AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #1 Del Skrevet 24. desember 2019 Jeg tenker en enkel og romantisk med litt blond (båtkrage) og tyllskjørt 🙂 jeg prøver å følge med litt forskjellige nettsteder - kanskje dere har noe tips? følger med monsoon, ellos, bubbleroom, hm, Zalando... er det flere? Og eventuell butikker i Oslo? takk ❤️ Anonymkode: 33c1e...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 25. desember 2019 #2 Del Skrevet 25. desember 2019 Jjshouse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 25. desember 2019 #3 Del Skrevet 25. desember 2019 Takk for tips. Noen har hatt dårlig erfaringer derfra, også forsvinner tollgrense på 350kr så blir ikke billig ellers takk gjerne innen Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #4 Del Skrevet 26. desember 2019 Bubbleroom.no 😍 Jeg synes de har enormt mange fine brudekjoler til en rimelig pris (jeg gadd aldri å lete andre steder siden jeg fant 2-3 drømmekjoler der, og hadde nok med å bestemme meg for en av dem, ha,ha) Anonymkode: 857f0...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #5 Del Skrevet 26. desember 2019 H&M sin nettbutikk Anonymkode: daf10...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 26. desember 2019 #6 Del Skrevet 26. desember 2019 21 timer siden, livelovelaugh skrev: Takk for tips. Noen har hatt dårlig erfaringer derfra, også forsvinner tollgrense på 350kr så blir ikke billig ellers takk gjerne innen Norge Vel jeg kjøpte min første derifra for 900 kr 🤪 ingenting galt med den, men jeg slanket meg ut av den. Måtte ikke betale toll heller pga tollforsikring så jeg fikk pengene tilbake fra jjs. Hvor billig er billig hvis jjs er for dyrt? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teyla Skrevet 28. desember 2019 #7 Del Skrevet 28. desember 2019 Vet ikke hvor rimelig du tenker, men jeg kjøpte min kjole på brudesalong, men en hvit selskapskjole. Like fin, like hvit, uten slep, og myyyye billigere enn tilsvarende som bør solgt som brudekjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 4. januar 2020 #8 Del Skrevet 4. januar 2020 På 26.12.2019 den 10.59, AnonymBruker skrev: Bubbleroom.no 😍 Jeg synes de har enormt mange fine brudekjoler til en rimelig pris (jeg gadd aldri å lete andre steder siden jeg fant 2-3 drømmekjoler der, og hadde nok med å bestemme meg for en av dem, ha,ha) Anonymkode: 857f0...5ba Ja det var mange nydelige der! Skal gå for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 4. januar 2020 #9 Del Skrevet 4. januar 2020 På 26.12.2019 den 16.29, addict skrev: Vel jeg kjøpte min første derifra for 900 kr 🤪 ingenting galt med den, men jeg slanket meg ut av den. Måtte ikke betale toll heller pga tollforsikring så jeg fikk pengene tilbake fra jjs. Hvor billig er billig hvis jjs er for dyrt? 🙈 🤣 ja sant. Fant ut at jeg går for bubbleroom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 4. januar 2020 #10 Del Skrevet 4. januar 2020 På 29.12.2019 den 0.47, Teyla skrev: Vet ikke hvor rimelig du tenker, men jeg kjøpte min kjole på brudesalong, men en hvit selskapskjole. Like fin, like hvit, uten slep, og myyyye billigere enn tilsvarende som bør solgt som brudekjole. Veldig lurt ja går nok for bubbleroom 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå