*Kaisa* Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Hei! Go-jenta mi fyller 4 på søndag ,og lørdag så skal vi ha barneselskap. Hvis alle kommer så blir det 12 stk på rundt 4 år. Har sendt ut innbydelser og notert på mitt tlfnr. Er det da å forventa at de, foreldrene, ringer å sier ifra om deres håpefulle kommer ? Eller... Jeg skrev jo ikke "S.U"... Uansett, selskapet skal være fra 12-14, så i skal servere pølser og is. Har ikke planlagt noen spesielle aktiviteter. Burde vi gjøre det ? Eller tar det for lang tid å organisere..? Noen som har barneselskaper friskt i minne?
Gjest Madeline Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 På innbydelsene som jeg sender ut når barna har bursdag, skriver jeg "si fra hvis dere ikke kan komme". Dette fungerer fint for oss. Jeg tor nok jeg ville ha tenkt ut noen leker som dere kan ha i bakhånd. Du finner noen tips til leker i denne tråden. Lykke til med selskapet.
Gjest tanta Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 Invitasjonen din var litt vanskelig å tolke. Tror du får alle slags tilbakemeldinger, fra de som takker ja og kommer, fra de som melder avbud og ingen tilbakemelding selv om de kommer...... Synes det høres greit ut å ha noen leker i bakhånd hvis ikke ungene organiserer seg selv da. Kan jo være ganske enkel leker som flasketuten, bjørnen sover, fiske, leke butikk osv som smårollinger fortsatt synes er morsomme da. Trenger ikke all verdens forberedelser, men unntak av fisking og butikk kanskje........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå