Gå til innhold

Dårlig sex, slutte å møte han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr en liten stund og vi har hatt sex fem ganger. Alle gangene har jeg opplevd som dårlig. Og nå har jeg rett og slett mistet helt tenningen på han. 

Han liker meg derimot veldig godt, og maser om og møtes. Til nå har jeg svart litt unnvikende. 

Er jeg slem som ditcher noen pga dårlig sex? 

Anonymkode: 56bca...817

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke dårlig gjort. Noen ganger stemmer ikke kjemien på soverommet. 

Anonymkode: 23d7b...652

• Liker 14
Skrevet

Nei. Bra sex er viktig. Men det er dårlig gjort å dumpe han før dere faktisk har snakket om det. Kanskje det kan bli bedre. 

Anonymkode: af979...feb

• Liker 7
Skrevet

Nei, det er du ikke. 

Anonymkode: f6358...869

• Liker 2
Skrevet

Dårlig sex er ikke verdt det. Synes du har gitt han nok sjanser etter 5 ganger. Noen er bare ikke kompatible når det gjelder sex dessverre. 

Anonymkode: d63ad...a08

• Liker 5
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei. Bra sex er viktig. Men det er dårlig gjort å dumpe han før dere faktisk har snakket om det. Kanskje det kan bli bedre. 

Anonymkode: af979...feb

Skal jeg si at jeg syntes sexen var dårlig? 

Er ikke det veldig kleint? 

• Liker 2
Skrevet

Nei, du er ikke slem. 

Nå forteller du ikke hvorfor sexen en dårlig. Det kan jo være at det er noe dere kan snakke om? Hvis ikke, dump ham. Og ikke ha dårlig samvittighet. 

Anonymkode: ee771...679

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke du skal oppgi noen grunn til å avslutte når det går på sex. Det er kjemien som ikke stemte, og det er greit å si når du avslutter. At du dessverre ikke har de rette føelelsene. 

Jeg er tilhenger av å si sannheten, men det går an å si sannheten på en fin måte, og man må ikke si alt. 

Anonymkode: f6358...869

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du sier ikke at sexen er dårlig. 

Du kan fortelle ham hva du liker og hva du ikke liker. 

Hvis mannen ellers er en fin fyr, kan det være verdt å gi ham en sjanse. Kanskje han rett og slett ikke forstår hva du liker? 

Anonymkode: ee771...679

• Liker 2
Skrevet

du er ikke veldig sexfiksert? menn blir anklaget fordi dem er så opptatt av sex, og her er det en mann som vil vise sin kjærlighet til deg, og du avviser han på helt annen grunnlag. 

Anonymkode: b08c5...f7d

Skrevet

Selvfølgelig dumper du han! Men han trenger jo ikke å være dårlig, det er nok helst sammensetningen dere to som ikke er riktig. Så jeg synes absolutt ikke du skal si noe!! 

• Liker 1
Skrevet

Dersom du ikke merker noen bedring, er det nok like greit. Jeg tror på å gi første gangers middelmådighet noen sjanser, men etter fem ganger bør man nok kunne se en bedring om det er liv laga. Hadde jeg gitt meg etter kun noen få ganger, hadde jeg gått glipp av mye god sex, men som sagt, man må kunne se en bedring etterhvert. Og som @Pia Sofia er inne på, så er det ingen vits i å si at han er dårlig, for det er ikke sikkert at andre vil oppfatte ham som dårlig. Og ingen vits i å ødelegge hans seksuelle selvtillit. 

• Liker 4
Skrevet

Dårlig sex er turn off... 😂

Anonymkode: ba9a6...667

Gjest bienvilleparish
Skrevet

Haha huff, opplevde det samme selv i høst. Faktisk første gang jeg har opplevd at sex har vært skikkelig kleint og dårlig med noen. Men så hadde han blitt forelsket i meg og jeg ga det altfor mange sjanser uten bedring. Så glad jeg ikke skal treffe han mer, det er som du sier, det blir bare skikkelig turn off og sex i seg selv har blitt turn off etter denne opplevelsen, så jeg trenger tid på å komme meg. 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

du er ikke veldig sexfiksert? menn blir anklaget fordi dem er så opptatt av sex, og her er det en mann som vil vise sin kjærlighet til deg, og du avviser han på helt annen grunnlag. 

Anonymkode: b08c5...f7d

Jeg er glad i sex og sex er viktig for meg, men det er selvsagt ikke alt. 

Jeg liker han, men er ikke forelsket og nå som sexen er såpass klein har jeg mistet all tiltrekning og ser kun på han som en venn. 

• Liker 2
Skrevet

Hva er det som gjør sexen dårlig? Kan det gjøres noe med om du liker han ellers?

Anonymkode: 28341...088

• Liker 1
Skrevet

Går under samme her, hva er det som gjør sexen dårlig? Kan det endres på? Ville isåfall snakket med han om det, bare fortalt at han er ikke nødvendigs dårlig i senga, men det faller ikke i din smak. Om han evt ønsker prøve noe annet. Jeg hadde «dårlig sex en gang» et one night stand. Men han kunne blitt bedre med en gang om jeg bare sa ifra 😅

• Liker 2
Skrevet

Nei. Hvis du var oppover ørene forelsket i han, ville du neppe tenkt dette. Bare dropp han. Når du syns han maser fordi han vil treffes osv har du ikke riktige føelser. Ingen vits å tvære det ut. 

Anonymkode: 6416a...db8

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en fyr en liten stund og vi har hatt sex fem ganger. Alle gangene har jeg opplevd som dårlig. Og nå har jeg rett og slett mistet helt tenningen på han. 

Han liker meg derimot veldig godt, og maser om og møtes. Til nå har jeg svart litt unnvikende. 

Og det fant du ut etter  5 ganger ??? eller kanskje du var så kåt at du lot ham holde på i håp om noe bedre?? Hva med å fortelle han hva og hvordan du liker det å se hva som skjer, kanskje han blir bedre etter hvert . Verd å tenke på om du liker han 🙂 

Anonymkode: ed641...b37

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis sexen er så dårlig, er det som regel andre, underliggende ting som ikke stemmer. Med andre ord er det bare å avslutte.

Anonymkode: 16494...7f2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...