AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #1 Skrevet 24. desember 2019 Pappaen til barnet på 2 år har kuttet ut all kontakt med barnet. I fjor på julaften kjøpte han gave som han sendte hit med posten. Han bor ca 15 min unna oss!! I år på julaften har han ikke kjøpt noe som helst til barnet. Familien hans har heller ikke tatt kontakt. Ingen har ringt. Jeg håpte kanskje at de skulle gjøre det for barnets skyld i dag, på julaften. Det er liksom ikke så sårt andre dager. Barnet har jo det bra med meg. Men kjenner det stikker litt ekstra i hjertet i kveld.. Jeg vet ikke.. Kjenner jeg nesten blir litt lei meg på barnets vegner. Heldigvis spør ikke barnet enda.. Det hadde vært veldig tungt 😢 Hvordan komme over disse tankene? Anonymkode: 45393...c55 3
Cer3s Skrevet 24. desember 2019 #2 Skrevet 24. desember 2019 Det var leit å høre ❤️ Men trøst deg med at så lenge barnet ikke er vant med det så savner det heller ikke det. Så like greit at han slutter nå enn senere hvis man skal se det positive i det God jul til dere ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #3 Skrevet 24. desember 2019 Forresten. Det samme gjelder på feks 17 mai, arrangementer i barnehagen, bursdager og andre « store dager « Får veldig vondt i hjertet 😣 TS Anonymkode: 45393...c55
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #4 Skrevet 24. desember 2019 Jeg tenker at du skal være påpasselig for å unngå at din sårhet skinner gjennom. Når barnet opplever det vil det lære at fraværende far er noe skamfullt. Jeg håper du i stedet fyller livet til dere begge to med mennesker som virkelig bryr seg. At far er borte er faktisk hans tap. Anonymkode: 49b86...d31 6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #5 Skrevet 24. desember 2019 3 minutter siden, Cer3s skrev: Det var leit å høre ❤️ Men trøst deg med at så lenge barnet ikke er vant med det så savner det heller ikke det. Så like greit at han slutter nå enn senere hvis man skal se det positive i det God jul til dere ❤️ Nå felte jeg en tåre. Det var veldig klokt skrevet og du har helt rett. Takk for at du tok deg tid til å svare. GOD JUL ❤️ Anonymkode: 45393...c55
Cer3s Skrevet 24. desember 2019 #6 Skrevet 24. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå felte jeg en tåre. Det var veldig klokt skrevet og du har helt rett. Takk for at du tok deg tid til å svare. GOD JUL ❤️ Anonymkode: 45393...c55 Forstår deg godt. Du vil bare barnet alt det beste her i verden og det tenker jeg du får til helt uten faren ❤️ ikke bruk resten av jula eller resten av året på dårlig samvittighet og triste tanker. Kos dere masse og du skal se barnet har alt det trenger. Skulle bare mangle ❤️
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #7 Skrevet 24. desember 2019 Ser du har skrevet din tråden inspirert av min, en halvtime etter at jeg skrev min tråd om fedre som ikke bryr seg.. Copycat, så ønsker jeg deg lykke til, det er veldig mange barn som dessverre vokser opp uten fedre som bryr deg, desto viktigere bli vi mødre!! Lykke til du også..❤️ Anonymkode: 3f104...a5e
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #8 Skrevet 24. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser du har skrevet din tråden inspirert av min, en halvtime etter at jeg skrev min tråd om fedre som ikke bryr seg.. Copycat, så ønsker jeg deg lykke til, det er veldig mange barn som dessverre vokser opp uten fedre som bryr deg, desto viktigere bli vi mødre!! Lykke til du også..❤️ Anonymkode: 3f104...a5e Har ikke fått det med meg. Akkurat nå trengte jeg bare å tømme hjertet. Har hatt en vond klump i halsen hele kvelden.. Å kopiere deg er det siste jeg har tenkt på. Men takk allikavel 😊❤️ Anonymkode: 45393...c55 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #9 Skrevet 25. desember 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser du har skrevet din tråden inspirert av min, en halvtime etter at jeg skrev min tråd om fedre som ikke bryr seg.. Copycat, så ønsker jeg deg lykke til, det er veldig mange barn som dessverre vokser opp uten fedre som bryr deg, desto viktigere bli vi mødre!! Lykke til du også..❤️ Anonymkode: 3f104...a5e Wtf! Anonymkode: 98c2c...844 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #10 Skrevet 25. desember 2019 Min 17-åring har aldri hatt sin far i livet sitt. Faren har aldri ønsket kontant. Det var i perioder sårt for 17-åringen, og det forstår jeg godt. Som mor må man bare gjøre det beste man kan, forklare at det skyldes far og ikke barnet. Anonymkode: f2702...46f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå