AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #21 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Noen enkelte? Det er vel ca 1/3 av landene som ikke er med. De aller fleste i Øst-Europa. Anonymkode: b5416...c11 Jeg snakker om Vest-Europa. Anonymkode: b52c9...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #22 Del Skrevet 11. juni 2024 Trolltunge skrev (25 minutter siden): Ok bra. Jeg har ikke vært i land i Europa som ikke var inkludert, så har ikke sjekket om absolutt alle land i Europa er inkludert. Det sjekker jeg for der jeg reiser. Når jeg er utenfor Europa vet jeg at det ikke er dekket, og takker ja til simkort der man får tilbud om det på flyplassen, eller kjøper ett. Så fyller jeg data for tiden jeg skal være der, og skrur av det norske simkortet. (Har plass til to i min mobil. Mannen må ta sitt Norske ut for å bruke et utenlandsk midlertidig. ) Veldig enkelt egentlig, uansett om inkludert eller ikke. Nå når man kan ringe over nettet og de fleste tjenester fungerer bare man har Internett, så er dette veldig enkelt. Både om inkludert og ikke. Sorry at jeg spør igjen, men hva kan jeg gjøre hvis Telenor likevel sender meg faktura med ekstra for roaming selv om UK er inkludert i abonnementet? Jeg har vært i UK mange ganger før, aldri brukt roaming. Mobildata funket uten det. Jeg skjønner bare ikke hvorfor mobildata plutselig forsvant og ikke funket uten roaming, som den pleier å gjøre. Anonymkode: b52c9...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 11. juni 2024 #23 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sorry at jeg spør igjen, men hva kan jeg gjøre hvis Telenor likevel sender meg faktura med ekstra for roaming selv om UK er inkludert i abonnementet? Jeg har vært i UK mange ganger før, aldri brukt roaming. Mobildata funket uten det. Jeg skjønner bare ikke hvorfor mobildata plutselig forsvant og ikke funket uten roaming, som den pleier å gjøre. Anonymkode: b52c9...ad1 Har ingen ide. Jeg ville spurt Telenor. Jeg har ikke Telenor, og har vel alltid måtte slå på roaming når jeg er i utlandet. Synes det er merkelig at det skulle fungere uten å slå på roaming i utlandet, siden det enkelt og greit betyr at man kan benytte seg av lokale nettverk. Med mindre Telenor har egne nettverk i utlandet burde det vel ikke fungere uten å slå på roaming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå