kan også bare være et transportmiddel. Jeg har hatt lappen i... 12 år nå, men har ikke sykkel. Skulle gjerne ha hatt en sykkel som jeg kunne bruke som "pendlerbil" :)

Gjest Rubinrød
Skrevet

Det koster 450 pr time + sikkerhetskurs på bane og på vei (nytt fra i år)De koster 5900,- tilsammen.. Spørs hvor mange timer du trenger, men mellom 10000-15000kr kommer vel hele moroa på.

Også klær da, det er jo ganske dyrt. Kjekt med cresco-kort :)

Du som spurte hvordan de harley-damene jeg har sett ser ut.. De kjører som regel meg svart skinnjakke, de har sliten hud, de røyker og har nedslitt bleiket hår som burde vært klippet og kuret, også er de mellom 35 og 45 år og bor i bygder. :) Men jeg vet at alle harly-damer helt sikkert ikke er sånn :) Har ingenting i mot de. Og jeg vet denne holdningen er barnslig. :)

Gjest Rubinrød
Skrevet

CHARMINA : Gikk inn for å se på bildene dine, du så ikke ut som noen harry harleydame, slik jeg ser de :)

Håper du får tatt deg en tur på motorsykkel snart da!

Skrevet

jeg har også lappen.

Ikke harry å kjøre sykkel, finnes jo mange forskjellige mc-typer da. Alt fra skjeggete harley-karer, til vanlige jenter som meg som suser rundt på en liten sykkel.

Gjest Grrrl Riot!
Skrevet

Hvorfor kan ikke jenter holde på med de fritidsinteressene de liker selv, uten å stemple seg selv eller "ulikesinnede" som harry?

Teit. Tviler på at gutter ville synes det er harry.

Grrrl Riot!

Skrevet

Men de guttene som ikke selv kjører harley, kunne aldri tenke seg og kjøre det. Og omvendt. Enten digger du harley, hvis ikke hater du den. Sånn er det bare.

Tviler på at en hardbarket harleytype kunne tenke seg en r 1000...

Gjest Grrl Riot!
Skrevet
Enten digger du harley, hvis ikke hater du den. Sånn er det bare.

Helt feil!

Jeg har et HEELT nøytralt (uinteressert) forhold til Harley. Og andre motorsykler. Det fins fler alternativer enn digger eller hater!!! :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...