Gå til innhold

Feber hos Baby 3 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min våknet nettopp og ville ha mat, merket at han var veldig varm, så målte feberen, den viste 37,8.. han fikk vaksine på fredag, noen som vet om det kan være av den feber kommer? Helsesøster sa, lørdag,søndag kunne det komme feber, nå er det jo tirsdag.... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legevakten hvis du har medisinske spørsmål. De kan svare på alle spørsmålene dine. Du vet aldri hva slags svar du får på nett..

Skrevet

Feber er 38! Ikke 37,8!

Anonymkode: 97698...57b

• Liker 1
Skrevet

Fra 38 C og oppover kalles feber for så små barn, men han er jo ved grensen...

Det er veldig sjelden de får feber så lenge etter vaksinen, men det finnes alltid unntakstilfeller. Hvordan er formen hans elles? Ammer du? Hvis han spiser og dere får fin kontakt ville jeg sett det ann, evt ta ny tp i kveld eller hvis/når han kjennes varm. Er allmentilstanden preget ville jeg tatt en tlf til legevakten! 

Anonymkode: 123ad...ff5

Skrevet

Ville målt igjen om en times tid. Feber er >38. 

Skrevet

Hvordan målte du? Kun invortes er riktig på småbarn. Uansett, er du usikker så ringer du LV, ikke spør på forum. Lykke til!

Anonymkode: ed95a...ce2

Skrevet

Feber er fra 38. Babyen er subfebril. 

Følg med på han, får han i seg mat, har han våte bleier? Får du kontakt? Virker allmenntilstand ok? Isåfall ikke noe å stresse deg opp for. 

tviler på at vaksinen er årsak så lang tid etter. Er du usikker så ta en telefon til legevakta for råd :)  

Anonymkode: 97023...26c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...