Gå til innhold

Hvor mange på vennelisten din på Facebook...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hadde du gått i begravelsen til? Jeg har ca. 10 av rundt 200. Og hvor mange avdøde har du? Jeg har 5. 

Rimelig overfladisk venneliste, med andre ord 😏

Anonymkode: a5a20...f37

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ca 700 venner, aner ikke hvor mange av dem jeg ville gått i bregavelse til, kanskje 50 av dem eller noe. 

Anonymkode: fc1b3...257

• Liker 1
Skrevet

Tja, kanskje litt flere enn deg. Men venneliste på face er mer en blanding av bekjentskapsliste, familie og venner. Ikke henge seg altfor nye opp i detaljer :)

Anonymkode: 8ae4e...c40

• Liker 1
Skrevet

Jeg har rett over 200 venner og hadde helt sikkert gått i begravelsen til over halvparten.   Har luket bort mange, kunne sikkert hatt 700 "venner" men ser ikke vitsen.

• Liker 1
Skrevet

Utenom nær familie, 2-3 stk. 

• Liker 1
Skrevet

Har 162 på lista. Går ikke i begravelser i kirken, så 0.

Anonymkode: 06ef4...b1c

• Liker 1
Skrevet

Er restriktiv med hvem som kommer på min liste, så jeg hadde nok tatt turen i samtlige begravelser. Men, slik ståa er nå så er vel jeg den første som får meg «jordhybel» og egen «putt i hull» fest.

Anonymkode: ea17f...c95

• Liker 2
Skrevet

Min liste er en kombinasjon av familie, venner og kontakter fra jobb og utdanning. Jeg tok en opptelling nå, og av de ca 450 personene på lista ville jeg trolig gått i begravelsen til drøyt 50.

Jeg er litt nysgjerrig på hvor mange av Facebookvennene mine som ville kommet i min begravelse, men gjetter (og håper) på omtrent samme antall.

Jeg har ingen avdøde på lista mi nå. I løpet av de snart 13 årene jeg har hatt Facebook er kanskje 10 personer på vennelista som har dødd. De gangene det har skjedd har jeg tatt dem vekk fra lista når jeg husker det eller oppdager det, med mindre profilen allerede er blitt slettet eller satt som minneside. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er restriktiv med hvem som kommer på min liste, så jeg hadde nok tatt turen i samtlige begravelser. Men, slik ståa er nå så er vel jeg den første som får meg «jordhybel» og egen «putt i hull» fest.

Anonymkode: ea17f...c95

Er du syk?😔

Anonymkode: 1df29...6ac

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei vel

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spennende.  Hvor holdes de begravelsene du går i da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...