Kvinne30 Skrevet 25. desember 2019 #1 Skrevet 25. desember 2019 Hei! jeg skal være med å arrangere juletrefest 5 dag. Er ansvarlig for leker til barn (og ev voksne som vil være med) jeg liker virkelig ikke sånt selv, så de har satt feil person til saken...;) men nok om det. Jeg skal ha to leker. Har tenkt på stolleken, men trenger tips til en til. Helst litt enkel. tenkte litt på potet- leken. Stafett. Er det innafor inne?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #2 Skrevet 25. desember 2019 Hva med smaksprøver i blinde? De kan smake på for eksempel pepperkaker, krumkaker og karamellpudding. Anonymkode: 8f670...490
Kvinne30 Skrevet 25. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med smaksprøver i blinde? De kan smake på for eksempel pepperkaker, krumkaker og karamellpudding. Anonymkode: 8f670...490 Det var lurt! Takk for tips:)
Marimba Skrevet 25. desember 2019 #4 Skrevet 25. desember 2019 Klementinskrellekonkurranse, om å gjøre å lage lengst remse (som fortsatt henger sammen). Papirrivekonkurranse. Alle får hvert sitt A4 ark, og skal fra du sier klar ferdig gå om å gjøre å rive ut et bestemt motiv, feks en elefant. Den fineste elefanten vinner. Hentelek. Del forsamlingen i store lag som velger hver sin "henter". Resten blir bare værende på plassene sine. Samle henterne hos deg og gi beskjed m hva som skal hentes. Feks en rød sko, en paraply, en mamma etc. Kun henterne får løpe og levere, resten kan kun gi til henterne eller peke. Kjør mange runder. Pleier å bli veldig morsomt og engasjerende. Vinnerlaget er de som er raskest flest ganger. Lille Willy https://kmspeider.no/aktiviteter/mor-far-og-lille-willy-article345-871.html skriv evt om historien så den blir mer julete. Ang potetstafett, se an lokalet. Ikke alle steder som er like egnet. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #5 Skrevet 25. desember 2019 Pakkelek er veldig gøy. Anonymkode: 1e090...27a 1
Kvinne30 Skrevet 25. desember 2019 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2019 Tusen takk! tror det blir «hentelek» 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå