Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

lurte på om noen her inne vet om forskjellige produkter (såpe, shampoo, solkrem) som har kokos-lukt ? Vet at Body-shop har body-butter og dusjsåpe, men fint om jeg kunne få tips om andre produkter (f.eks solkrem) :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Sommeren for et par år siden hadde jeg en spray fra John Frieda sin Beach blonde serie. Mener å huske at den luktet kokos. Det er en saltvannspray som het noe med Ocean. De selger den bla. på Vita - en gjennomsiktig flaske med blått innhold.

Skrevet

Fudge har en hårkur som lukter skikkelig herlig kokos :)

Skrevet

Det er da mange produkter som lukter kokos, syns jeg ihvertfall (liker ikke kokos). Spesielt hårprodukter, selv om jeg ikke kommer på noen i farten. Umiddelbart forbinger jeg sololje med kokos, jeg tror den heter Tropical eller noe sånt, brun flaske med gulletikett tror jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Krølle moussen til paul mitchell lukter kokos :)

Gjest allium
Skrevet

Min Joico K-pak Reconstruct shampoo lukter kokos.

Legg til bananlukten på balsamen, grapefruktlukten på dusjsåpen min, og appelsinlukten på fuktighetskremen, så føler jeg meg som et vandrende fruktfat etter en dusj.

Skrevet

kjøpte en hårgreie på Hairshop eller noe sånt, som er en sånn gullfarget sak du tar i håret for å få gull eller gyldne nyanser, den lukter deilig kokos.

elsker å bruke den, selv om jeg ikke gjør det ofte.

Skrevet

KMS hadde en spraybalsam som luktet kokos.

Gjest Gjesta
Skrevet

Paul Mitchell Shampoo One lukter grusomt kokos :-?

Forøvrig synes jeg alle K-pak-produktene til Joico lukter grusomt BANAN, ikke kokus. :grøss:

Skrevet
Yves Rocher har masse kokosgreier i serien Plaisirs Nature.

Og Body Shop som nevnt over.

Yves ROcher har også en serie som heter Monoi de Tahiti som lukter nydelig kokos! :rosasmil:

Skrevet

HM har en shimmerkrem (eller noe sånt) med kokoslukt i sin egenproduksjon.

Skrevet

Brilliant brunette-shampoene til John Frieda(?) lukter kokos. Det samme gjør en anti frizz-olje fra Garnier. Den i sånn liten rund pumpeflaske.

Gjest dudell
Skrevet

Har noe hårgreier fra Body shop. En rød liten metallboks. Litt skimmer i den. Kan vel ikke akkurat kalles for voks.. vet ikke helt hva det er, men håret blir fint og glatt... om man ikke ta i for mye da :roll:

Annonse
Gjest Millame
Skrevet

Selvbruningssprayen fra www.tropicalsun.no lukter nydelig kokos!! Dessuten blir fargen kjempefin!Mange selvbruningsprodukter utvikler ofte en ekkel lukt etter noen timer, men Tropical Sun lukter bare deilig KOKOS!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...