Jentee02 Skrevet 23. desember 2019 #1 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) . Endret 2. november 2024 av Jentee02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CelineMarie Skrevet 1. april 2020 #2 Del Skrevet 1. april 2020 Hei! Ble du fornøyd andre gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DI91 Skrevet 12. desember 2021 #3 Del Skrevet 12. desember 2021 Jentee02 skrev (På 24.12.2019 den 0.33): Jeg vet at man kan bestille crest fra ebay, men denne norske siden kom opp først mår jeg søkte på crest. Bestilte derfor proffesional effects derifra, men jeg så ikke forskjell. Nå har jeg bestilt luxe supreme flexfit, men er det noen her som kjenner til denne siden? Hei! Lenge siden, men ble du fornøyd av denne siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 14. desember 2021 #4 Del Skrevet 14. desember 2021 Anbefaler tannlegen ved bleking. Brukte Crest Whitestripes, og de gikk veldig utover tannkjøttet 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. juni 2023 #5 Del Skrevet 5. juni 2023 Rosa Dartle skrev (På 14.12.2021 den 8.32): Anbefaler tannlegen ved bleking. Brukte Crest Whitestripes, og de gikk veldig utover tannkjøttet 😕 Kan jeg få spør hvordan det gikk utover tannkjøttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #6 Del Skrevet 5. juni 2023 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Kan jeg få spør hvordan det gikk utover tannkjøttet? Jeg får sterk ising. Gir seg etter noen dager, men selv munnpusting gjør vondt mens det pågår. Anonymkode: 6566f...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 5. juni 2023 #7 Del Skrevet 5. juni 2023 Sharp75! skrev (18 minutter siden): Kan jeg få spør hvordan det gikk utover tannkjøttet? Tannkjøttet ble nesten litt hvitaktig og trakk seg litt oppover over den ene tanna. Fikk tilbake vanlig farge, men jeg fikk en varig tannkjøttskade der som tannlegen har kommentert. Har siden fått laget til vanlige skinner hos tannlegen. Ikke merket det samme med middelet som brukes der. Og skinnene har jeg hatt i ti år nå, bleket et par-tre ganger, så det er jo noe man har for «alltid». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 5. juni 2023 #8 Del Skrevet 5. juni 2023 Rosa Dartle skrev (1 time siden): Tannkjøttet ble nesten litt hvitaktig og trakk seg litt oppover over den ene tanna. Fikk tilbake vanlig farge, men jeg fikk en varig tannkjøttskade der som tannlegen har kommentert. Har siden fått laget til vanlige skinner hos tannlegen. Ikke merket det samme med middelet som brukes der. Og skinnene har jeg hatt i ti år nå, bleket et par-tre ganger, så det er jo noe man har for «alltid». Takk for svar 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå