AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #1 Del Skrevet 24. desember 2019 Er på julebesøk og har glemt å ta med linsevæske! Kan jeg bruke sånne små saltvannsbeholdere som jeg drypper babyens nese med? Er snakk om å måtte bruke det i noen dager, ikke bare en natt... Burde gå greit, eller? Anonymkode: cdc11...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #2 Del Skrevet 24. desember 2019 Bruk briller resten av oppholdet. Anonymkode: bb761...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #3 Del Skrevet 24. desember 2019 Kommer til å svi noe jævlig.. bedre med vann men heller ikke bra. Hvor langt hjem? Ingen andre i nærheten som har? Har du ikke briller? Ingen ekstra linser? Anonymkode: 99c1c...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #4 Del Skrevet 24. desember 2019 Det går fint å ha linsene i saltvann. Anonymkode: 68379...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #5 Del Skrevet 24. desember 2019 Linsevæske er jo bare vanlig saltvann (foruten de store flaskene der de også har puttet i noe for å bevare steriliteten etter de er åpnet). Anonymkode: a5988...84a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #6 Del Skrevet 24. desember 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer til å svi noe jævlig.. bedre med vann men heller ikke bra. Hvor langt hjem? Ingen andre i nærheten som har? Har du ikke briller? Ingen ekstra linser? Anonymkode: 99c1c...04f Det er langt bedre med sterilt saltvann enn vanlig vann. Anonymkode: a5988...84a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #7 Del Skrevet 24. desember 2019 Jeg prøvde, jeg. Skal si i fra om jeg er blind i morra! (Har med briller, altså). Anonymkode: cdc11...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #8 Del Skrevet 24. desember 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer til å svi noe jævlig.. bedre med vann men heller ikke bra. Hvor langt hjem? Ingen andre i nærheten som har? Har du ikke briller? Ingen ekstra linser? Anonymkode: 99c1c...04f Svir? Nei det er samme innhold som linsevæske minus konserveringsmidler. Anonymkode: 4aa0c...c6f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #9 Del Skrevet 24. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde, jeg. Skal si i fra om jeg er blind i morra! (Har med briller, altså). Anonymkode: cdc11...ff1 Det går bra. Om du ikke hadde hatt dem hadde jeg anbefalt deg å lage saltvann. Altså koke opp vann og salt. Det fungerer for noen dager. Anonymkode: 4aa0c...c6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 24. desember 2019 #10 Del Skrevet 24. desember 2019 Jeg sover med dem på. Kan være litt tørt på morgenen. Men går seg fort til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #11 Del Skrevet 24. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svir? Nei det er samme innhold som linsevæske minus konserveringsmidler. Anonymkode: 4aa0c...c6f Det er det ikkje, har testet 😅 svir som faen men funger bedre enn vann. Vann tørker ut linsene Anonymkode: 69af3...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #12 Del Skrevet 25. desember 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det ikkje, har testet 😅 svir som faen men funger bedre enn vann. Vann tørker ut linsene Anonymkode: 69af3...acc Da har du kjøpt noen merkelige greier, for saltvann er linsevann. Anonymkode: a5988...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #13 Del Skrevet 25. desember 2019 Konserveringsmiddelet er der også for å forhindre bakterievekst på linsene. Du kan risikere infeksjon i øynene. Anonymkode: b0b5d...d40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå