Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at vår familie er ferdig med jul veldig tidlig. Vi har middag klokken 15:00, spiser, pakker opp gaver, har kake, snakker, og rundt 19:30-20:00 er vi ferdig, og folk går hjem. Føler vi er en av de få som begynner tidlig med middag og gavene, og avslutter tidlig.
Når tid starter dere, og når tid avslutter dere "kvelden"? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Middag i dag kl 18. Per nå ikke åpnet gave eller spist dessert. Avslutter vel i 01 tiden. Bare voksne. 

Anonymkode: 4cf48...223

• Liker 5
Skrevet

Avslutter med ungene i 22/23-tiden. Jeg sitter litt til. Tar et glass vin og nyter stillheten🤩

Anonymkode: 80d58...82e

• Liker 3
Skrevet

Vi spiser kl. 19 og pakker opp gaver 21/22. Drar hjem ca. 23.30

Anonymkode: 07dd7...554

• Liker 3
Skrevet

Svigermor gikk i 19.30-tida. Da begynte avslappingen. Godt å bytte til behagelige klær og ha litt rolig tid med ungene før de skal legge seg.

Anonymkode: bcc0f...ff4

• Liker 3
Skrevet

Spiser fire og så tar kake/kaffe/gaver i sekstiden, holder på med det noen timer, er ferdig med selve juleaften mellom midnatt og halv to ca 

Anonymkode: ceb1c...de7

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Svigermor gikk i 19.30-tida. Da begynte avslappingen. Godt å bytte til behagelige klær og ha litt rolig tid med ungene før de skal legge seg.

Skulle hatt middag kl 15, men ble forsinket da gjesten ikke kom før 15.30, forresten.

Skrevet

Med små unger har vi middag kl 16. I dag ble vi ferdig med gaver før 19, men noen år er vi så mange at kl er nærmere 20 eller 21 før vi er ferdige. De som ikke overnatter pleier å gå mellom 21 og 22 er jeg vant med. 

Skrevet

Vi begynte 17.00 og var ferdig 20.15🙈 På den andre siden av familien varer gjerne selskapet fra fire eller fem til langt over midnatt. Det er alt for lenge for min del. På farsiden begynte vi ca.16.00 og var ferdige ca. 22.30 (litt for langt det og).

• Liker 2
Skrevet

Bare voksne her. Middag ca 16-17. Så kaffe og dessert, deretter gaver. En stund etterpå sitter vi halvveis i koma (vel, jeg i alle fall, som er den som har stått flere timer på kjøkkenet) og glor på tv. Akkurat nå frister det å si godnatt, men det var i overkant tidlig. XD

Skrevet

Begynte halv fire. Hjemme nå .

Anonymkode: 997e3...f7e

Skrevet

Vi begynner med middag kl 17, deretter gaver rundt kl 19, dessert kl 21 og deretter vin, spill og kos til rundt midnatt. 

Anonymkode: 2dba9...4de

• Liker 2
Skrevet

Starta tidlig, kl 13 i dag pga noen omstendigheter. Ble ihvertfall noen fine timer, og utrolig god mat.

Sitter og slapper av i masasjestolen nå. Fordi jeg krabbet rundt på gulvet med knøtta, og ble (deilig) sliten i kroppen. Nå ligger hundene her sammen meg, og de virker også fornøyd med dagen 🙂

Skrevet

Vi har små barn, inkludert en baby. Spiste kl 1615. Åpnet resten av pakkene og spiste riskrem. Etterpå spilte vi brettspill med 3-åringen til 1830. Da startet jeg kveldsstell med babyen og kvelden min viser seg å være ca over da 😛 han nekter å sove alene ikveld.,

Anonymkode: 04eb4...743

Skrevet

middag halv seks, så gave og dessert. Er ferdige med alle gave nå, har spilt litt brettspill, barna har gått for å legge seg og folk drar hjem. Julaften blir det aldri sent...

Anonymkode: ce7ec...6f9

Skrevet
11 minutter siden, Askael skrev:

Bare voksne her. Middag ca 16-17. Så kaffe og dessert, deretter gaver. En stund etterpå sitter vi halvveis i koma (vel, jeg i alle fall, som er den som har stått flere timer på kjøkkenet) og glor på tv. Akkurat nå frister det å si godnatt, men det var i overkant tidlig. XD

Skjønner godt at dere som står for mat osv blir slitne! Vi var flere gjester og små barn i dag, og paret(mest hun)som var vertskap slokna litt etter 20 ikveld. Da hadde mannen ryddet og vasket opp, og puttet poser og papir i boden. Nok å gjøre. 

Tilbød meg å hjelpe altså, men alt ble litt kaotisk i dag. Men det var ihvertfall noe av det nydeligste jeg har spist, og det fikk de 👍

• Liker 1
Skrevet

I år var det middag/desse 1930-2100.

pakker: 21:15 ca. 

Anonymkode: 5aa04...18b

• Liker 1
Skrevet

Vi spiste middag ca kl 15 og var i seng rundt kl 21😊😊 voksne og barn til stede. Vi feiret med min søsters familie, samt besteforeldre. Barna var under 3 år😊

Anonymkode: 99739...133

Skrevet

Spiser middag kl 17 ca, eller litt over. Pakker åpnes i 19:30 tiden. Så er det kaffe, sjokolade, julegodt og alkohol for de som vil ha det. Reiser hjem ca 22-23 tiden.

Anonymkode: 5040e...20b

• Liker 1
Skrevet

Ingen barn, startet 16.30 ferdig ca 22

Anonymkode: 0690f...79b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...