ops2 Skrevet 24. desember 2019 #1 Del Skrevet 24. desember 2019 Hva kan jeg bruke for myke karameller til? Man kan skjære opp de hvis karamellene har stått i kjøleskapet. Men straks de står noen minutter i romtemperatur, sitter de fast på et fat. Det går ikke å pakke de i matpapir heller. Er det noen oppskrifter på konfekt med helt myk karamell? Er det andre bruksområder? Kan myk karamell varmes opp med litt fløte og bli karamellsaus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. desember 2019 #2 Del Skrevet 24. desember 2019 Dypp dem i sjokolade når de er kjøleskapskalde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 24. desember 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 24. desember 2019 15 minutter siden, Brunhilde said: Dypp dem i sjokolade når de er kjøleskapskalde? Har tenkt på det. Jeg vet ikke om det blir stivt nok. Jeg rekker selvsagt ikke det nå, og uansett har jeg ikke noe mer sjokolade. Men jula er lang. Jeg kan ikke kaste all den karamellen. Kan jeg bruke sånn karamell i Rocky Road? Egentlig liker jeg ikke Rocky Road. Det er så mange som ikke spiser nøtter også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #4 Del Skrevet 24. desember 2019 Jeg pleier å lage smørbukk på den måten, hiver bare hele formen i fryseren, skjærer det opp og dypper de i sjokolade. Blir helt fantastisk. Eventuelt kan du bruke det som saus på is, eller som fyll i bakst eller kake. Anonymkode: d5f80...43f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 24. desember 2019 #5 Del Skrevet 24. desember 2019 9 minutter siden, ops2 skrev: Har tenkt på det. Jeg vet ikke om det blir stivt nok. Jeg rekker selvsagt ikke det nå, og uansett har jeg ikke noe mer sjokolade. Men jula er lang. Jeg kan ikke kaste all den karamellen. Kan jeg bruke sånn karamell i Rocky Road? Egentlig liker jeg ikke Rocky Road. Det er så mange som ikke spiser nøtter også. Jeg skulle akkurat til å foreslå det. Jeg leste en annen plass om en som fikk for myk karamell og brukte dem i rocky road. Ble visst suksess🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #6 Del Skrevet 24. desember 2019 Om det ligger flatt på bakepapir, prøv å rull det sammen, skjær i stykker og dupp kjapt i litt melis, evt en blanding av melis og bakekakao om du har det. Anonymkode: a03f6...05a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #7 Del Skrevet 24. desember 2019 Legg de oppi kjelen igjen og kok lenger. Anonymkode: b9873...704 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå