Gå til innhold

En stor pupill!!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pisser blod.

?

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Jeg er ikke den med symptomer. Det er en veldig god venn av meg. Han har akkurat fått seg ny jobb - derfor vil han ikke dra til legen fordi han skjønner selv han kommer til å bli sykemeldt dersom han drar dit, han er redd. Jeg vet ikke hvordan jeg kan få han til å forstå at han må til lege 😰

Anonymkode: 40408...248

Ja, han kan IKKE jobbe med denne symptomer. Har du noen kontakt med hvem du kan snakke om din venn? Han trenger å ta en tur til lege. Jeg hadde en urininfeksjon da jeg var liten. Dette er tortur!

Endret av Kjæregutt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for innlegg signert helsepersonell. 

_popcorn_, mod

Skrevet

Hvis han drar til legen og får sykemelding, så er det ikke et krav om at han må bruke den. Men da får han det ihvertfall sjekket ut.

Anonymkode: 5b840...d98

Skrevet

Virker som en trollpost, men siden jeg bare er 99.9% sikker, så bare nevner jeg at disse symptomene er såpass alvorlige at jeg faktisk ikke hadde stusset på å ringe 113 (dersom umiddelbar legevakt ikke er aktuelt, slik som dessverre er tilfellet mange steder i landet).

Her er det mest sannsynlig snakk om en hjerneblødning, og det har ingenting å si hvor gammel personen er eller hvor god form han er i. Skjer det så skjer det, og da må man reagere raskt for å forhindre varige men eller død.

Anonymkode: 9d4d1...063

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...