Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åpnet nå fikk en twist pose

Anonymkode: 8e3c0...bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter litt til, jeg. 

• Liker 4
Skrevet

Eeeehhh...tidlig ute?

Anonymkode: e1e0c...025

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eeeehhh...tidlig ute?

Anonymkode: e1e0c...025

Måtte bare åpne 1 😂

Anonymkode: 8e3c0...bcc

• Liker 1
Skrevet

Fikk en svær Toblerone, den skal nytes med kaffen i morgen kveld. :)

Skrevet

Fotspa (trengs på grunn av mye ømme føtter) og gavekort på garnbutikk 😁 

Anonymkode: 5a80d...b15

Skrevet

Fikk gaven fra mamma og pappa på forskudd, billett til Nøtteknekkeren i Operaen. De er de eneste jeg får gave av, ettersom vi er enige om at vi kun gir gaver til barna i familien. Mamma insisterer på at broren min og jeg må få noe, siden vi er barna hennes.

Anonymkode: 3dada...b36

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk flere gaver, men det ene skilte seg ut. Det var av meg og alle seks tanteungene på svabergene ved sjøen i sommer. Det var et veldig fint bilde hvor ingen av oss var oppstilt, og ingen visste at bilde ble tatt. Og vi ler og ser på hverandre, og ja....Det er så fint. Mens jeg holder det minste kjøttet på bare seks måneder på fanget. Og fireåringen dytter en muffins i ansiktet mitt. Og alle ler og ja... dette bildet satte jeg pris på altså! Tatt av svigerinne og fra henne og bror  

Men altså. Jeg fikk mye annet fint også altså. Gaver fra knøtta lagd i bhg og skole ❤️

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, SoWhat? said:

(...)

Mens jeg holder det minste kjøttet på bare seks måneder på fanget.

(...)

🤮

Anonymkode: 0eb99...92b

• Liker 9
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤮

Anonymkode: 0eb99...92b

Knøttet.  Feil skrevet. Hvis det var det du reagerte på ? :klo:  kaller alltid unger knøtt til de er to år ca. Ikke meningen å få deg uvel 😕

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk flere fine ting, men den mest tilfeldige statusoppdateringa om årets julegaver, må være at mamma blant annet kjøpte en tesil til meg. Så viser det seg at i mellomtida mellom at hun hadde kjøpt denne tesila og jul, så hadde hun glemt at hun allerede hadde kjøpt en, så hun kjøpte en til. Så derfor pakka hun også inn den ene og skrev at det var fra henne, og den andre og skrev at den var fra nissen.  🎅

Det hører med til denne historien at jeg ønska meg tesil. 

Og nå har jeg da altså to. 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Søgni skrev:

Jeg fikk flere fine ting, men den mest tilfeldige statusoppdateringa om årets julegaver, må være at mamma blant annet kjøpte en tesil til meg. Så viser det seg at i mellomtida mellom at hun hadde kjøpt denne tesila og jul, så hadde hun glemt at hun allerede hadde kjøpt en, så hun kjøpte en til. Så derfor pakka hun også inn den ene og skrev at det var fra henne, og den andre og skrev at den var fra nissen.  🎅

Det hører med til denne historien at jeg ønska meg tesil. 

Og nå har jeg da altså to. 

:fnise: hm Men da har du tesil. 

• Liker 1
Skrevet

Klær

Penger

Trådløse øretelefoner

Ikke noe dilldall, heldigvis! 

Min mor fikk en veldig kul gave. Et filter som fjerner garvesyren i vin.

Skrevet

Gavekort på kjøpesenter og kulturopplevelser

Penger

Tursko

Turbukse

Ullundertøy

Stekepanne

Rituals-produkter

Strikket genser

Vin

Kaffe, sjokolade, lipgloss, ansiktsmaske og litt annet småtteri

Skrevet
41 minutter siden, SoWhat? skrev:

Knøttet.  Feil skrevet. Hvis det var det du reagerte på ? :klo:  kaller alltid unger knøtt til de er to år ca. Ikke meningen å få deg uvel 😕

😂😂 Kjøttet

Anonymkode: 35d4e...767

• Liker 5
Skrevet

De siste årene har jeg gått fra å være supermaksimalist til en mer og mer minimalistisk livsstil. 

Merker at venner og familie har respekt for at jeg har endret livsstil, og de kjøper primært ting jeg eksplisitt har sagt at jeg ønsker meg, eller forbruks- og opplevelsesgaver. 

Er så utrolig glad for at de jeg har rundt meg har sluttet «å kjøpe bare for å kjøpe». De har forstått at dette er viktig for meg uten at jeg har måttet si det. Har lovet meg selv å være veldig lydhør overfor andres julegaveønsker i fremtiden, isteden for å kjøpe gaver som «passer greit».

I ukene fremover skal jeg kose meg med god vin (som jeg ellers ikke ville ha tatt meg råd til), god sjokolade, samt café- og kinobesøk med venner.  

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg fikk flere gaver, men det ene skilte seg ut. Det var av meg og alle seks tanteungene på svabergene ved sjøen i sommer. Det var et veldig fint bilde hvor ingen av oss var oppstilt, og ingen visste at bilde ble tatt. Og vi ler og ser på hverandre, og ja....Det er så fint. Mens jeg holder det minste kjøttet på bare seks måneder på fanget. Og fireåringen dytter en muffins i ansiktet mitt. Og alle ler og ja... dette bildet satte jeg pris på altså! Tatt av svigerinne og fra henne og bror  

Men altså. Jeg fikk mye annet fint også altså. Gaver fra knøtta lagd i bhg og skole ❤️

Det er så hyggelig å høre om noen som ikke syntes at tantebarna er mas, og at tingene de lager er «ræl» 😇

• Liker 6
Skrevet

Flere vinflasker Kjole Nattkjole Smykke

Skrevet

Pannekakeboks og trillekoffert. Akkurat det jeg ønsket meg :) 

Anonymkode: 308ad...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...