Gå til innhold

hvor gamle var dere?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvor gamle var dere da dere ble sammen med han dere er gift med/har barn med?

Har dere hatt mange langvarige forhold før det?

Bare litt nysjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 19 og han var 20 da vi traff hverandre, og vi ble samboere etter et par uker.. :lol: Nå har vi bodd sammen i over 3 år og har det fremdeles like fint! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Møttes da vi var oer 20. Har hatt to langvarige forhold før. Gjorde det slutt selv begge gangene.Var nok for ung den gangen. Nå er det derimot the real thing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff min første samboer da jeg var 17 :( ...

Min andre da jeg var 22... :lol:

Giftet meg med min tredje (samboer) da jeg var 26...

:ler:

Traff min fjerde samboer da jeg var 27 og gifter meg om tre uker... og han er selvfølgelig mannen i mitt liv!!! :hoho:

(Nei, hverken jeg eller mennene mine har hatt barn eller fått underveis... :) )

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hverken gift eller har barn, men har hatt 2 samboere.

Han første traff jeg da jeg var 15 år (flyttet sammen etter noen år).

Min andre samboer traff jeg for 1 år siden, da jeg var 21. Vi flyttet sammen etter 1 måned, og bor fremdeles sammen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chica-ikke innlogget

Er ikke gift eller har barn, men svarer likevel. Traff samboeren min da jeg var 19, flyttet sammen når jeg var 21, men overnattet hos hverandre hele tiden før vi flyttet sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes da jeg var 18 og han 23.

Da jeg var 21 og han var 26 flyttet vi sammen,

og vi har nå vært gift i 16 dager :D (jeg er nå 24 og han 29)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Møttes og ble samboere da jeg var 22 og han 27. Bodde sammen i 3 år før vi fikk barn, og giftet oss etter syv års samboerskap.

Han hadde ett og jeg ett "langvarig" forhold før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sammen med pappaen til mitt barn for 3 år siden, og flyttet sammen etter 3 mnd som kjærester. Nå har vi nettopp forlovet oss og skal gifte oss om 3 (!) år.

Jeg hadde et forhold fra jeg var 15 til jeg var 18. Så hadde jeg to korte forhold før jeg ble sammen med min samboer da jeg var 20.

Min samboer vet jeg faktisk ikke. Ble sammen med han da han var 26 og da hadde han avsluttet et forhold som hadde vart i rundt 1 og 1/2 år. Før det vet jeg faktisk ikke hvor mange han har vært sammen med eller hvor lenge forholdene har vart...

Nå er vi 23 og 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg møtte han jeg bor sammen med var jeg 25.

Vi ble sammen da jeg var 28 (var kun gode venner frem til da), og flyttet sammen da jeg var 30. Nå har vi bodd sammen et år, og det går riktig så strålende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble sammen med min samboer når jeg var 21 år og sambo var 27 år.

ble samboere nesten umiddelbart, da vi hadde hver vår leilighet. Vi har ett barn på 3 år. vi er forlovet, men er usikker på om det blir noe av vårt planlagte bryllup :lol: . jeg hadde ingen langvarige forhold tidligere, men sambo hadde 3 langvarige forhold bak seg.

Tjenna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...