Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Musikkfil
Skrevet

:o Prøver å legge musikkfil til en nettside, men får ikke åpna den i frontpage og sette den inn i sida ?

Er det noe jeg må gjøre med musikkfilene først?

Takker for mange svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Musikkfil igjen
Skrevet

Ingen som vet !!!

Skrevet

Mange svar kan jeg ikke gi deg - men ett: Du skal ikke åpne musikkfila i FrontPage - du skal legge den inn i en web-katalog (et eller annet sted i katalogstrukturen) og så linke til denne.

Eller om du vil at musikkfila skal spilles av når besøkende kommer innom siden (grøss & gru) - da legger du også musikkfila inn et eller annet sted i katalogstrukturen (dra og slipp den over i Frontpage-vinduet hvor du vil ha den plassert), og gå inn i egenskapene for siden du vil spille den av fra.

Gjest Musikkfila.........
Skrevet

:-) jeg har MP3 fil som er komprimert. Så jeg må ha en åpen Wavefil. Får ikke åpna MP3 i frontpage uten. Må vel ha et program for å åpne fila eller.............?

Gratis hvor? Eller kanskje det er i maskina og jeg vet ikke hva programmet heter ?

Skrevet

To spørsmål:

Hva skal du bruke musikkfila til? Skal du dele den ut (lage en link slik at folk kan laste den ned?) eller skal den spilles som bakgrunnsmusikk når siden åpnes?

Hvilken versjon av FrontPage har du? Bruker du Office XP eller Office 2000, Office 97 eller kanskje Office 2003?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...