Gå til innhold

Hvordan var julaften ? Og hvorfor er du på kg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd m julaften ? Fikk du det du ønsket deg? 🎄

Var det fredfullt? 

.. og hvorfor sitter du på kg nå? 😂

Anonymkode: 6856f...493

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært alene på jobb fra kl 07.30 idag, og er ikke ferdig før imorgen tidlig. Så har vært veldig stille og rolig og derfor er jeg også på KG nå 

Anonymkode: 94fae...b9c

• Liker 4
Skrevet

Satt alene. Begge foreldrene mine er alkoholikere så orker ikke være der. Fikk ingenting til jul. 

Men har tak over hodet og mat i kjøleskapet så skal ikke klage 💕🌹

Anonymkode: 050f9...fae

• Liker 25
Skrevet

Kjempefin jul, og nå har alle dratt. Derfor er jeg her.

Anonymkode: 9f80b...8d5

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk skikkelig omgangssyke og feber natt til julaften, så hele julekvelden drev jeg fortsatt å kastet opp. Det ble likevel en fredfull og fin kveld med familien, men med kun litt stusselig kålrabistappe innabords i år😂 Ble en tidlig kveld for min del, og er på kvinneguiden nå imens jeg lar kveldens siste Paracet virke. Satser på at formen er bedre i morgen (og at jeg ikke smittet noen idag!!)

Anonymkode: d7529...aeb

• Liker 6
Skrevet

Dagen var bra! Og jeg er veldig glad for det. 

Ekstremt god mat, viktige gjester  og ja...en viktig dag. 

Har vært her til og fra siden ca 20(?) For etter det har jeg sittet helt frivillig alene med to hunder her 🙂

gaver er jeg ikke opptatt av, men fikk utrolig fine. 

• Liker 2
Skrevet

Fikk mat, så fikk det jeg ønsket meg.

Er alltid på KG når jeg har lagt meg. 

• Liker 2
Skrevet

Har hatt en fin, men arbeidsom julaften. Har tre barn og vi feirer med bare oss. Rolig, men mye å gjøre for meg. Det har gått i ett. Vi har kost oss da. Fikk 4gaver. 2 som barna har laget, 1 fra hunden, og en fra ungene. 

Anonymkode: bf766...287

• Liker 1
Skrevet

Jeg er på kg nå for å slappe av, og lett underholdning. 

Anonymkode: bf766...287

• Liker 8
Skrevet

Har hatt en veldig fin jul med svigers, men savner familien min litt da. Sitter på kg fordi jeg er så mett at jeg nesten ikke klarer å bevege meg, og da er det greit å surfe litt på nett.

Anonymkode: 56851...097

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk skikkelig omgangssyke og feber natt til julaften, så hele julekvelden drev jeg fortsatt å kastet opp. Det ble likevel en fredfull og fin kveld med familien, men med kun litt stusselig kålrabistappe innabords i år😂 Ble en tidlig kveld for min del, og er på kvinneguiden nå imens jeg lar kveldens siste Paracet virke. Satser på at formen er bedre i morgen (og at jeg ikke smittet noen idag!!)

Anonymkode: d7529...aeb

Du er optimist og positiv 🙂 jeg må le. God bedring! 

• Liker 6
Skrevet

Julaften har vært litt stress men veldig koselig. Jeg fikk det jeg ønsket meg mest og litt til, og er godt fornøyd med årets gaver. Nå er det bare eldstemann og vi voksne som er våkne, og jeg har plantet meg i sofaen med laptop i fanget og vin i glasset. Fordi jeg fortjener det.

Du'a, ts? :) 

• Liker 1
Skrevet

Hadde det kjempe fint med kjæresten og koste oss. Helt til han misforstod noe jeg sa, han var litt for full. Endte i sure miner fra begge og nå sover han på sofaen. Nettopp lagt dyne over han,  og skal legge meg.  Skjer en gang i året at han drikker så den sure minen er allerede borte. Men han får en skjennepreken i morgen så er alt bra igjen. Fikk den beste gaven og julaften tross sure miner 😊

Anonymkode: 2ef01...3da

• Liker 1
Skrevet

Dagen var helt grei og fredelig. Spiste god mat og fikk noen fine ting, men jeg har null julestemning. Sitter på KG fordi jeg kjeder meg nå :nisse:

• Liker 1
Skrevet

Fredelig og fin julefeiring med familien. Er nå hjemme hos meg selv, å ser film. 

Skrevet

Har ikke feiret. Vært hjemme nesten hele dagen, sett film, spist noe godt, og kost meg.

Jeg er våken enda, fordi blæren er for full, og fordi jeg enda ser på YouTube.jeg var dum som drakk for mange tekopper. 😛 

Anonymkode: ea9c7...de0

Skrevet

100 % fornøyd. En sønn i den flokken manglet,-det er hans valg. Amfetamin er søppel, som kun han kan velge, -eller velge bort...

Hatt en flott julaften, med masse positive folk :tommelopp: Mammaen / Sjefen hadde tilogmed husket å kjøpe gave til meg...

Varmet å bli husket på. :sukk:

På KG nå fordet det er ok å henge med dere. 

a.

• Liker 5
Skrevet

Hadde en fin julaften, fikk utrolig mye fine gaver. Desverre ble det en krangel med samboer hjemme, så nå er jeg på kg, han har lagt seg mens jeg sitter i stua enda. Gruer meg til å gå å legge meg 😩

Anonymkode: 62f06...296

• Liker 2
Skrevet

En herlig kveld med familie,de har nå gått og jeg super i meg restene av juleøl og akevitt :)  KG må bare trakteres og se hva bermen har opplevd denne kvelden :) Pokker ta meg komikveld  å lese mange av trådene.

Anonymkode: 04380...b7b

• Liker 2
Skrevet

Feiret alene i år, fikk maten jeg ville ha og gavene jeg ønsket meg. Er på kg nå fordi jeg ikke er trøtt. Sitter og ser film og koser meg. 

Anonymkode: 2be7e...1f9

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...