Gjest Therese93 Skrevet 24. desember 2019 #1 Skrevet 24. desember 2019 (endret) Når farmoren til samboeren gir oss strikka babyklær til jul. Jeg er ikke gravid og ikke planer om det med det første....... Kjenner at jeg ikke syntes at det var noe morsomt Endret 24. desember 2019 av Therese93
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #2 Skrevet 24. desember 2019 Det er nok en misforståelse. Anonymkode: 46d2f...015 3
Gjest Therese93 Skrevet 24. desember 2019 #3 Skrevet 24. desember 2019 Nei vi dobbeltskjekket. Det var ment til oss. Skulle liksom være et morsomt hint tydeligVis.
Duftavsommerregn Skrevet 24. desember 2019 #5 Skrevet 24. desember 2019 24 minutter siden, Therese93 skrev: Når farmoren til samboeren gir oss strikka babyklær til jul. Jeg er ikke gravid og ikke planer om det med det første....... Kjenner at jeg ikke syntes at det var noe morsomt Pakk det fint sammen, legg det i skapet og ta det frem når den tid kommer! Om den aldri kommer hva så? Hun ville sikkert bare det godt, men du tar det i verste mening. En gave er en gave la det forbli slik, om du blir gravid vil du sette pris på gaven 39
Vinglass Skrevet 24. desember 2019 #6 Skrevet 24. desember 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Pakk det fint sammen, legg det i skapet og ta det frem når den tid kommer! Om den aldri kommer hva så? Hun ville sikkert bare det godt, men du tar det i verste mening. En gave er en gave la det forbli slik, om du blir gravid vil du sette pris på gaven Legg det bort i ett skap. Hvis tiden kommer, og farmoren da har gått bort vil dere sette uendelig pris på den gaven . 39
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #7 Skrevet 25. desember 2019 2 timer siden, Therese93 skrev: Når farmoren til samboeren gir oss strikka babyklær til jul. Jeg er ikke gravid og ikke planer om det med det første....... Kjenner at jeg ikke syntes at det var noe morsomt Du har ikke planer om å bli gravid, men den tiden kommer nok en gang og da vil du sette stor pris på disse klærne. Synes nesten det var litt rørende jeg. Ser for meg at dere kanskje får barn en gang og farmoren kanskje har gått bort. Dere tar fram de klærne og setter så stor pris på dem. Og ikke minst et fint minne. Anonymkode: d6c67...713 15
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #8 Skrevet 25. desember 2019 Signerer de andre over her. Og, hvis det er sånn at det aldri blir noe barn på dere så vil dere uansett ha et minne fra farmoren til samboeren din som bommet litt med julegave til dere i 2019, men dere vil tenke på henne med ømhet allikevel. Hvis dere aldri får brukt det selv så kan dere gi eller låne det bort til noen andre som får baby. Anonymkode: 3d504...8f1 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #9 Skrevet 25. desember 2019 Oldemoren til vår sønn gav en fin babygave lenge før sønnen vår ble født. Hun døde. Og fikk aldri sett sitt oldebarn. Så den gaven er blitt satt uendelig stor pris på. Anonymkode: edbe5...173 15
_nubbenella Skrevet 25. desember 2019 #10 Skrevet 25. desember 2019 Sjølvsagt er det eit tåpelig og unødvendig hint å få til jul, og i tillegg kan det nok føles litt som eit slags unødvendig "press" om å ta ein ein livsendrende beslutning som man kanskje ikkje er klar for heilt enda. Med mindre dere ikkje vil ha unger eller har fertilitetsproblemer, så er det jo ein koselig gåve det, sånn egentlig. Legg det unna til framtida 😊 1
got2go Skrevet 25. desember 2019 #11 Skrevet 25. desember 2019 Det et jo litt snedig å gi barneklær til noen som ikke er gravid. Har dere snakket om at dere ønsker dere barn i framtiden? Hvis ikke såer det det samme som å gi et hundehalsbånd til noen som ikke har hund. 7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #12 Skrevet 25. desember 2019 12 hours ago, #Sunrise said: gi det bare pent tilbake Det virker unødvendig konfliktskapende å gjøre det på den måten. Anonymkode: 6266f...99b 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #13 Skrevet 25. desember 2019 Litt merkelig, men mamma kunne faktisk funnet på det samme bare for morro fordi hun er den eneste av sine søsken som ikke har fått barnebarn enda 😂😂 men hun veit godt at det ikke skjer på 2-3 år (med mindre min lillesøster skulle bli en ung mor) Anonymkode: b5999...37e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #15 Skrevet 25. desember 2019 Akkurat nå, The Kitten skrev: Jeg hadde blitt forbanna. Så du hadde laget en scene på julaften på grunn av en sånn ting? Anonymkode: b5999...37e 8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #16 Skrevet 25. desember 2019 Så hyggelig av farmoren! Hjemmestrikket er omtenksomt og mye arbeid er lagt ned i den gaven. Hun tenker nok på å gjøre seg ferdig med ting før helsen svikter. Den gaven vil dere sette stor pris på om/når den tid kommer. Anonymkode: 3a9c9...03a 6
The Kitten Skrevet 25. desember 2019 #17 Skrevet 25. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du hadde laget en scene på julaften på grunn av en sånn ting? Anonymkode: b5999...37e Ja 3
LadyGrey Skrevet 25. desember 2019 #18 Skrevet 25. desember 2019 Veldig kleint og frekt! Jeg fikk babyklær i sydengave hos min eks-svigermor, jeg og eks hadde vært sammen i ca 6mnd og hun var tydeligvis veldig klar for å bli bestemor.. Ble faktisk ganske forbanna. 5
The Kitten Skrevet 25. desember 2019 #19 Skrevet 25. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hyggelig av farmoren! Hjemmestrikket er omtenksomt og mye arbeid er lagt ned i den gaven. Hun tenker nok på å gjøre seg ferdig med ting før helsen svikter. Den gaven vil dere sette stor pris på om/når den tid kommer. Anonymkode: 3a9c9...03a Hva om den tid aldri kommer? Hva om de ikke ønsker den skal komme? 10
nordlending Skrevet 25. desember 2019 #20 Skrevet 25. desember 2019 Akkurat nå, The Kitten skrev: Hva om den tid aldri kommer? Hva om de ikke ønsker den skal komme? Da kan de gi det bort (kanskje noen andre i nær familie gjerne vil ha klær strikket av henne) eller selge det. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå