Gå til innhold

Hvorfor tviholder NRK på tradisjoner med pedofili, barneekteskap og overgrep?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal NRK fortsatt i 2019 fortsette å sende "3 nøtter til askepott" som handler om en voksen prins som skal ha et barn, og til slutt ender opp med å gifte seg med henne??

Og hvorfor sender de Grevinnen og hovmesteren der målet til grevinnen er å skjenke hovmesteren dritings for å få han til sengs?? Skulle likt å sett rollene omsnudd, der det var en mann som skjenket en kvinnelig servitør dritings for å knulle henne.

Synes det er på høy tid at man slutter å holde disse latterlige tradisjonene i live.

Anonymkode: a64e6...aa3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Askepott er ikke et barn 😊

Anonymkode: 0a0c1...bda

• Liker 36
Skrevet

Noen som overtenker?

Anonymkode: 6f6e0...2b9

• Liker 21
Skrevet

Du må droppe Askepott i røverhistorien din. Hun bare ser fryktelig ung ut. Skuespilleren var 19 da filmen ble spilt inn. 

Anonymkode: 32d6c...95e

• Liker 22
Skrevet

Jeg tror du må sjekke definisjonen av pedofili, du har nok misforstått noe her.

Anonymkode: 0f0fd...94b

• Liker 23
Skrevet

Og hovmesteren skjenker vel bokstavelig talt seg selv...

Anonymkode: 0f0fd...94b

• Liker 28
Skrevet

😂🎄😂🎄😂🎄

Anonymkode: c9f29...45e

• Liker 1
Skrevet

Åhh...bevare meg vel...se på noe annet du.

• Liker 3
Skrevet

#krenka2019

Anonymkode: 6d402...c85

• Liker 11
Skrevet

Håper du har ønsket deg krenkekrakken i julegave.

God jul! 😄

• Liker 13
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Askepott er ikke et barn 😊

Anonymkode: 0a0c1...bda

Klart hun er et barn. Det er jo derfor hun i eventyret har så mye mindre føtter enn ALLE andre voksne kvinner i kongeriket. 

Anonymkode: 5ba78...4dd

• Liker 1
Skrevet

Hun er vel liten og nett med små føtter da😊Men vi spøker litt med at prinsen blir «tvangsgiftet» Akkurat slik som i Askeladden-historiene. Der er det kongsdattara som blir gitt bort samnen med halve kongeriket. Jeg tror de fleste er i stand til å ta disse historiene ikke så alvorlige😁

Anonymkode: b3987...24a

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart hun er et barn. Det er jo derfor hun i eventyret har så mye mindre føtter enn ALLE andre voksne kvinner i kongeriket. 

Anonymkode: 5ba78...4dd

Jeg har også mindre føtter enn mange andre damer... årene går uansett ;) 

Anonymkode: 8b47d...9e7

• Liker 17
Skrevet

Grevinnen og hovmesteren, også kalt «Dinner for one», er egentlig en litt trist historie. Hun skal spise middag, men alle vennene hennes er egentlig døde.

Han som spilte hovmesteren er egentlig en avholdsmann, og døde før sketsjen rakk å bli en suksess. Han er en brite som ingen briter har hørt om.

Men han eide ca alle rekvisittene brukt i sketsjen, da. Og de har familien hans i dag 😊

• Liker 20
Skrevet

Kan man heller ikke fokusere på at disse gamle programmene holder elendig kvalitet målt opp mot det som produseres nå. På høy tid å bytte ut.

Skrevet
Akkurat nå, Brunello skrev:

Kan man heller ikke fokusere på at disse gamle programmene holder elendig kvalitet målt opp mot det som produseres nå. På høy tid å bytte ut.

Det er jo litt av sjarmen da. At det finnes femdeles noe som varer evig😊

Anonymkode: b3987...24a

• Liker 16
Skrevet

Leste jeg riktig nå? 

• Liker 2
Skrevet

De kan tidligst byttes ut når alle som noen sinne har likt dem er døde og resten ikke husker dem mere.
Først da og ikke før. ;)  Se på noe annet i mellomtiden? 

• Liker 7
Skrevet

Overtenker du ellers i livet også? 😶

Anonymkode: aaa1c...570

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...