AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #1 Skrevet 24. desember 2019 Penisen hans er ikke veldig lang. Ønsker den lengst muig inn. Hvordan gjør vi det? Anonymkode: d327d...fc3
Mann29hordaland Skrevet 24. desember 2019 #2 Skrevet 24. desember 2019 Doggy eller så kan du foreslå og kjøpe en sleeve da blir den tykkere og lengre 😊 2
Whistler Skrevet 24. desember 2019 #3 Skrevet 24. desember 2019 Du på siden i fosterstilling. Han som i doggy sittende rett opp og ned med sitt ene ben mellom dine. 2
isw Skrevet 24. desember 2019 #4 Skrevet 24. desember 2019 Han kommer dypest inn i misjonær med beina dine rundt ryggen hans. 2
innsats Skrevet 24. desember 2019 #5 Skrevet 24. desember 2019 2 timer siden, Mann29hordaland skrev: Doggy eller så kan du foreslå og kjøpe en sleeve da blir den tykkere og lengre 😊 Tenker en Tom of Finland sleeve ville være en løsning. Enten kort eller normal variant.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #6 Skrevet 24. desember 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Penisen hans er ikke veldig lang. Ønsker den lengst muig inn. Hvordan gjør vi det? Anonymkode: d327d...fc3 Knuller i stillinger der han "kommer godt til" Ut fra din formulering er jeg redd for at han kommer til kort uansett, bokstavelig talt. Noen damer er rett og slett bygd for store peniser, og da har en gjennomsnittlig eller liten ingen sjanse til å levere det som trengs. Dama klarer å ta mot en på 19-20 når hun er skikkelig kåt, og jeg er ikke så velutstyrt, dessverre. Og har på sett og vis gitt opp, rett og slett. Anonymkode: f9b6d...8fa
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #7 Skrevet 25. desember 2019 20 timer siden, Mann29hordaland skrev: Doggy eller så kan du foreslå og kjøpe en sleeve da blir den tykkere og lengre 😊 TS takker for svar. 😄 Anonymkode: d327d...fc3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #8 Skrevet 25. desember 2019 19 timer siden, Whistler skrev: Du på siden i fosterstilling. Han som i doggy sittende rett opp og ned med sitt ene ben mellom dine. TS takker for svar Anonymkode: d327d...fc3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #9 Skrevet 25. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Knuller i stillinger der han "kommer godt til" Ut fra din formulering er jeg redd for at han kommer til kort uansett, bokstavelig talt. Noen damer er rett og slett bygd for store peniser, og da har en gjennomsnittlig eller liten ingen sjanse til å levere det som trengs. Dama klarer å ta mot en på 19-20 når hun er skikkelig kåt, og jeg er ikke så velutstyrt, dessverre. Og har på sett og vis gitt opp, rett og slett. Anonymkode: f9b6d...8fa Ikke så mye hjelp å få der. Anonymkode: d327d...fc3
Sphere Skrevet 25. desember 2019 #10 Skrevet 25. desember 2019 Doggy og ulike varianter med misjonæren. Her kan dere utforske hva som føles best for deg. Jeg har også hatt mye hell med putebruk i slik «lengst mulig inn»-lek. Legg pute feks under rumpa di for å få en annen vinkel. Jeg sørger også for å variere med noen ekstra dype støt der jeg i tillegg strammer PC-musklene skikkelig. Dersom du er på topp har du også god kontroll på hvor dypt han kommer. Der kan han også bruke en pute under rumpa si, feks.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #11 Skrevet 25. desember 2019 7 minutter siden, Sphere skrev: Doggy og ulike varianter med misjonæren. Her kan dere utforske hva som føles best for deg. Jeg har også hatt mye hell med putebruk i slik «lengst mulig inn»-lek. Legg pute feks under rumpa di for å få en annen vinkel. Jeg sørger også for å variere med noen ekstra dype støt der jeg i tillegg strammer PC-musklene skikkelig. Dersom du er på topp har du også god kontroll på hvor dypt han kommer. Der kan han også bruke en pute under rumpa si, feks. Har du liten tissefant? Anonymkode: e125b...934 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #12 Skrevet 25. desember 2019 Viktig at dere begge er slanke, kroppsfett kommer lett i veien og gjør penetreringen grunnere. Så er du overvektig bør du ta det med ro med spisinga i jula 🙂 Anonymkode: b6b84...5ad 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #13 Skrevet 25. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du liten tissefant? Anonymkode: e125b...934 Dette blir bra. Snart kommer det et svar så langt at det nesten kan tolkes som en kompensasjon for mangel av noe annet. Gled eder. Anonymkode: f5142...a55 1
isw Skrevet 25. desember 2019 #14 Skrevet 25. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du liten tissefant? Anonymkode: e125b...934 Syntes dette var en dårlig kommentar til et ellers hjelpsomt innlegg 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette blir bra. Snart kommer det et svar så langt at det nesten kan tolkes som en kompensasjon for mangel av noe annet. Gled eder. Anonymkode: f5142...a55 Støttegruppen for Små Peniser (SSP) forbereder en pressemelding. 2
Sphere Skrevet 25. desember 2019 #15 Skrevet 25. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du liten tissefant? Anonymkode: e125b...934 Ja. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette blir bra. Snart kommer det et svar så langt at det nesten kan tolkes som en kompensasjon for mangel av noe annet. Gled eder. Anonymkode: f5142...a55 Venter spent på hvem som skal levere det svaret. Kompensasjon for mangel av noe annet enn liten tissefant? Lurer på hva det kan være.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2019 #16 Skrevet 25. desember 2019 2 timer siden, Sphere skrev: Ja. Venter spent på hvem som skal levere det svaret. Kompensasjon for mangel av noe annet enn liten tissefant? Lurer på hva det kan være. Sphere, nå kan tiden være inne å se alle dine egne innlegg. Hvis du er moden for det. Hundrevis av sider. Nok materiale til en bok. Anonymkode: f5142...a55
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #17 Skrevet 26. desember 2019 19 timer siden, Sphere skrev: Doggy og ulike varianter med misjonæren. Her kan dere utforske hva som føles best for deg. Jeg har også hatt mye hell med putebruk i slik «lengst mulig inn»-lek. Legg pute feks under rumpa di for å få en annen vinkel. Jeg sørger også for å variere med noen ekstra dype støt der jeg i tillegg strammer PC-musklene skikkelig. Dersom du er på topp har du også god kontroll på hvor dypt han kommer. Der kan han også bruke en pute under rumpa si, feks. Tusen takk for råd! Hilsen TS. Anonymkode: d327d...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå